۵ ابزار آنلاین برتر برای ویرایش اسناد PDF

۶۷۸۰ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
۵ ابزار آنلاین برتر برای ویرایش اسناد PDF

یافتن یک نرم‌افزار ویرایش PDF که امکانات مورد نظر ما را داشته باشد گاهی اوقات به کار دشواری تبدیل می‌شود. برای این‌که چنین نرم‌افزاری عالی باشد باید دست‌کم امکان افزودن متن، گذاشتن امضا و امکاناتی از این دست را داشته باشد.

در ویرایشگرهای آنلاین PDF که در ادامه معرفی می‌کنیم نیازی نیست که برنامه‌ای را دانلود کنید چون همه کارها در مرورگر اینترنت انجام می‌یابد. برخی ویرایشگرهای PDF ممکن است همه خصوصیت‌هایی موردنیاز شما را نداشته باشند ولی این به شما بستگی دارد که از کدام یک از آنها استفاده می‌کنید.

۱- FormSwift

این سایت امکان ایجاد و ویرایش اسناد را به صورت آنلاین ایجاد کرده است. همچنین می‌توان اسناد PDF را در آن ویرایش کرد.

برای شروع ویرایش PDF ابتدا آن را بر روی سایت آپلود کنید (بر روی «Select File to Edit”» کلیک کنید و فایل را انتخاب کنید.) در صورت نیاز می‌توان چند فایل را آپلود کرد. وقتی همه چیز آپلود شد بر روی «Create PDF» کلیک کنید و تغییرات موردنیاز را اعمال نمایید.

می‌توان امضا، تصویر، هایلایت متن، شکل به اسناد اضافه کرد و اشتباهات را پاک کرد.

لینک سایت

۲- PDF Escape

این سایت امکان ویرایش اسنادی که آپلود می‌شوند را فراهم نکرده است ولی می‌توان چیزهای به PDF اضافه نمود. به روش‌های مختلفی می‌توان متن را اصلاح کرد، مثلاً می‌توان متن را زیرخط دار، درشت، کج کرد یا رنگ، نوع فونت و اندازه آن را تغییر داد.

امکانات این نرم‌افزار اینجا به پایان نمی‌رسد چون می‌توان به متن یادداشت اضافه کرد، چیزی رسم کرد، بر روی متن خط کشید، شکل اضافه کرد و توضیح نوشت. حتی می‌توان صفحاتی را پاک کرد، آن‌ها را چرخاند، بخش‌هایی را برید، ترتیب صفحه‌ها را تغییر داد و صفحاتی از PDF های دیگر را به آن اضافه کرد.

همچنین گزینه‌ای برای اضافه کردن url یک PDF آنلاین، اضافه کردن یک pdf از روی رایانه و آغاز کار از روی یک فایل خالی وجود دارد.

لینک سایت

۳- PDF Filler

PDF Filler یک ویرایش بسیار کامل برای فایل‌های PDF است. می‌توان فایل PDF را از طریق آپلود کردن، وارد کردن url، افزودن از ایمیل، درخواست سند یا اتصال‌های شخص ثالث ایجاد کرد. همچنین می‌توان PDF ها را از دراپ باکس، گوگل درایو، باکس و وان درایو مایکروسافت اضافه کرد.

این سایت به زبان‌های مختلفی (البته به جز فارسی) در دسترس است. همچنین دارای امکان غلط‌گیر املایی و گزینه‌هایی برای فکس، ایمیل، پرینت، امضا کردن، افزودن تاریخ و تصاویر و شکل‌ها است.

لینک سایت

۴- Sejda PDF Editor

Sejda PDF Editor یکی از آن نرم‌افزارهایی است که حتماً باید امتحانش کرد. این نرم‌افزار یکی از معدود برنامه‌هایی است که امکان اصلاح متن یک فایل PDF بدون نیاز به سروکله زدن با واترمارک را فراهم می‌کند. همچنین می‌توان فایل‌های PDF را از سایت‌های دیگر آپلود کرد و لینک‌ها را به آنها اضافه نمود.

همچنین امکاناتی مانند افزودن امضا، صفحه‌های خالی، پاک کردن بخش‌های خاصی از اسناد PDF و درج تصاویر و عکس در آن وجود دارد. وقتی یک امضا ایجاد می‌کنید، Sejda با فونت‌های مختلف شکل نمایش امضا را نشان می‌دهد.

البته Sejda هم محدودیت‌هایی دارد. این نرم‌افزار تنها از فایل‌های PDF که 200 صفحه یا کمتر هستند پشتیبانی می‌کند و اسنادی که بالاتر از 50 مگابایت حجم داشته باشد را ویرایش نمی‌کند.

لینک سایت

۵- SmallPDF Online PDF Editor

اگر به دنبال یک ویرایشگر PDF باشید که نیازی به پرداخت پول برای حذف واترمارک یا ایجاد اکانت کاربری باشد، SmallPDF انتخابی عالی است. استفاده از این نرم‌افزار ویرایشگر PDF آسان است و همه امکانات اساسی را دارد.

همه امکانات رایگان هستند. می‌توان متن اضافه کرد، نواحی خالی ایجاد نمود، و شکل وارد کرد. همچنین امکان بارگذاری PDF ها از چند منبع مختلف را فراهم کرده است.

هم می‌توان فایل PDF را از گوگل درایو اضافه کرد و هم از اکانت دراپ باکس. مشکل این ویرایشگر پی‌دی‌اف این است که امکان ویرایش متن‌های از قبل موجود در فایل را ارائه نمی‌کند.

لینک سایت

نتیجه‌گیری

بدیهی است که انتخاب ویرایشگر پی‌دی‌اف به تغییراتی که موردنیاز است بستگی دارد. یک ویرایشگر ممکن است امکانات بالایی نداشته باشد اما آنچه را که ما لازم داریم داشته باشد و به این دلیل دیگر نیازی به گشتن دنبال یک ویرایشگر دیگر وجود ندارد. شما اسناد پی‌دی‌اف خود را چگونه ویرایش می‌کنید؟ لطفاً در بخش نظرات توضیح بدهید.

 

منبع

بر اساس رای ۲۲ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *