کریتور مد لینکدین چیست؟ + نحوه فعال کردن Creator Mode

۴۷۰ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ دی ۱۴۰۱
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
کریتور مد لینکدین چیست؟ + نحوه فعال کردن Creator Mode

کریتور مد لینکدین قابلیت جدیدی است که برای کمک به خلق و انتشار پست‌های بهتر تدارک دیده شده است. اگر می‌خواهید مخاطب خود را افزایش دهید و بینندگان بیشتری برای محتوای خود به دست آورید، کریتور مد به شما کمک می‌کند. کریتور مد لینکدین ابزارهای بیشتری نسبت به کاربران معمولی در اختیارتان قرار می‌دهد و نرخ حضور شما را در نتایج جست‌وجوی لیندکین بالاتر می‌برد. در ادامه نحوه ساخت این نوع حساب کاربری را می‌بینیم. لینکدین شبکه اجتماعی مخصوص حرفه‌ای‌هاست که در آن می‌توانید موقعیت‌های شغلی یا کارمندان جدید پیدا کنید. اگر می‌خواهید تاثیر استفاده از این برنامه بر روی شبکه و ارتباطات کاری خود را ببینید، بهتر است همین حالا به ساخت حساب لینکدین مشغول شده و سپس به کمک راهنمای «آموزش استفاده از لینکدین»، شروع به کار با آن کنید.

چرا باید از کریتور مد لینکدین استفاده کنیم؟‌

بلافاصله بعد از فعال کردن این حالت در لینکدین، امکان افزودن پنج موضوع را خواهید داشت که حساب لینکدین خود را به آن‌ها مرتبط می‌کنید. فرض می‌کنیم که شما توسعه‌دهنده وب هستید یا وظیفه مدیریت روابط عمومی یک توسعه‌دهنده وب را در لینکدین بر عهده دارید. وقتی موضوعات مرتبط با توسعه وب بیشتری به حساب خود اضافه می‌کنید، مخاطبان بیشتری که به این حوزه علاقه دارند را جذب خواهید کرد.

مزایای استفاده از حالت کریتور لینکدین چیست؟

با استفاده از این مد در لینکدین می‌توانید برای جذب و افزایش کانکشن، از ویژگی پخش زنده یا لایو استریم لینکدین استفاده کنید. همچنین قابلیت روزنامه لینکدین نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت. به علاوه این اجازه به شما داده می‌شود که از ویدیوی کاور استوری در لینکدین بهره ببرید. به طور کلی، مد کریتور یکی از بهترین ویژگی‌های لینکدین برای افزایش مخاطب به حساب می‌آید. البته این ویژگی‌ها زمانی بیشترین کارایی را خواهند داشت که قواعد بنیادین نحوه فعالیت در لینکدین را دانسته و اصول برندسازی شخصی را با قابلیت‌های حالت کریتور پیوند بزنید.

نحوه فعال کردن کریتور مد در لینکدین

فعال کردن این حالت در لینکدین تنها در چند مرحله ساده امکان‌پذیر است. برای انجام این کار، پس از ثبت نام در لینکدین روی دسکتاپ خود، وارد سایت لینکدین (+) شوید و گزینه Me را در گوشه بالا سمت راست صفحه اصلی حساب کاربری خود انتخاب کنید.

سپس دکمه View Profile را در منویی که باز می‌شود بزنید.

نحوه فعال کردن کریتور مد در لینکدین

سپس در بخش Resources، گزینه Creator Mode را برگزینید.

گزینه کریتور مد در لینکدین

در مرحله بعد، گزینه Add Topics را بزنید و هر تعداد از پنج موضوع مورد نظر را که می‌خواهید حساب کاربری لینکدین شما به واسطه آن‌ها شناخته شود، وارد کنید و در نهایت دکمه Done را فشار دهید.

افزودن مطالب مرتبط

پس از انجام این مراحل، می‌توانید از ابزارهای کریتور مد لینکدین برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنید.

سخن نهایی

لینکدین قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیاری دارد که مخاطبان معمولا تنها بخشی از آن‌ها را می‌شناسند. فعال کردن کریتور مد در لینکدین کمک می‌کند برخی از این ویژگی‌ها را ببینید. این قابلیت، کمک می‌کند حساب کاربری خود را از دیگران جدا کنید، در بین مخاطبان فعال و مناسب جامعه لینکدین، بیشتر دیده و شناخته شوید و بتوانید بیشترین استفاده را از این پلتفرم داشته باشید. در نهایت نیز پیشنهاد می‌شود که مقالات «ساخت رزومه در لینکدین» و «نحوه بلاک کردن در لینکدین» و «ساخت گروه در لینکدین» را نیز مطالعه کنید تا بیشتر با کارهایی که می‌توان در شبکه اجتماعی حرفه‌ای‌ها به انجام رساند آشنا شوید.

بر اساس رای ۸ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
Make Use of
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *