ویرایش متون انگلیسی

۳۷ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
ویرایش متون انگلیسی
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

پذیرش مقالات پژوهشی و علمی ‌در موسسات و سایت‌های معتبر بین‌المللی دارای استانداردهای خاص و بعضا دشواری است که عدم رعایت آنها از سوی پژوهشگر باعث ریجکت شدن اکثر مقالات ارسالی به این موسسات می‌شود. بنابراین لزوم ویرایش متن انگلیسی بعنوان یکی از راه‌هایی که می‌توان به کمک آن احتمال پذیرش مقاله را تا حدود زیادی بالا برد مشخص می‌شود.

صرف نظر از کیفیت علمی ‌مقاله، متن ارائه شده از نظر رعایت نکات دستوری و گرامری نیز مورد داوری قرار می‌گیرد و یکی از ارکان پذیرش مقالات در موسسات معتبر رعایت همین نکته است. در حال حاضر خدمات ویراستاری نیتیو در راستای ویرایش متون به زبان انگلیسی توسط ویراستار مسلط به این زبان، توسط سایت‌های زیادی عرضه می‌شود.

لینگالاین

اهمیت ویرایش متن انگلیسی

همانطور که اشاره کردیم تسلط نگارنده متون علمی به نکات دستوری، گرامری و همچنین رعایت ساختار ادبی زبان انگلیسی در مقالات علمی یکی از مواردی است که در پذیرش یا عدم پذیرش آن توسط موسسات معتبر بین المللی نقش مهمی دارد. بنابراین برای بالا رفتن احتمال پذیرش مقالات پیشنهاد می‌شود قبل از ارسال، ویرایش آن را به یک فرد متخصص در امر ویراستاری و مسلط به زبان انگلیسی بسپارید.

ویرایش متن انگلیسی توسط یک ویراستار مسلط به رشته تخصصی مقاله مربوطه و همچنین تسلط در حد بالا به زبان انگلیسی و ساختار ادبی نوشتاری این زبان علاوه بر بالا بردن کیفیت مقاله ارائه شده، احتمال پذیرش آن توسط موسسات هدف را بیشتر می‌کند.

ویژگی‌های خدمات ویرایش نیتیو متون انگلیسی

در اصل ویرایش نیتیو همان ویراستاری متن است که توسط یک فرد بومی انگلیسی زبان و نیتیو صورت می‌پذیرد. بنابراین تسلط به زبان انگلیسی سبب می‌شود تا متن از نظر ساختار ادبی و رعایت قوانین نگارشی کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. در ادیت نیتیو مقالات انگلیسی عنوان‌ها، تصاویر، زیر نویس‌ها، سرفصل‌ها و سایر موارد بررسی می‌شوند، در کنار آن سطر به سطر مقاله از نظر نگارشی بررسی می‌شود و نکات لازم برای بالا رفتن کیفیت متن انگلیسی اعمال می‌گردد.

نمونه های دیگر از مواردی که در ویراستاری متن انگلیسی صورت می‌گیرد بررسی استاندارد فونت‌ها، فاصله خطوط، رعایت استانداردهای ارجاع دهی متن و منبع، تصحیح غلط‌های املایی، ساختار کلی متن و قالب‌بندی صفحات است که در ویرایش متن اصلی، تاثیر بسیار بالایی در خوانش آن دارند.

رعایت این نکات اگرچه اهمیت فوق العاده بالایی در کیفیت متن مقاله دارند اما بسیاری از نویسنده‌ها به دلیل عدم تسلط کافی به ساختار متن، رعایت آن‌ها را فراموش می‌کنند و همین نکات به ظاهر ساده باعث می‌شوند تا بسیاری از مقالات پذیرش نشده و شانس حضور در مجلات مهم را از دست بدهند.

چرا لینگالاین را انتخاب کنیم؟

گروه تخصصی لینگالاین از پیشگامان عرصه خدمات ویرایش متون انگلیسی است که با ارائه خدمات بی‌نظیر توانسته است در این عرصه پیشگام باشد. فهرست خدمات لینگالاین به کاربران در زمینه ادیت نیتیو مقالات انگلیسی به شرح زیر است:

- ویرایش متون توسط دو ویراستار هم رشته و مسلط جهت کاهش بروز خطا، بازخورد بالا و کیفیت متن ویرایش شده از جمله امکاناتی است که جهت تضمین کیفیت بالای انجام پروژه در لینگالاین صورت می‌گیرد و تقریبا می‌توان گفت نکات منفی متن شما به صورت کامل از بین می‌رود.

- ارائه گواهی ویرایش شناسه دار و قابل استعلام از کشور انگلیس برای مقاله شما یک امتیاز مثبت محسوب شده و احتمال پذیرش آن را در موسسات هدف را دو چندان میکند که این خود مزیتی رقابتی است که تنها این موسسه در ایران ارائه‌دهنده آن است.

- انجام رایگان تمامی اصلاحات تا زمان پذیرش مقاله

- حفظ کامل مقاله و امنیت فایل و حذف آن پس از انجام سفارش به شما اجازه می‌دهد تا با خیال آسوده از امانت داری این مجموعه، حاصل پژوهش علمی خود را به گروه لینگالاین بسپارید.

- بازبینی مجدد مقاله بعد از ویرایش نهایی برای کاربرانی که وسواس زیادی برای بی‌عیب و نقص بودن ویرایش دارند.

ویرایش متون انگلیسی

- ایجاد تعامل و ارتباط بین کاربر و ویراستار در زمان انجام ویرایش متن انگلیسی یکی از خدماتی است که باعث می‌شود در طول زمان انجام پروژه بتوانید ویرایش را رصد کرده و مطابق با سلیقه خود پیش ببرید.

- تحویل مقاله ادیت شده در زمان مقرر نشان تعهد و مسئولیت پذیری گروه حرف‌های لینگالاین است که به شما اجازه می‌دهد تا زمان خود را به خوبی مدیریت کنید.

- ارائه فایل Track change جهت مشاهده تغییرات ایجاد شده در نگارش به شما امکان می‌دهد تا بررسی کنید چه تغییراتی در مقاله صورت گرفته و مقاله شما از کجا به کجا رسیده است.

- امکان انتخاب استایل نگارش بر مبنای زبان بریتانیایی یا امریکایی یک امتیاز مثبت برای کسانی است که میخواهند مطابق با استاندارد موسسات و ژورنال‌های معتبر مقاله خود را ارائه دهند.

- قیمت منصفانه و رقابتی در مقابل یک ویرایش حرفه‌ای و بدون نقص به شما کمک می‌کند تا تمام تمرکز خود را صرفا روی مقاله و کیفیت آن معطوف نموده و نگران هزینه‌های جاری نباشید.

تضمین کیفیت لینگالاین، مقالاتی است که توسط ویراستاران ویرایش شده و موفق به انتشار در سایت‌ها و ژورنال‌های معتبر بین المللی شده‌اند، نمونه این مقالات که در سایت لینگالاین موجود است و گواهی بر کیفیت بالای تیم ویراستاری مقالات این مجموعه و دقت بالا در زمینه ویرایش متون و مقالات انگلیسی است.

تشخیص سرقت ادبی آنلاین: متفاوت و دقیق

یکی از دلایل ریجکت شدن مقالات، سرقت ادبی است. ممکن است این مسئله به صورت کاملا اتفاقی رخ دهد، پس بهتر است قبل از ارسال مقاله برای داوری از آن اطمینان حاصل کنید. لینگالاین با ارائه نرم افزار iThenticate امکان تشخیص سرقت ادبی انلاین را برای کاربران فراهم کرده است.

با استفاده از این امکان، مقاله کاربر به صورت سطر به سطر مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه به صورت یک فایل پی دی اف حاوی منابع کپی شده و‌ هایلایت سطرهای مرتبط برای کاربر ارسال می‌شود. شاید مهم‌ترین نکته در استفاده از این نرم‌افزار آن باشد که مقاله به هیچ وجه در دیتابیس نرم افزار ذخیره نشده و با رعایت کامل نکات ایمنی جهت حفظ مقاله بررسی صورت می‌گیرد.

این مجموعه با تضمین کیفیت و ارائه خدمات ویرایش نیتیو مقاله از ابتدا تا زمان پذیرش مقاله از سوی موسسه هدف در کنارتان است، با لینگالاین پذیرش مقاله پژوهشی شما تضمین شده خواهد بود، در صورت تمایل برای مشاوره و شروع همکاری می‌توانید با کارشناسان این سایت به صورت آنلاین ارتباط برقرار نمایید.

بر اساس رای ۲ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *