معرفی مجموعه مقالات و آموزش های بورس — راهنمای کاربردی

۷۷ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
معرفی مجموعه مقالات و آموزش های بورس — راهنمای کاربردی

در این مطلب، مجموعه مقالات و آموزش های بورس و بازار سهام، معرفی شده‌اند.

مجموعه مقالات و آموزش های بورس

امروزه، یکی از فعالیت‌های مفید و پرسود اقتصادی ورود به بازار سهام و فعالیت در آن است. اما این حوزه نیز مانند هر زمینه دیگری، یک موضوع تخصصی محسوب می‌شود و هر فردی که علاقه‌مند به فعالیت در زمینه بورس و بازارهای مالی است، باید آموزش‌های لازم را برای یک فعالیت اقتصادی مطمئن، دیده باشد. در ادامه، مجموعه مقالات و آموزش‌های بورس و بازار سهام برای افرادی که قصد فعالیت در این حوزه را دارند، معرفی شده است.

راهنمای کامل آشنایی با مفاهیم پایه‌ای بورس و بازار سهام

در مطالب «بورس چیست ؟ آموزش بورس (+ دانلود فیلم آموزش رایگان)» و «آموزش بورس رایگان | گام به گام برای همه | به زبان ساده»، که پیش از این در مجله فرادرس منتشر شده، به مفاهیم پایه‌ای و اساسی بورس و بازار سهام، به زبان بسیار ساده پرداخته شده است. مطالعه این مطلب، که به رایگان در دسترس است، به کلیه افرادی که قصد آشنایی با این حوزه را دارند، اکیدا توصیه می‌شود.

مجموعه آموزش‌های بورس و بازارهای سهام

یکی از زمینه‌هایی که در آموزش‌های ویدئویی فرادرس به طور جامع و گسترده به آن پرداخته شده، حوزه بورس و بازار سرمایه است. تا کنون، ۲۰ عنوان آموزشی در زمینه بورس، تحلیل تکنیکال و بازار سهام، روی فرادرس ارائه و بیش از ۹۰ هزار ثبت نام در آموزش‌های این حوزه انجام شده است. این آموزش‌ها، با همکاری مدرسین مجربی تهیه شده است که سال‌ها سابقه فعالیت و مشاوره در حوزه بازار سهام را داشته‌اند و هزاران نفر، آموزش‌های مربوط به این حوزه‌ها را، از این مدرسین با تجربه آموخته‌اند.

آموزش‌های رایگان بورس و بازار سرمایه

در طرح آموزش رایگان فرادرس، تعدادی از آموزش‌های حوزه بورس و بازارهای سرمایه به صورت رایگان ارائه شده‌اند. از جمله این آموزش‌ها می‌توان به آموزش تحلیل تکنیکال اشاره کرد. این آموزش که طول آن قریب به ۱۲ ساعت است، و همچنین سایر آموزش‌های بورس و بازارهای سرمایه که در این طرح رایگان شده‌اند، از طریق لینک زیر قابل دریافت هستند:

لینک برخی از دیگر عناوین آموزش‌های فرادرس در زمینه بورس و بازارهای سهام در ادامه آمده است:

لینک دسترسی به فهرست کامل آموزش‌های این حوزه، در ادامه آمده است.

بر اساس رای ۲ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *