معرفی ۱۵ برنامه ریکاوری عکس اندروید برای دانلود — فهرست بهترین ها

۸۴۲۸ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ آبان ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۱۱ دقیقه
معرفی ۱۵ برنامه ریکاوری عکس اندروید برای دانلود — فهرست بهترین ها

برای بسیاری از ما پیش آمده که گاهی از اوقات به صورت اتفاقی برخی از تصاویر ضروری موجود در موبایل‌های هوشمند خود را پاک می‌کنیم. در مواقع دیگر هم تصاویری که به نظر اهمیت چندانی نداشته‌اند، به ناگاه مهم می‌شوند. در چنین مواردی، یک برنامه ریکاوری عکس اندروید مناسب می‌تواند حسابی یاری‌رسان باشد. خبر خوب اینکه تاکنون بی‌شمار اپلیکیشن بازیابی تصویر برای سیستم عامل گوگل روی موبایل‌های هوشمند توسعه یافته و بنابراین قادر به بازگردانی تصاویری که به ظاهر برای همیشه از دست رفته‌اند هستید. در ادامه این مقاله، ۱۵ برنامه ریکاوری عکس اندرویدی که می‌توانند شما را از مخمصه نجات دهند را معرفی خواهیم کرد.

البته ناگفته نماند که در این نوشتار ما فقط به معرفی اپلیکیشن های ریکاوری عکس اندروید برای دانلود می‌پردازیم و فهرستی از برنامه های برگزیده در این زمینه را معرفی می‌کنیم. اما اگر به دنبال راهنمایی هستید که به آموزش ریکاوری عکس در گوشی اندروید پرداخته باشد، می‌توانید مطلب مرتبط مجله فرادرس در این رابطه را بخوانید. همچنین در مطالب گذشته بهترین نرم افزارهای ریکاوری هارد فرمت شده را نیز معرفی کرده‌ایم و روشی را هم برای بازیابی فایل های حذف شده در ویندوز 10 و بازیابی فایل ها یا عکس های حذف شده از حافظ داخلی گوشی اندرویدی ارائه کردیم. اگر به دنبال بازیابی فایل های آفیس نیز هستید، می‌توانید از مطلبی که در همین رابطه منتشر شده است استفاده کنید.

پانزده برنامه ریکاوری عکس اندروید که باید بشناسید

به مطالعه این مقاله ادامه دهید تا شما را با ۲۰ مورد از بهترین اپلیکیشن‌های موجود برای بازیابی تصاویر روی پلتفرم اندروید آشنا کنید. برخی از اپلیکیشن‌هایی که در این فهرست آمده‌اند لزوما تنها برای ریکاوری عکس کاربرد ندارند و می‌توانید برای برطرف‌سازی سایر نیازهای خود نیز به سراغ آن‌ها بروید.

از آن‌جایی که این اپلیکیشن‌ها با دقت دستچین شده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم حتما به مطالعه تمام موارد ادامه دهید و از دانلود دم دستی‌ترین اپلیکیشنی که در گوگل پلی می‌یابید خودداری کنید ضمن اینکه آموزش ریکاوری فایل و آموزش ریکاوری هادر اکسترنال مجله فرادرس نیز می‌تواند شما را با فرآیند ریکاوری و بازیابی فایل‌ها در ابزارهای گوناگون بهتر و بیشتر آشنا کند. برجسته‌ترین قابلیت‌های هریک از این ۲۰ برنامه ریکاوری عکس اندروید را نیز برای شما لیست کرده‌ایم تا بتوانید گزینه‌ای که بیشترین بهره‌وری را برای شما به همراه می‌آورد انتخاب کنید.

اپلیکیشن ریکاوری DiskDigger Photo Recovery

با نصب برنامه ریکاوری عکس اندروید DiskDigger روی موبایل هوشمند خود، می‌توانید دردسرهایی جدی را تطلیف کنید. این اپلیکیشن یک سیستم بی‌نقص برای ریکاوری فایل‌های تصویری و ویدیویی دارد و همراه با یک رابط کاربری بسیار دسترس‌پذیر از راه می‌رسد که با هر آپدیت بهتر می‌شود. این اپلیکیشن می‌تواند هر فایل تصویری یا ویدیویی را برای شما بازیابی کند، اما به شرطی که پیش‌نیازهای لازم را رعایت کرده باشید.

فرقی هم ندارد که تصاویر پیشتر روی حافظه داخلی موبایل نصب بوده‌اند یا حافظه‌های جانبی مثل کارت‌های مایکرو اس‌دی. ناگفته نماند که DiskDigger به صورت مداوم به‌روزرسانی می‌شود تا به شکلی بهینه‌تر قادر به اسکن داده باشد. از سوی دیگر منابع سیستمی آنقدرها اشغال نمی‌شوند و حجم اپلیکیشن هم به شکل غافلگیرکننده‌ای اندک است.

برنامه ریکاوری عکس اندروید DiskDigger

مهم‌ترین قابلیت‌ها:

  • سازگاری با گوشی‌های اندرویدی روت شده و نرمال
  • امکان بازیابی تصاویر و ویدیوها هم از روی حافظه داخلی و هم کارت‌های مایکرو SD
  • امکان دستیابی به قابلیت اسکن کامل روی موبایل‌های روت شده
  • این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تصاویر و ویدیوهای بازیابی شده را روی سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری مانند گوگل درایو و دراپ‌باکس آپلود کنید
  • در پروسه ذخیره‌سازی داده نیازی به استفاده از هیچ دستگاه دیگری نیست

اپلیکیشن ریکاوری عکس Restore Image

برنامه ریکاوری عکس اندروید Resore Image

استودیوی AlpacaSoft تاکنون برخی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل را توسعه داده و یکی از آخرین ساخته‌های آن نیز Restore Image نام دارد. این برنامه ریکاوری عکس اندروید به شما اجازه می‌دهد تصاویری که به اشتباه حذف کرده‌اید را در چند گام بسیار آسان احیا کنید. استفاده از این اپلیکیشن آسان است و به صورت رایگان (اما همراه با تبلیغات) در دسترس قرار گرفته است. حجم فایل اپلیکیشن بسیار کم است و تقریبا با تمام دیوایس‌های اندرویدی مدرن سازگاری دارد. درست مانند اپلیکیشن قبلی نیز می‌توانید از آن هم روی دیوایس‌های روت شده و هم دستگاه‌های عادی استفاده کنید. باید افزود که پروسه ریکاوری نیازی به استفاده از کامپیوتر ندارد.

مهم‌ترین قابلیت‌ها:

  • امکان انتخاب دستی فولدرهایی که حاوی فایل‌های از دست رفته‌ بوده‌اند
  • امکان استفاده از اسکن شخصی‌سازی شده و انتخاب فایل‌ها با سیستم ناوبری
  • تمام قابلیت‌ها بسیار دسترس‌پذیر و ساده طراحی شده‌اند
  • سازگاری با حافظه داخلی و کارت‌های مایکرو SD
  • عدم نیاز به سرویس‌های بکاپ‌گیری یا روت کردن دستگاه برای استفاده از اپلیکیشن
  • عدم نیاز به هیچ‌گونه دانش قبلی نسبت به ابزارهای ریکاوری داده

برنامه ریکاوری عکس Photo Recovery برای اندروید

برنامه ریکاوری عکس اندروید Photo Recovery

گزینه مناسب بعدی در لیست برترین برنامه ریکاوری عکس اندروید، Photo Recovery است. این یک اپلیکیشن خوش‌ساخت به حساب می‌آید که نیاز کاربران اندرویدی را به سادگی برطرف می‌کند. مهم نیست تصاویر خود را اتفاقی پاک کرده‌اید یا عمدی و چقدر از آن زمان می‌گذرد، تمام تصاویری که پیشتر ذخیره داشته‌اید را می‌توانید در تنها چند گام بازگردانید. این اپلیکیشن ضمنا با رابط کاربری بسیار ساده‌ای طراحی شده و نیازی به دسترسی به روت سیستم برای استفاده از آن ندارید. علاوه بر این‌ها، Photo Recovery به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار گرفته و بازگردانی تصاویر را به روندی طولانی و خسته‌کننده تبدیل نمی‌کند.

مهم‌ترین قابلیت‌ها:

  • وجود ۲ الگوریتم مختلف برای بازیابی تصاویر
  • یک سیستم مدیریت پیشرفته فایل که اجازه می‌دهد تصاویر را به سرعت بیابید
  • امکان انتقال فایل‌ها و آپلود بسیار سریع آن‌ها
  • امکان بازگردانی فایل‌های ویدیویی با این اپلیکیشن

برنامه ریکاوری عکس DigDeep Image Recovery

برنامه ریکاوری عکس اندروید digdeep

یک گزینه جذاب دیگر هم برای شما داریم. اپلیکیشن DigDeep Image Recovery یک برنامه ریکاوری عکس اندروید معرکه است که حسابی در جلب نظر مخاطبان موفق بوده. این ابزار قدرتمند می‌تواند تمام حافظه موبایل شما، هم حافظه داخلی و هم خارجی، را اسکن کرده و تصاویر و داده‌های از دست رفته را بیابد. استفاده از این اپلیکیشن به لطف رابط کاربری معرکه آن بسیار آسان خواهد بود و با سرعت هرچه بیشتر می‌توانید به احیای فایل‌ها بپردازید.

مهم‌ترین قابلیت‌ها

  • امکان اسکن عمیق حافظه داخلی و کارت حافظه مایکرو SD برای یافتن تصاویر حذف شده
  • نیازی به روت کردن دستگاه نیست
  • از اکثر فرمت‌های تصویری مانند JPG و JPEG و PNG پشتیبانی می‌شود
  • شامل الگوریتمی قدرتمند برای بازیابی تصاویر
  • رابط کاربری بسیار ساده که هرکسی می‌تواند با آن ارتباط بگیرد

اپلیکیشن ریکاوری عکس View Deleted Messages & Photo Recovery

برنامه ریکاوری عکس اندروید VDM

به یک اپلیکیشن هیجان‌انگیز دیگر برای احیای فایل‌های از دست رفته سلام کنید. این اپلیکیشن View Deleted Messages & Photo Recovery نام دارد. برنامه مورد نظر از یک سیستم بسیار قدرتمند بهره‌مند شده که می‌تواند تمام پیام‌های پاک شده و تصاویر را با اسکن حافظه بیابد. مهم نیست تصاویر را در کارت حافظه ذخیره کرده بوده‌اید یا درون حافظه داخلی، هیچ‌چیزی نیست که این اپلیکیشن نتواند آن را پیدا کند.

مهم‌ترین قابلیت‌ها:

  • امکان‌ بازیابی پیام‌ها و مخاطبان پاک شده با استفاده از این اپلیکیشن
  • عدم نیاز به استفاده از دستگاهی روت شده
  • کارکرد سریع و رابط کاربری بسیار ساده
  • امکان قفل‌گذاری روی اپلیکیشن برای حفاظت از حریم شخصی
  • هم از اعداد و هم از الگوها برای قفل‌گذاری پشتیبانی می‌شود

برنامه ریکاوری عکس Deleted Photo Recovery by Workshop برای اندروید

برنامه ریکاوری عکس اندروید deleted photo recovery

اپلیکیشن بعدی که به طور یقین باید در این لیست به آن اشاره کردیم، Deleted Photo Recovery است که توسط شرکت Workshop توسعه یافته. این یکی از قدرتمندترین گزینه‌های موجود به حساب می‌آید و صرفا یک برنامه ریکاوری عکس اندروید معمولی نیست. در واقع برنامه مورد اشاره انبوهی تکنولوژی مدرن را در خود جای داده که به کمک آن‌ها نه‌تنها قادر به بازیابی تصاویر، بلکه احیای فایل‌ها و مخاطبینی که به اشتباه پاک شده‌اند نیز خواهید بود. می‌خواهید درباره اپلیکیشن بیشتر بدانید؟ پس لیست قابلیت‌ها را حتما مطالعه کنید.

مهم‌ترین قابلیت‌ها:

  • شامل یک سیستم با کیفیت برای بازیابی تمام فایل‌های حذف شده
  • امکان اسکن حافظه داخلی و خارجی موبایل و همینطور مشاهده یک پیش‌نمایش
  • امکان ذخیره تصاویر و فایل‌های ذخیره شده درون کارت حافظه یا حافظه داخلی، با تنها یک کلیک
  • پشتیبانی از فرمت‌هایی مانند JPEG ،PNG ،GIF ،BMP ،JPG ،TIFF و...
  • نرخ احیا فایل‌ها در این اپلیکیشن حدودا ۹۲ درصد است

اپلیکیشن Restore Deleted Photos by Dumpster

برنامه ریکاوری عکس اندروید dumpster

پیشنهاد بعدی ما در لیست بهترین اپلیکیشن‌های احیای تصاویر در اندروید، Restore Deleted Photos نام دارد که توسط استودیوی Dumpster توسعه یافته. مثل همیشه، رابط کاربری بسیار ساده، سرراست و تمیز از آب درآمده است و بنابراین هرکسی در کسری از ثانیه قادر به ارتباط گرفتن با آن خواهد بود. در عین حال، اپلیکیشن مورد نظر کارکردی بسیار سریع داشته و تمام حافظه‌های موبایل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اسکن می‌کند. به این ترتیب، تصاویر و فایل‌های حذف شده شما را می‌یابد و در چشم به هم زدن، آن‌ها را احیا می‌کند.

مهم‌ترین قابلیت‌ها:

  • این اپلیکیشن می‌تواند یک سیستم بکاپ کم‌دردسر برای فایل‌ها و تصاویری باشد که اشتباها یا عمدا پاک کرده‌اید
  • امکان بازیابی فایل‌ها و تصاویر به صورت آنی
  • عدم نیاز به روت سیستم
  • پشتیبانی از بیش از ۱۴ زبان
  • شامل قابلیت‌های مشابه به یک اپلیکیشن فضای ذخیره‌سازی ابری

برنامه ریکاوری عکس Photo Recovery – Restore Image

برنامه ریکاوری عکس اندروید photo recovery restore image

اگر با اپلیکیشن‌های بالا ارتباط نگرفته‌اید، می‌توانید برای احیای فایل‌ها و تصاویر پاک شده خود به سراغ Photo Recovery نیز بروید. این اپلیکیشن توانایی‌های شگرفی در اسکن فایل‌ها دارد و با اسکن حافظه داخلی یا کارت مایکرو SD خود می‌توانید فایل‌های ضروری که به اشتباه پاک کرده‌اید را یافته و بازگردانید. امنیت بالا، سهولت استفاده و بازگردانی سریع فایل‌ها از جمله ویژگی‌هایی است که درون این برنامه ریکاوری عکس اندروید خواهید یافت.

مهم‌ترین قابلیت‌ها:

  • امکان بازیابی تمام تصاویر موجود در فولدرهایی که خودتان انتخاب می‌کنید
  • امکان نمایش جزییات مربوط به تصاویر ریکاوری شده
  • امکان پاک کردن همیشگی تصاویر از طریق اپلیکیشن
  • امکان اشتراک‌گذاری تصاویر ریکاوری شده به صورت مستقیم از درون فولدرهایی که خودتان انتخاب می‌کنید
  • عدم نیاز به دسترسی به روت سیستم یا اتصال به اینترنت

اپلیکیشن ریکاوری RecycleMaster : RecycleBin, File Recovery, Undeleted

برنامه ریکاوری عکس اندروید recyclemaster

گزینه بعدی RecycleMaster نام دارد و یک برنامه ریکاوری عکس اندروید بسیار قدرتمند است که از امنیت تمام تصاویر ضروری شما اطمینان حاصل می‌کند. این اپلیکیشن حاوی یک سطل زباله است که تمام تصاویر شما بعد از حذف شدن به آن راه می‌یابند. بنابراین اساسا نوعی بکاپ از تصاویر شما گرفته می‌شود و لازم نیست نگران اسکن کردن سیستم و بازگردانی فایل‌های از دست رفته خود باشید. گذشته از تصاویر، RecylceMaster به شما در ریکاوری مخاطبان، پیام‌ها و فایل‌های پاک شده نیز یاری می‌رساند.

مهم‌ترین قابلیت‌ها:

  • شامل یک سیستم پاکسازی خودکار
  • امکان قفل کردن اپلیکیشن با پسووردی قدرتمند برای محافظت از حریم شخصی
  • کارکردی مشابه به یک اپلیکیشن بکاپ‌گیری برای احیای فایل‌ها و داده‌های از دست رفته
  • امکان بازگردانی فوری تصاویر و دیگر فایل‌های ضروری
  • نیاز به کمترین زمان و تعامل برای یافتن تصاویری که پیش‌تر حذف کرده‌اید

برنامه ریکاوری عکس Deleted Photo Recovery – Restore Deleted Photos

برنامه ریکاوری عکس اندروید deleted photo recovery

اگر می‌خواهید به احیا تصاویری بپردازید که قبلا به صورت اتفاقی یا عامدانه پاک کرده‌اید، این اپلیکیشن هم می‌تواند به برخی از مهم‌ترین خواسته‌های شما پاسخ دهد. نام اپلیکیشن، همان کاری است که بیشترین مهارت را در آن دارد. این اپلیکیشن در اسکن حافظه موبایل و یافتن آنچه به دنبالش می‌گردید تخصص فراوان دارد. برای یافتن یک تصویر حذف شده در این اپلیکیشن هیچوقت نیازمند سیستمی روت شده نخواهید بود و سرعت کار آنقدر بالا است که در چشمی بر هم زدن فایل مورد نظر خود را خواهید یافت.

مهم‌ترین قابلیت‌ها:

  • رابط کاربری بسیار ساده برای ریکاوری هرچه راحت‌تر فایل‌ها
  • شامل الگوریتمی قدرتمند برای یافتن و احیا تصاویر پاک شده
  • عدم نیاز به دسترسی به روت سیستم یا اتصال به اینترنت
  • امکان اسکن حافظه‌های داخلی و همینطور حافظه‌های خارجی
  • امکان بازگردانی فایل‌ها، مخاطبان و پیام‌هایی که پیشتر حذف کرده‌اید

اپلیکیشن ریکاوری عکس EaseUS MobiSaver

برنامه ریکاوری عکس اندروید easus

اجازه بدهید شما را با EaseUS MobiSaver آشنا کنیم، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های کنونی برای بازیابی تصاویر، ویدیوها، مخاطبان و داده‌های موجود در کارت‌های حافظه SD. این اپلیکیشن با سهولت هرچه تمام‌تر قابل استفاده است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازگردانی فایل‌هایی که سهوا پاک شده‌اند به حساب می‌آید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد که نه‌تنها تصاویر ارزشمند، بلکه حتی مکالمات واتس‌اپ خود را چه از حافظه داخلی و چه حافظه خارجی ریکاوری کنید. این برنامه ریکاوری عکس اندروید که نقدهای خوبی هم دریافت کرده تقریبا از تمام فرمت‌های تصویری و ویدیویی پشتیبانی می‌کند. فقط کافی است چند گام ساده را طی کنید و در مدت‌زمانی کوتاه فایل‌های از دست رفته خود را به دست خواهید آورد.

مهم‌ترین قابلیت‌ها:

  • سرعت بالای اپلیکیشن در اسکن دیوایس
  • امکان مشاهده پیش‌نمایش فایل‌ها در جریان پروسه اسکن
  • امکان فیلتر کردن مستقیم و یافتن فایل‌های مورد نیاز، حتی در میانه پروسه اسکن
  • تصویر بند انگشتی، حجم، فرمت و سایر اطلاعات مربوط به تصاویر به نمایش درمی‌آیند
  • پشتیبانی از JPG ،JPEG ،GIF ،BMP و دیگر فرمت‌های تصویر و همینطور فرمت‌های ویدیویی مانند MP4 ،3GP ،Avi و MOV

برنامه ریکاوری Restore Deleted Photos

برنامه ریکاوری عکس اندروید restore deleted photos

با Restore Deleted Photos آشنا شوید، یک برنامه ریکاوری عکس اندروید محبوب دیگر برای موبایل هوشمند شما. این اپلیکیشن از محبوبیت فراوانی برخوردار است و به سرعت تصاویر و برخی فایل‌های دیگر شما را ریکاوری می‌کند. طبق روال همیشه، این اپلیکیشن قادر به اسکن حافظه داخلی و همینطور کارت‌های مایکرو SD است. برای بازگردانی فایل‌های خود، باید با تنها یک ضربه شروع به اسکن حافظه کنید و اندکی منتظر بمانید تا روند شناسایی فایل‌ها به پایان برسد. در عرض تنها چند ثانیه، تصویری که در دسترس نبوده‌اند مقابل چشم‌تان پدیدار می‌شوند.

مهم‌ترین قابلیت‌ها:

  • این اپلیکیشن می‌تواند با اسکن عمیق تصاویر حذف شده را بیابد
  • تصاویر با تمام فرمت‌ها نظیر PNG و JPG قابل ریکاوری هستند
  • تمام فایل‌ها و فولدرها برای یافتن تصاویر اسکن می‌شوند
  • رابط کاربری تمیز و قابلیت‌هایی که با سهولت قابل استفاده هستند
  • نیازی به دسترسی به روت سیستم نیست
  • اسکن حافظه و بازیابی تصاویر زمان چندانی نمی‌برد

اپ ریکاوری عکس Data Recovery – Photo or Video

برنامه ریکاوری عکس اندروید data recovery

برنامه ریکاوری عکس اندروید Data Recovery یک الگوریتم پیچیده برای یافتن داده‌ها دارد که باعث می‌شود احیای تصاویر روی حافظه داخلی موبایل به امن‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن صورت بگیرد. علاوه بر این قادر به مشاهده پیش‌نمایش تصاویری که بازگردانی شده‌اند و انتخاب دستی آن‌ها خواهید بود. مهم نیست تصویر شما در کدام بخش از حافظه ذخیره شده بوده، این اپلیکیشن تک‌تک فولدرها را زیر و رو می‌کند تا آنچه به دنبالش می‌گردید را بالاخره بیابید. بنابراین این اپلیکیشن را دانلود و زندگی را برای خودتان آسان کنید.

مهم‌ترین قابلیت‌ها:

  • با این اپلیکیشن قادر به ریکاوری ویدیوها هم هستید
  • این اپلیکیشن از گستره وسیعی از فرمت‌ها مانند JPG ،PNG ،GIF ،MP4 و MKV پشتیبانی می‌کند
  • عملکرد سریع، بدون نیاز به دسترسی به روت
  • رابط کاربری خوش‌دست که به فرآیند بازگردانی تصاویر سرعت می‌بخشد
  • امکان دسته‌بندی داده‌های قابل ریکاوری بسته به نیازهای کاربر

برنامه ریکاوری Recover Deleted All Files, Video Photos and Contact

برنامه ریکاوری عکس اندروید recover deleted all files

این مورد یکی از آینده‌نگرانه‌ترین اپلیکیشن‌های موجود در لیست به حساب می‌آید. Recover Deleted All Files یک اپلیکیشن ریکاوری تصویر بسیار غنی است که می‌توانید از آن روی اسمارت‌فون اندرویدی خود بهره بگیرید. این اپلیکیشن با قابلیت‌های انحصاری خود بسیاری از ابعاد پروسه ریکاوری تصویر را دگرگون کرده است. از یک سو رابط کاربری هوشمندانه‌ای را شاهد هستیم که دسترس‌پذیری بالا داشته و به سرعت به تمام ویژگی‌ها دسترسی می‌یابید. دیگر لازم نیست نگران از دست رفتن داده خود باشید و حتی نیازی به روت کردن دستگاه هم نیست. تنها روی چند المان بصری می‌زنید و به داده مد نظر خود دست می‌یابید.

مهم‌ترین قابلیت‌ها:

  • ریکاوری داده روی هر حافظه‌ای در موبایل
  • امکان ریکاوری بسیاری از فرمت‌ها مانند تصاویر، ویدیوها، مستندات و چیزهایی از این دست
  • امکان احیا دستی مخاطبان حذف شده
  • همگام‌سازی داده ریکاوری شده با دیوایس شما
  • امکان ذخیره‌سازی مستقیم داده درون دراپ‌باکس یا گوگل درایو برای اطمینان از امنیت آن در آینده

اپلیکیشن ریکاوری Camera Photo Video Restore HLP

برنامه ریکاوری عکس اندروید hlp

و گزینه پایانی در لیست ما برای ریکاوری تصاویر پاک شده یا از دست رفته، Camera Photo Video Restore HLP نام دارد. این اپلیکیشن ساده اما هوشمند اندرویدی می‌تواند به شما در احیای داده‌ها و تصاویر کمک فراوان برساند. در واقع می‌توانید هم تصاویر و هم ویدیوهای دیوایس دیجیتالی خود را بازگردانید. علاوه بر این، حتی امکان بازگردانی فایل‌های فرمت شده یا خراب هم وجود دارد. ناگفته نماند که اپلیکیشن مورد اشاره تنها محدود به سیستم عامل اندروید نیست و می‌توانید روی سیستم عامل‌های Mac OS یا ویندوز هم از آن بهره بگیرید.

مهم‌ترین قابلیت‌ها:

  • این اپلیکیشن می‌تواند فایل‌هایی با فرمت RAW و همینطور ویدیوهای HD را هم ریکاوری کند
  • نیازی به روت کردن دستگاه برای دسترسی یافتن به داده‌ها نیست
  • فایل‌های ریکاوری شده را می‌توان بسته به متغیرهای گوناگون دسته‌بندی کرد
  • شامل یک دستورالعمل موثر که شما را در تمام پروسه راهنمایی می‌کند
  • کارکرد سریع و بدون نیاز به اتصال اینترنت

سخن پایانی راجع به لیست بهترین برنامه ریکاوری عکس اندروید

آیا توانستید اپلیکیشن مورد نظر خود برای بازگردانی تصاویر حذف شده را پیدا کنید؟ یا می‌خواهید از پیشنهاد نهایی ما با خبر شوید؟ می‌دانیم که انتخاب از میان ۱۵ اپلیکیشن که همگی کارکردی نسبتا یکسان دارند دشوار است. به همین خاطر لیست را کوتاه کرده و پیشنهاد می‌کنیم به سراغ DiskDigger Photo Recovery یا RecycleMaster بروید. این دو اپلیکیشن قدرتمندتر از دیگر گزینه‌های موجود در لیست ظاهر می‌شوند و بهترین عملکرد را روی موبایل اندرویدی شما خواهند داشت. اما این‌طور نیست که سایر گزینه‌ها کارآمد نباشند و تمام اپلیکیشن‌های فهرست، به خاطر کارکرد قدرتمند و سهولت استفاده سر از این مقاله در آورده‌اند.

بر اساس رای ۲۴ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
UbuntuPit
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *