آکادمی کاپریلا — جدیدترین آموزش های دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

۱۵۲ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
آکادمی کاپریلا — جدیدترین آموزش های دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

جهان به سرعت در حال دگرگونی است و درمیانه این تحولات سریع، شعله عمر کسب و کارهای مختلفی خاموش می‌شود و نام‌های جدیدی در دنیای تجارت قد علم می‌کنند که شاید چند سال پیش هرگز کسی فکر نمی‌کرد اینطور بر بازار سلطه پیدا کنند. در هیاهوی این دگرگونی‌ها، شکی نیست که دنیای بازاریابی نیز بسیار متحول شده است و حالا با سرعت بسیار زیادی در حال گذار از بازاریابی آفلاین به بازاریابی آنلاین یا همان دیجیتال هستیم.

در نتیجه چنین شرایطی، اکنون علم و مهارت دیجیتال مارکتینگ محبوبیت دو چندانی پیدا کرده است؛ دانش و توانمندی که بسیاری از شرکت‌های کوچک با تکیه بر آن، رشد می‌کنند و بدل به برندهای محبوب و شناخته شده می‌شوند. شکی نیست، افرادی که این دانش را دارند و علم خود را در این زمینه به روز نگه می‌دارند در چنین دنیایی فرصت‌های شغلی ایده‌آلی را به دست خواهند آورد و البته چالش‌های شغلی جذاب و فراتر از تصوری را نیز از سر می‌گذارنند.

به همین علت مجموعه کاپریلا، که به عنوان یکی از بازیگران عمده صنعت تبلیغات کلیکی هدفمند و هوشمند شناخته می‌شود، اخیراً اقدام به راه‌اندازی «آکادمی کاپریلا» کرده است؛ مجله‌ای آنلاین که در آن می‌توانید درباره تکنیک‌های گوناگون دیجیتال مارکتینگ، سئو، تولید محتوا و مواردی دیگر از این دست مطالعه کنید، یاد بگیرید و دانش خود را به روز کنید. به یقین هیچ پیشرفتی بدون فرا گرفتن مهارت و تجربه اندوزی حاصل نمی‌شود و آکادمی کاپریلا نیز می‌کوشد تا کسب مهارت دیجیتال مارکتینگ را برای علاقه‌مندان تسهیل کند.

در ادامه فهرستی از برخی مقالات خواندنی که تا به امروز در آکادمی کاپریلا منتشر شده‌اند، آورده شده است:

شما همراهان مجله فرادرس، برای خواندن مقالات و مطالب بیشتر، می‌توانید به آکادمی کاپریلا مراجعه کنید، مطالب آن را مطالعه کنید و با نظرات و بازخوردهای خود به بهبود آن در راستای تبدیل شدن به یک پایگاه آموزشی جامع در زمینه دیجیتال مارکتینگ یاری برسانید.

آکادمی کاپریلا (+ کلیک کنید)

بر اساس رای ۴ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *