معرفی مجموعه آموزش های زبان های خارجی فرادرس

۱۵۵ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
معرفی مجموعه آموزش های زبان های خارجی فرادرس

یادگیری زبان یکی از مهارت‌های ضروری و در عین حال چالش‌برانگیز برای افراد است. آن‌ها با انگیزه و اهداف متفاوتی اقدام به یادگیری می‌کنند و از آنجا که روند یادگیری طولانی خواهد بود، استمرار و پیوستگی در یادگیری، رمز موفقیت بیشتر زبان‌آموزان است. اگر بخواهیم به طور دقیق‌تر به این اهداف اشاره کنیم، می‌توانیم مواردی مانند مهاجرت به کشورهای انگلیسی‌زبان، ادامه تحصیل در کشورهای دیگر یا اهداف شغلی را در نظر بگیریم.

997696

برای یادگیری زبان اولین قدم این است که سطح خود را تشخیص دهید. یعنی با تعیین سطح می‌توانید متوجه شوید که از سطح مقدماتی، متوسط یا حتی پیشرفته باید شروع کنید و ادامه دهید. با در نظر گرفتن این امر مهم، می‌توانید منابع مناسب خود را تهیه و مطالعه را شروع کنید. اگر در کلاس‌های زبان ثبت‌نام کرده‌اید، طبق برنامه آن مؤسسه پیش خواهید رفت. اما اگر قصد دارید بدون کلاس و به صورت خودخوان مطالعه کنید، لازم است در کنار انتخاب منابع مناسب، طبق هدفی که برای خود تعیین کرده‌اید، برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید و مطالعه را به صورت روزانه یا هفتگی و شکلی پیوسته پیش ببرید.

یکی از روش‌‌هایی که به کمک آن می‌توانید زبان‌‌های انگلیسی را یاد بگیرید، استفاده از پادکست‌های آموزشی است. هر پادکست از اپیزود‌های مختلفی تشکیل شده است و هر اپیزود معمولاً به توضیح یک مبحث گرامری یا آموزش لغات آن زبان و همچنین مهارت‌‌های شنیداری و نوشتاری و... اختصاص یافته است. از دیگر روش‌‌های تقویت زبان‌های خارجی، دانلود اپلیکیشن‌هایی است که به طور اختصاصی برای این منظور در دسترس افراد قرار گرفته‌ است. به کمک این اپلیکیشن‌ها می‌توانید گام به گام پیش بروید و به تدریج شاهد پیشرفت عملکرد خود باشید.

البته برخی از کتاب‌های زبان نیز برای مطالعه به صورت خودخوان طراحی و روانه بازار شده‌اند و می‌توانید با مشخص کردن سطح زبان خود از آن‌ها کمک بگیرید. علاوه بر همه مواردی که گفته شد، دیدن فیلم یا ویدئوهای آموزشی نیز می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در یادگیری زبان‌‌های خارجی و تقویت مهارت‌های زبانی داشته باشد. فرادرس فیلم‌هایی را ضبط کرده است که با مشاهده آن‌ها می‌توانید به بهبود زبان خود کمک کنید. این مجموعه‌‌ آموزش‌ها برای زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ترکی استانبولی و... تهیه شده و در دسترس زبان‌آموزان قرار گرفته است. اگر فرصت رفتن به کلاس‌ را ندارید یا به هر دلیل دیگری می‌خواهید زبان انگلیسی را به صورت خودآموز مطالعه کنید، می‌توانید از این آموزش‌ها بهره کافی ببرید.

از فواید یادگیری زبان با فیلم‌های ‌آموزشی فرادرس این است که هر زمان و هر جایی که باشید، می‌توانید آن‌ها را دانلود و مشاهده کنید. هر چند بار هم که بخواهید می‌توانید ببینید و نکات مهم آموزش‌‌ها را یادداشت کنید. در این مقاله شما را با مجموعه آموزش‌‌های زبان‌های خارجی فرادرس آشنا می‌کنیم تا بتوانید با معرفی آن‌ها فیلم مناسب خود را تهیه و روند مطالعه را به صورت تدریجی با آن پیش ببرید. در ادامه می‌توانید لینک این مجموعه آموزش‌های زبان‌های خارجی فرادرس را مشاهده کنید.

مجموعه آموزش‌های زبان انگلیسی فرادرس

با استفاده از این مجموعه آموزش‌ها می‌توانید مهارت‌های خود را در زمینه زبان انگلیسی تقویت کنید.

مجموعه آموزش‌های زبان آلمانی فرادرس

با استفاده از این مجموعه آموزش‌ها می‌توانید مهارت‌های خود را در زمینه زبان آلمانی تقویت کنید.

مجموعه آموزش‌های زبان ترکی فرادرس

با استفاده از این مجموعه آموزش‌ها می‌توانید مهارت‌های خود را در زمینه زبان ترکی استانبولی تقویت کنید.

مجموع آموزش‌های زبان عربی فرادرس

با استفاده از این مجموعه آموزش‌ها می‌توانید مهارت‌های خود را در زمینه زبان عربی تقویت کنید.

مجموعه آموزش‌های سایر زبان‌های خارجی فرادرس

با استفاده از این مجموعه آموزش‌ها می‌توانید مهارت‌های خود را در زمینه زبان‌های روسی، هندی، کره‌ای، چینی، اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی و هلندی تقویت کنید.

و به طور کلی، برای یادگیری انواع زبان‌‌‌های خارجی و‌ آمادگی در آزمون‌‌‌های بین‌المللی نظیر آیلتس یا تافل می‌توانید مجموعه آموزش‌های زیر را از فرادرس مشاهده کنید.

بر اساس رای ۱ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *