چطور در واتساپ آنلاین نباشیم؟ — آموزش تصویری

۲۷۱۵ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
چطور در واتساپ آنلاین نباشیم؟ — آموزش تصویری

استاتوس واتساپ شما (که به شکل یک استوری نمایان می‌شود) به صورت پیش‌فرض برای تمام افراد حاضر در فهرست مخاطبین شما قابل رویت است. با این وجود، شاید قصد مخفی کردن آنلاین بودن در واتساپ را داشته باشید تا از چشم برخی دوستان و آشنایان دور بمانید. در این مقاله به آموزش نحوه مخفی کردن آنلاین بودن در واتساپ می‌پردازیم.

همچنین پیش از این در مجله فراردس یک آموزش واتساپ به صورت کامل و مفصل به انتشار رسیده که برای یاد گرفتن قابلیت‌های مختلف این نرم‌افزار و استفاده از آن‌ها می‌توانید این راهنمای بسیار جامع را مطالعه کنید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه:

آموزش مخفی کردن آنلاین بودن در واتساپ برای مخاطبین مشخص

واتساپ، برخلاف فیسبوک، به کاربران اجازه نمی‌دهد تا به‌روزرسانی‌های استاتوس خاص را برای مخاطبان انتخاب شده‌ای محدود سازند. با این حال، شما قابلیت محدود کردن کلی افراد مجاز به دیدن به‌روزرسانی‌های استاتوس خود را دارید.

برای شروع، برنامه واتساپ را در دستگاه آیفون (+) یا اندروید (+) خود باز کنید.

روی گزینه «Settings» در سمت چپ پایین صفحه دستگاه آیفون خود بزنید. در صورتی که از دستگاه اندروید استفاده می‌کنید، باید به سراغ سه نقطه عمودی رفته و از آن‌جا گزینه «Settings» را انتخاب نمایید.

گزینه «Account» را برگزینید.

مراحل مخفی کردن آنلاین بودن در واتساپ

سپس به سراغ بخش «Privacy» بروید.

در ادامه، روی گزینه «Status» کلیک کنید.

تنظیمات استاتوس برای مخفی کردن آنلاین بودن در واتساپ

گزینه «My Contacts Except» را انتخاب کرده و سپس مخاطبین خاصی را که می‌خواهید آنلاین بودن استاتوس واتساپ‌تان را از آن‌ها مخفی نگاه دارید، مشخص نمایید. شما قادرید در فهرست مخاطبین‌تان اسکرول کرده و یا آن‌ها را از طریق جست‌وجوی نام‌شان، بیابید.

پس از اتمام عمل انتخاب مخاطبین مربوطه، روی گزینه «Done» بزنید.

اتمام عمل مخفی کردن آنلاین بودن در واتساپ

حالا به سراغ گزینه «Status» در گوشه پایینی سمت چپ صفحه بروید و سپس روی آیکن پروفایل‌تان کلیک کنید. از این طریق می‌توانید استاتوس جدیدی اضافه کنید و به آزمایش تغییرات جدید انجام شده، بپردازید.

معرفی فیلم‌های آموزش مهارت‌های کاربردی کامپیوتر

مجموعه فرادرس آموزش‌های مربوط با مهارت‌های کاربردی کامپیوتر را در یک مجموعه غنی گردآوری کرده و در اختیار شما قرار داده است. این مجموعه 68 ساعته، شامل 18 عنوان آموزشی اعم از آموزش برنامه‌های آفیس (Word ،Excel ،PowerPoint و غیره)، آموزش تایپ ده انگشتی، آموزش کار با ورژن‌های مختلف ویندوز، آموزش کار با اینترنت و استفاده از خدمات گوگل و مواردی دیگر می‌شود. آموزش‌های مذکور برای تمام کاربران دنیای کنونی مفید بوده و انجام امور پر استفاده را برای شما آسان‌تر می‌کنند.

بر اساس رای ۱۹ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
How-To Geek
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *