دیدن شماره تلفن در واتساپ — راهنمای تصویری

۲۵۳۳ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
دیدن شماره تلفن در واتساپ — راهنمای تصویری

شما نیز مانند تعداد بسیار زیادی از کاربران فضای مجازی ممکن است از پیام‌رسان واتساپ استفاده کنید، اما ندانید که شماره تلفن واتساپ شما چیست. اگر چنین است، دیدن شماره تلفن در واتس­اپ روی اندروید و آیفون به راحتی صورت می‌گیرد. در این مقاله به چگونگی انجام این کار می­‌پردازیم. ناگفته نماند در این مطلب صرفا با نحوه دیدن شماره تلفن در واتساپ آشنا می‌شوید و اگر مایل هستید نحوه استفاده از این پیام‌رسان را از صفر تا صد به طور کامل یاد بگیرید، حتما مطلب آموزش واتساپ و همینطور مقاله آموزش واتساپ وب فرادرس را بخوانید.

دیدن شماره تلفن در واتساپ روی اندروید و آیفون

برای شروع کار، اپلیکیشن واتساپ را روی گوشی اندروید یا آیفون خود نصب و راه‌­اندازی کنید. به سراغ «تنظیمات» (Settings) بروید. اگر از آیفون استفاده می‌­کنید، روی گزینه‌­ی «تنظیمات» در تب پایینی برنامه بزنید.

اگر گوشی دارای سیستم عامل اندروید است، روی علامت سه‌نقطه بزنید و به بخش «تنظیمات» در گوشه­‌ی سمت راست بالای اپلیکیشن بروید.

دیدن شماره تلفن در واتساپ

در صفحه‌­ «تنظیمات» و در قسمت بالا، روی نام خود بزنید. با این کار صفحه پروفایل شما باز می­‌شود.

دیدن شماره تلفن در واتساپ

برای دیدن شماره تلفن در واتساپ در صفحه­‌ «پروفایل»، به بخش «Phone»، مراجعه کنید. در این قسمت شماره­­‌ مرتبط با حساب واتساپ خود را مشاهده خواهید کرد. این شماره‌­ای است که WhatsApp برای حساب کاربری منحصر به فرد شما استفاده می‌­کند.

دیدن شماره تلفن در واتساپ

اگر می‌خواهید شماره تلفنی را که واتساپ استفاده می‌کند تغییر دهید، روی شماره‌­ خود بزنید و دستورالعمل‌هایی که در این صفحه آمده است را دنبال کنید.

به این ترتیب می‌­دانید که از چه شماره تلفنی در واتساپ و گوشی هوشمند خود استفاده کرده‌­اید.

معرفی مجموعه فیلم‌های آموزش مهارت‌های کاربردی کامپیوتر

با توجه به گستردگی مهارت‌هایی که امروزه هنگام کار با کامپیوتر به آن‌ها نیاز داریم، فرادرس مجموعه آموزش‌هایی شامل عناوین گوناگون گردآوری کرده که به شما در کارهای روزمره با کامپیوتر یاری می‌رسانند. این مجموعه آموزش شامل دست کم ۱۹ عنوان مختلف است و دوره‌های آموزشی گوناگون نظیر آموزش اکسل ۲۰۱۶، آموزش نرم‌افزار ورد ۲۰۱۶، آموزش تایپ ده انگشتی و آموزش کار با اینترنت را در بر می‌گیرد و به هر کاربری در دنیای امروزی یاری می‌رساند.

جمع‌بندی

در این مطلب یاد گرفتیم که اگر بخواهیم شماره تلفن واتساپ را در گوشی‌های اندرویدی یا آیفون پیدا کنیم،‌ چه روش‌هایی را در اختیار داریم و این کار چطور انجام می‌شود. همچنین نحوه تغییر شماره تلفن در واتساپ را نیز یاد گرفتیم.

بر اساس رای ۲۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
How to Geek
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *