اپلیکیشن اندروید فرادرس منتشر شد

۹۳۹۸ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
اپلیکیشن اندروید فرادرس منتشر شد

سازمان علمی-آموزشی فرادرس، به عنوان بزرگترین پلتفرم آموزشی و دانشگاه آنلاین ایران، با توجه به نیاز مخاطبان خود و با هدف تسهیل و تسریع امکان یادگیری توسط کاربران، اقدام به انتشار یک اپلیکیشن کاربردی موبایل، روی سیستم عامل اندروید کرده است.

این اپلیکیشن، دسترسی کاربران فرادرس از طریق گوشی‌های هوشمند خود را به بیش از چهار هزار دوره آموزش ویدیویی در حوزه‌های علوم کامپیوتر و برنامه‌نویسی، هوش مصنوعی، آمار و علم داده، ریاضیات، کسب و کار، بازاریابی، طراحی و گرافیک، هنر، ادبیات، توسعه فردی، مهارت‌های ضروری برای بازار کار، آموزش‌های مهندسی و غیره فراهم می‌کند.

اپلیکیشن اندروید فرادرس

کاربران با استفاده از اپلیکیشن اندروید فرادرس، می‌توانند به تمامی امکانات این پلتفرم که تا پیش از این تنها از طریق وبسایت فرادرس در اختیارشان قرار داشت، دسترسی پیدا کنند. امکان جستجو در بین بیش از ۱۸ هزار ساعت فیلم آموزشی فرادرس، دسترسی ساده و راحت به دوره‌های رایگان، امکان شرکت در وبینارها و در اختیار داشتن همیشگی دوره‌های خریداری شده، تنها برخی از قابلیت‌های اپلیکیشن فرادرس برای اندروید هستند.

ناگفته نماند که نسخه iOS‌ این اپلیکیشن نیز در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد. از شما دعوت به عمل می‌آوریم با نصب اپلیکیشن اندروید فرادرس، در کناره بهره‌گیری از امکانات و قابلیت‌های متنوع آن با ارائه بازخورد ما را در بهبود این نرم‌افزار همراهی کنید.

برای دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن فرادرس کلیک کنید (+).

بر اساس رای ۷۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
۲ دیدگاه برای «اپلیکیشن اندروید فرادرس منتشر شد»

با سلام برای ماها که گوشیمون هووای هستش و توسط گوگل تحریم. لطفا این اپلیکیشن را در مایکت و بازار قرار بدید که بتونیم دانلود کنیم و اپدیتهاشو هم در اینده بگیریم با تشکر

سلام و درود
دمتون گرم که این کار و کردید البته من یکی نمی تونم هنوز ازش استفاده کنم. دیگه به سایت عادت کردم??
????

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *