۵ مورد از بهترین ابزار‌های نظرسنجی در اینترنت

۱۶۱ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
۵ مورد از بهترین ابزار‌های نظرسنجی در اینترنت

هریک از ابزار نظرسنجی که در این مطلب معرفی می‌شوند، می‌تواند بخش جذابی از وب‌سایت شما را تشکیل دهد.

۱- Easy Polls

Easy Polls یک ابزار نظرسنجی کاربرپسند برای انجام نظرسنجی‌های آنلاین است. این ابزار رایگان است و فقط برای دانلود کد تولید شده کافی است با اکانت گوگل یا فیسبوک خود لاگین شوید. محیط کاربری آن بسیار ساده و زیبا است و با نوشتن سوال در قسمت مربوطه و گزینه‌ها در پایین آن، نظر سنجی شما آماده می‌شود. بعلاوه امکان انتخاب رنگ‌بندی و ظاهر نظرسنجی نیز وجود دارد.

۲- Free Online Survey

این سایت ابزارهای بسیار متنوعی از جمله فرم‌های آنلاین، کوییز، نظرسنجی و ... را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید در فضایی جذاب و به سادگی انواع نظرسنجی‌ها یا پرسشنامه‌ها را بسازید و در اختیار کاربران قرار دهید. هم‌چنین این ابزار روش‌های متنوعی برای قرار دادن نظرسنجی‌ها در اختیار کاربران تدارک دیده است. شما می‌توانید آن را برای کاربران ایمیل کنید، لینک آن را می‌توانید در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و هم‌چنین می‌توانید آن را در سایت خود قرار دهید. فقط توجه داشته باشید که برای استفاده از این امکانات متنوع لازم است ابتدا در سایت عضو شوید.

۳- Kobo Poll

Kobo Poll یک ابزار نظرسنجی وب ساده است که با PHP+JQuery نوشته شده و بدون پنل مدیریتی است. هم‌چنین این اسکریپت شناسایی آی‌پی ندارد، بنابراین هر کاربر می‌تواند چند رای بدهد. با این حال، ساخت و آپدیت نظرسنجی با آن بسیار ساده و رایگان است. Kobo Poll دارای ظاهری جذاب با امکانات مناسب است و نیازی به پایگاه داده (Database) ندارد. در مجموع، Kobo یک گزینه مناسب برای توسعه دهندگان است تا به کمک آن انواع نظرسنجی‌ها را بسازند. اضافه کردن آن به وب‌سایت هم کار ساده‌ای است و نیازی به اقدامات خاصی ندارد.

۴- Smart PHP Poll

این اسکریپت در عین قدرتمند بودن و دقیق بودن، ساده است. برای ساخت آن از PHP+MySQL استفاده شده و دارای پنل مدیریت برای تغییر ظاهر نظرسنجی و مدیریت آن می‌باشد. به علاوه این اسکریپت به سادگی در وب‌سایت قرار می‌گیرد. بزرگترین ایراد این اسکریپت آن است که متن باز نیست. این به این معنی است که توسعه دهنده‌ها بدون اجازه رسمی از مالک و رعایت قوانین کپی رایت نمی‌توانند در آن تغییر ایجاد کنند. در بعضی موارد، گرفتن مجوز از توسعه یک اسکریپت کاملا جدید هزینه‌برتر است!

۵-  CF Polling v0.94 script

این اسکریپت، یک ابزار نظرسنجی ساده است که با AJAX و PHP توسعه یافته است، نیازی به پیکربندی ندارد و از یک پایگاه داده تخت (Flat Database) استفاده می‌کند. با کمک این ابزار به راحتی می‌توانید از بازدیدکنندگان سایت، بازخورد بگیرید. CF Polling دارای قابلیت نصب ساده و ظاهری جذاب است.

 

 

منبع

بر اساس رای ۵ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *