لیستی از بهترین تم‌های وردپرس برای نمایندگی‌های خودرو

۶۸ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
زمان مطالعه: ۹ دقیقه
لیستی از بهترین تم‌های وردپرس برای نمایندگی‌های خودرو

21 قالب نمایش برتر وردپرس برای نمایندگی‌های خودرو

چنانچه از بین هزاران قالب نمایش (Theme) موجود، دنبال بهترین قالب نمایش وردپرس برای نمایندگی خودرو هستید، باید بدانید که پیدا کردن قالب نمایشی که قادر به نمایش ایده‌آل نمایندگی شما در زمینه خودرو باشد، مشکل است. در این مقاله، ما بهترین قالب نمایش‌های وردپرس برای نمایندگی‌های خودرو را معرفی می‌کنیم، می‌توانید یکی از این قالب نمایش‌ها را برای وب‌سایت خود امتحان کنید.

ایجاد یک وب‌سایت نمایندگی خودرو با وردپرس

هزاران کسب و کار، از جمله برخی از مارک‌های تجاری بزرگ، از WordPress برای اجرای وب سایت خود استفاده می‌کنند. همچنین وردپرس انتخابی محبوب در میان نمایندگی‌های خودرو است. قبل از شروع، از بابت انتخاب پلت‌فرم مناسب اطمینان حاصل کنید. یک سایت خود میزبان WordPress.org به شما اجازه دسترسی به تمام ویژگی‌های وردپرس را خواهد داد.

سایت‌های خود میزبانی وردپرس نیاز به یک حساب میزبانی وردپرس (WordPress hosting account) و یک نام دامنه (Domain Name) دارند. به محض اینکه برای میزبانی ثبت‌نام کردید، برای ساخت یک وب‌سایت به آموزش راه‌اندازی سایت و کار با وردپرس مراجعه کنید. در صورتی‌که آماده هستید، بیایید تعدادی از بهترین قالب نمایش‌های وردپرس برای نمایندگی‌های خودرو را با هم بررسی کنیم.

1. قالب نمایش Motors

قالب نمایش Motors یک قالب نمایش وردپرس با طراحی زیبا برای نمایندگی‌های خودرو است، که برای نمایندگی فروش خودرو و سایر تجارت‌های اتومبیل استفاده می‌شود. Motors دارای 6 قالب وب سایت آماده است که با یک کلیک می‌توانید این قالب‌ها را نصب کنید. همچنین Motors شامل یک جستجوی قدرتمند و فیلتر است که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی اتومبیل‌ها و وسایل نقلیه مورد نظر خود را جستجو نمایند.

از سایر ویژگی‌های قابل ذکر این قالب نمایش می‌توان به صفحه‌های فروشنده، الحاق Google Maps، فرم‌های فروش وسایل نقلیه و چندین ویژگی دیگر اشاره کرد. Motors به همراه پنل گزینه‌های سفارشی با هزاران ویژگی سفارشی‌سازی، راه‌اندازی ساده‌تری را ارائه می‌دهد.

2. قالب نمایش Intrigue

قالب نمایش Intrigue یک قالب نمایش زیبای وردپرس با یک طرح پر رنگ و ظاهری مدرن است. در حالت پیش فرض با طرحی به رنگ‌های قرمز و سیاه نصب می‌شود که به وب‌سایت نمایندگی خودرو، ظاهری منحصر به فرد می‌بخشد. این طرح یک قالب نمایش چند منظوره و مناسب برای هر نوع کسب و کار از جمله نمایندگی‌های خودرو است.

این قالب نمایش طرح‌هایی به رنگ‌های دیگر نیز دارد و چنانچه مایل به استفاده از طرح‌های پررنگ نیستید، می‌توانید فوری از آن‌ها استفاده کنید. این قالب نمایش دارای تنظیماتی ساده برای صفحه اصلی، ابزارک‌های سفارشی برای توییتر و اینستاگرام، و گزینه‌های آسانی برای سفارشی کردن قالب نمایش است. همچنین با استفاده از WooCommerce می‌توانید یک فروشگاه آنلاین را به وب‌سایت خود اضافه کنید.

3. قالب نمایش Auto Trader

قالب نمایش Auto Trader به طور خاص برای وب سایت‌های نمایندگی‌های خودرو، فروشندگان خودروهای دست‌دوم و تعمیر خودرو طراحی شده است. این قالب نمایش دارای هزاران گزینه سفارشی سازی است که آن را برای انطباق با نیازهای شما بسیار انعطاف‌پذیر کرده است. این قالب نمایش دارای ویژگی‌هایی چون؛ عدم محدودیت انتخاب رنگ، انیمیشن‌های CSS سفارشی، گزینه‌های کشویی متعدد و یک منوی عالی است.

در داخل این قالب نمایش نیز یک بخش سؤالات متداول، صفحه قیمت‌گذاری، نشانگرهای خودرو و قالب‌های خدمات را خواهید یافت. به کمک پنل تنظیمات قالب نمایش سفارشی با دستورالعمل‌هایی دقیق، تنظیم قالب نمایش بسیار آسان شده است.

4. قالب نمایش Automax

قالب نمایش Automax یک قالب نمایش وردپرس است که به طور خاص برای نمایندگی‌های خودرو، تعمیر خودرو و تاجران خودرو طراحی شده است. این قالب نمایش با یک ابزار رمزگشایی VIN همراه است. چنین ابزاری به شما امکان می‌دهد که با وارد کردن تنها یک «شماره شناسایی خودرو» (VIN Number)، تمام جزئیات به طور خودکار برای شما نمایش داده شود.

این قالب نمایش دارای قالب‌هایی زیبا برای نمایش لیست‌های شما و یک سیستم جستجو و فیلتر قدرتمند است. همچنین این قالب نمایش دربردارنده یک ویژگی قدرت‌مند مدیریت موجودی برای نمایش موجودی خودروی شما است. سایر ویژگی‌های این قالب نمایش شامل سفارشی‌‌سازی رنگ، ابزارک‌های سفارشی و یک ماشین حساب داخلی است.

5. قالب نمایش Expert Auto

قالب نمایش ExpertAuto یک قالب نمایش قدرت‌مند وردپرس برای وب‌سایت‌های نمایندگی‌های خودرو، علاقه‌مندان به ماشین و تعمیر خودرو است. صفحه اصلی قالب نمایش دارای یک طرح مدرن با اختلاف دیدی زیبا در جلوه‌های پس زمینه است. همچنین شامل یک ویژگی برای کشیدن و رها کردن ساده به عنوان صفحه‌ساز است.

گزینه‌های قالب نمایش را می‌توان با استفاده از سفارشی‌ساز زنده، به راحتی تنظیم کرد. در داخل این قالب نمایش شما همچنین می‌توانید پشتیبانی از فونت‌های گوگل (Google fonts)، نقشه‌های گوگل (Google Maps)، یک مدیر نوار کناری و یک سیستم مدیریت ملاقات تمام عیار را ببینید.

6. قالب نمایش Automotive

قالب نمایش Automative با یک ابزار قدرتمند رمزگشای VIN برای پر کردن آسان موجودی شما از طریق وارد کردن کد شناسایی (VIN code) همراه است. این قالب نمایش قدرتمند وردپرس از ابتدا برای نمایندگی‌های خودرو طراحی شده است.

این قالب نمایش امکان انتخاب رنگ، یک نوار لغزنده زیبا و یک فرم تماس سفارشی برای کسب اطلاعات در مورد ماشین‌های مشتریان به مشتری ارائه می‌دهد. تنظیمات قالب نمایش با استفاده از پنل گزینه‌های سفارشی قالب نمایش از طریق تشریح فرآیند راه‌اندازی جزئیات بسیار آسان شده است.

7. قالب نمایش Monochrome

چنانچه به دنبال یک قالب نمایش زیبای وردپرس با رویکرد مینیمالیستی برای طراحی هستید، Monochrome را بررسی کنید. این قالب نمایش توسط StudioPress طراحی و با چارچوبی بالاتر از قالب نمایش قدرت‌مند Genesis ساخته شده است، Monochrome برای هر نوع تجارتی از جمله نمایندگی‌های خودرو مناسب است.

طرح جامع نمایش پر زرق و برق عکس‌ها باعث می‌شوند عکس‌های ماشین شما به چشم بیایند. کار با این قالب نمایش با استفاده از طرح صفحه اصلی ابزارکی که به شما امکان می‌دهد که تنها با کشیدن و رها کردن ابزارک، صفحه اصلی را تنظیم کنید، فوق‌العاده آسان شده است. این قالب نمایش قالب‌هایی زیبا برای صفحات مختلف دارد و WooCommerce نیز برای استفاده در دسترس است.

8. قالب نمایش Automan WP

قالب نمایش Automan WP یک قالب نمایش وردپرس برای وب‌سایت‌های نمایندگی خودرو است، که به زیبایی طراحی شده است. با یک افزونه سفارشی برای اضافه کردن لیست ماشین‌ها و یک ویژگی جستجو و فیلتر همراه است. این قالب نمایش دارای امکاناتی مانند یک طرح صفحه اصلی مدرن زیبا با انیمیشن‌های CSS روان، اختلاف دید و افکت‌های حرکتی روان است.

سایر ویژگی‌های قابل توجه این قالب نمایش شامل طرح‌های چند رنگی، قالب‌های صفحه، مولد نوار کناری، کدهای کوتاه، فونت‌های آیکونی و غیره است. این قالب نمایش دارای یک پنل گزینه‌های قالب نمایش سفارشی برای راه‌اندازی قالب نمایش و امکانی با یک افزونه صفحه سازی پولی برای ایجاد طرح‌های صفحه سفارشی اضافی است.

9. قالب نمایش Car Dealer

قالب نمایش Car Dealer یک قالب نمایش سفارشی قدرت‌مند برای وردپرس است، که برای وب سایت‌های نمایندگی خودرو ساخته شده است. این قالب نمایش به شما امکان می‌دهد تا به راحتی لیست خودروهای خود را همراه با عکس‌ها و اطلاعات دقیق به وب‌سایت خود اضافه کنید. این قالب نمایش دارای یک ابزار رمزگشایی است که اطلاعات خودرو را بیرون می‌کشد و به طور خودکار لیست اطلاعات شما را پر می‌کند.

راه‌اندازی این قالب نمایش آسان است و دارای یک پنل گزینه‌های قالب نمایش ساده‌تر است. این قالب نمایش دارای قالب‌هایی زیبا برای اتومبیل‌های تک، با گالری‌های عکس باشکوه، لغزنده، و اطلاعات وسیله نقلیه است. این قالب نمایش دارای رنگ‌های نامحدود، قالب‌های سفارشی، به انضمام رسانه‌های اجتماعی و فرم سفارشی درخواست اطلاعات تماس است.

10. قالب نمایش CarClinic

قالب نمایش Car Clinic یک قالب نمایش مدرن وردپرس برای وب‌سایت‌های تعمیرات خودرو، نمایندگی‌های خودرو و اتومبیل‌های دست دوم است. این قالب نمایش بسیار قابل تنظیم است و به شما امکان می‌دهد تا محتوای نسخه‌ی نمایشی را تنها با یک کلیک وارد قالب نمایش کنید. پس از ورود محتویات به قالب نمایش، کافی است خودتان تصاویر و محتوا را جایگزین کنید و به راحتی قادر خواهید بود با این قالب نمایش کار کنید.

سایر ویژگی‌های این قالب نمایش شامل آپلود لوگوی سفارشی، ادغام Google Analytics، رسانه‌های اجتماعی، نوارهای کناری نامحدود و موارد دیگر است. همچنین دارای پروفایل‌های اعضاء و بخش‌های سفارش مشتری و پیشخوانی آسان برای استفاده از قالب نمایش است.

11. قالب نمایش Bennet

قالب نمایش Bennet یک قالب نمایش وردپرس با طراحی زیبا برای وب سایت‌های نمایندگی‌های خودرو، مکانیک‌ها و خدمات خودرویی است. کار کردن با این قالب نمایش با استفاده از صفحه ساز کشیدن و رها کردن بسیار ساده است و با بلوک‌های محتوا به سرعت می‌توانید چیدمان صفحه خود را بسازید.

این قالب نمایش دارای قالب‌هایی آماده برای استفاده در صفحه اصلی، وبلاگ و صفحات هدف (landing pages) با گزینه‌های چیدمان چندگانه است. علاوه بر این، این قالب نمایش با یک سیسقالب نمایش رزرو ملاقات ساده نیز همراه شده است.

12. قالب نمایش The Automobile

اگر شما به دنبال یک گزینه ساده و رایگان هستید، نگاهی به The Automobile بندازید. این یک قالب نمایش رایگان وردپرس دارای مجموعه‌ای مناسب و معقول از ویژگی‌های سفارشی سازی است. این قالب نمایش به آسانی شما را قادر به اضافه کردن آدرس و شماره تلفن کسب‌و کار خود در بالای صفحه می‌کند.

این قالب نمایش دارای یک صفحه اصلی با طرحی مدرن با بخش‌های مختلف، انیمیشن‌ها، و افکت‌های حرکتی است. همه گزینه‌های قالب نمایش را می‌توان با استفاده از سفارشی کردن زنده قالب نمایش به آسانی راه‌اندازی کرد. همچنین این قالب نمایش با محبوب‌ترین سازنده‌های صفحه سازگار است.

13. قالب نمایش Atomic

قالب نمایش Atomic یک قالب نمایش تجاری زیبا و مدرن وردپرس است. مهم‌ترین ویژگی قابل ذکر این قالب نمایش تایپوگرافی جانانه و نمایش زیبای تصاویر است، که باعث می‌شود این قالب نمایش را برای وب‌سایت نمایندگی خودرو ایده‌آل کند.

این قالب نمایش با قالب‌های نمونه کار با طراحی زیبا همراه است که با تغییر کاربری می‌توانند برای لیست خودرو مورد استفاده قرار گیرند. استفاده از Atomic نیز فوق‌العاده آسان است و در واقع تنها شامل ویژگی‌هایی است که بتوانید بدون هیچ زحمتی از آن‌ها استفاده کنید.

14. قالب نمایش CarZine

همان‌گونه که از نام آن پیداست، CarZine یک قالب نمایش رایگان وردپرس برای مجله‌های خودرو، وبلاگ‌ها و نمایندگی‌های خودرو است. این قالب نمایش با یک پنل ساده شامل ویژگی‌های قالب نمایش همراه است که با آن می‌توانید فاویکون (Favicon) و یا آیکون سایت، لوگوی سفارشی را آپلود کنید، پروفایل‌های اجقالب نمایشاعی، نوار لغزنده محتوا و غیره را اضافه کنید.

این قالب نمایش با یک طرح رنگی تیره همراه است، اما شما می‌توانید رنگ‌ها را طبق نیازهای خود تغییر دهید. این قالب نمایش همچنین از سفارشی سازی زنده برای اضافه کردن ابزارک‌ها، منوهای تعیین مسیر، و سفارشی کردن صفحه اصلی پشتیبانی می‌کند.

15. قالب نمایش Spark

Spark یک قالب نمایش وردپرس پر از ویژگی است، طراحی این قالب نمایش طوری است که با تغییر کاربری به راحتی برای هر نوع وب‌سایتی قابل استفاده است. انعطاف‌پذیری و تنوع گزینه‌های سفارشی سازی، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای وب‌سایت‌های نمایندگی خودرو بدل کرده است.

این قالب نمایش در دو حالت در جعبه (in boxed) و عرض کامل (full width) با تعداد زیادی گزینه چیدمان، در دسترس است. با نرم‌افزارهای رایگان مانند پلاگین‌های premium slider و page builder همراه است. این قالب نمایش برای تجارت الکترونیک از جانب WooCommerce به طور کامل پشتیبانی می‌شود و دارای قالب‌های زیبایی است.

16. قالب نمایش Float

قالب نمایش Float یک قالب نمایش چندمنظوره وردپرس است که با صفحه ساز کشیدن و رها کردن، یکپارچه شده است. این قالب نمایش دارای چندین سبک برای سربرگ، تعداد زیادی گزینه چیدمان، چندین قالب برای صفحه، تعداد زیادی ابزارک برای سفارشی سازی و غیره است. تمامی این ویژگی‌ها Float را به گزینه‌ای عالی برای ساخت یک وب‌سایت نمایندگی ماشین تبدیل کرده است.

برای ساخت هرچه آسان‌تر کارها، این قالب نمایش دارای چندین وب‌سایت آماده است که می‌توانند با یک کلیک نصب شوند. با صفحه ساده شده تنظیمات قالب، راه‌اندازی این قالب نمایش کاملا آسان است.

17. قالب نمایش The Core

قالب نمایش The Core یک دسته از قالب‌های آماده راه‌اندازی برای وردپرس هستند که در داخل یک پکیج بسته‌بندی شده‌اند. به سادگی، وب‌سایتی را که دوست دارید از آن به عنوان نقطه شروع استفاده کنید، انتخاب کنید و تمام محتوای آن را بردارید. این قالب نمایش دارای یک صفحه‌ساز یکپارچه است، بنابراین تغییر چیدمان صفحه و یا حتی ایجاد چیدمان جدید با آن بسیار آسان است.

این قالب نمایش دارای ده‌ها مورد از سبک‌های صفحه، چیدمان وبلاگ، قالب‌ها، ابزارک‌های سفارشی و غیره است. همچنین از انتخاب رنگ آسان و سفارشی سازی زنده قالب نمایش پشتیبانی می‌کند.

18. قالب نمایش Presence

قالب نمایش Presence برای کسب و کار‌هایی که می‌خواهند حضور آنلاین خود را با استفاده از یک طراحی مدرن ایجاد ‌کنند، طراحی شده است. با توجه به سهولت استفاده و گزینه‌های قابل انعطاف، Presence گزینه‌ای عالی برای وب‌سایت نمایندگی خودرو است. این قالب نمایش با طرح‌هایی چند رنگی همراه است و همچنین با آن می‌توانید طرح‌های رنگی دلخواه برای خود ایجاد کنید.

صفحه اصلی دارای یک چیدمان تجاری با یک نوار لغزنده و منوی تعیین مسیر در بالای صفحه است، که با خدمات شما و سایر بخش‌ها همراه می‌شود. این قالب نمایش دارای 10 نسخه‌ی نمایشی است که می‌توانید آن‌ها را نصب کنید و تمام گزینه‌های قالب نمایش را می‌توان به آسانی با استفاده از کنترل‌هایی ساده تغییر داد.

19. قالب نمایش Cherry

قالب نمایش Cherry یک قالب نمایش چند منظوره وردپرس با بسته‌ای حاوی سه وب‌سایت در درون آن است. یکی از این وب‌سایت‌های نمایشی برای طراحی وب‌سایت‌های تعمیرات خودرو و نمایندگی خودرو مناسب است. این قالب نمایش شامل چندین مورد از سبک‌ها، پوسته‌ها و قالب‌های صفحه است و برای ایجاد صفحات بسیار جذاب می‌توانید این موارد را با هم ترکیب کنید.

ویژگی‌های دیگر این قالب نمایش شامل «فونت‌های گوگل» (Google fonts)، فونت‌های آیکونی، اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و پشتیبانی از WooCommerce است. همچنین این قالب نمایش می‌تواند با استفاده از WPML برای ایجاد وب‌سایت‌های چند زبانه به کار گرفته شود.

20. قالب نمایش Car Dealer

قالب نمایش Car Dealer یک قالب نمایش تاریک وردپرس با طراحی منحصر به فرد برای نمایندگی‌های خودرو است. صفحه اصلی دارای یک نوار لغزنده بزرگ در بالا است، که به دنبال آن مهمترین محتوای شما خواهد آمد. این قالب نمایش دارای قالب صفحه با عرض کامل، قالب تک پست با یک نوار کشویی در سمت راست است.

این قالب نمایش دارای یک بخش حاوی نمونه کارها است که می‌تواند برای نمایش لیست خودروهای شما استفاده شود. همچنین دارای الگوهایی برای نمایش گالری‌های عکس شما است. سایر ویژگی‌های این قالب نمایش شامل بخش‌های تیم، خدمات، و سفارشات، و پشتیبانی از WPML برای وب‌سایت‌های چند زبانه است.

21. قالب نمایش Auril

قالب نمایش Auril یک قالب نمایش وردپرس با طراحی خوب برای وب‌سایت‌های تعمیرات خودرو، نمایندگی خودرو و وبلاگ‌های اتومبیل است. این قالب نمایش با تعداد زیادی از گزینه‌ها و 18 پوسته از پیش تعریف شده همراه است. علاوه بر این‌ها می‌توانید پوسته دلخواه خود را با استفاده از «صفحه‌ساز» (Page Builder) ایجاد کنید.

این قالب نمایش آماده ترجمه است و با افزونه WPML چند زبانه سازگار است. سایر ویژگی‌های قابل ذکر این قالب نمایش شامل ابزارک ساعات کاری، بخش‌های خدمات و نمونه کارها، فونت‌های آیکونی و پشتیبانی از WooCommerce است.

اگر تمایل به مطالعه بیشتر در مورد این موضوعات را داشته باشید؛ شاید آموزش های زیر نیز برای شما مفید باشند:

#

منبع

بر اساس رای ۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *