یادگیری زبان فرانسه، عربی و فارسی در کوتاه‌ترین زمان

۱۱۰ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
یادگیری زبان فرانسه، عربی و فارسی در کوتاه‌ترین زمان
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

روش‌ها و نکاتی برای یادگیری زبان فرانسه در کوتاهترین زمان وجود دارند که به زبان آموزانی که می‌خواهند زبان فرانسه را بیاموزند، کمک می‌کنند. اگر بهترین روش را برای یادگیری زبان پیدا کنید می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن آن را فرا بگیرید.

ما در دنیای زبان به شما کمک می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان به یادگیری زبان فرانسه بپردازید. در یک دوره فشرده با استفاده از اساتید مجرب و حرفه‌ای در منزل می‌توانید یادگیری زبان فرانسه را محقق سازید. برای یادگیری زبان فرانسه روش‌ها و نکاتی وجود دارند که به یادگیری آن کمک می‌کنند. هر روشی که برای یادگیری زبان بکار می‌برید نقاط قوت و ضعف مختص خودش را دارد، اما شما باید بهترین روش را انتخاب کنید.

در اینجا چندین ترفند کاربردی برای یادگیری زبان فرانسه بیان می‌کنیم که با استفاده از آنها و همچنین استفاده از اساتید مجرب دنیای زبان می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان فرانسه را یاد بگیرید. با ما همراه باشید.

انگیزه‌تان برای یادگیری زبان فرانسه چیست؟

روش‌های یادگیری زبان بسیار متنوع هستند و می‌توان با استفاده از مقالات، برنامه‌ها آموزشی، کتابهای درسی، آموزش آنلاین و ... به یادگیری زبان جدید پرداخت. اما مهمترین مسئله در یادگیری زبان جدید این است که چه انگیزه‌ای برای یادگیری آن دارید؟ جدای از روش و متد برای یادگیری زبان، اصلی‌ترین مسئله این است که انگیزه کافی برای یادگیری داشته باشید. به روشی که استاد به شما آموزش می‌دهد، پایند باشید و برای تمرینات و درس‌ها زمان کافی را اختصاص دهید.

یادگیری زبان جدید چالش بسیار سخت و مهمی است. هدف خود را از یادگیری زبان فرانسه مشخص کنید، آن را یادداشت کنید و آن را جلوی چشمتان قرار دهید. هر زمان که حس کردید یادگیری زبان برایتان کسل کننده و خسته کننده شده است و شور و شوق خود را از دست داده‌اید به آن نگاه کنید تا انگیزه بگیرید.

اختصاص زمان کافی برای یادگیری زبان فرانسه

از اصلی‌ترین چالش‌ها برای یادگیری زبان جدید، گذاشتن وقت و زمان کافی برای یادگیری آن است. اگر قصد یادگیری زبان را دارید باید به شکل روزانه و یا چند ساعت در هفته حتما برای مطالعه و آموزش وقت بگذارید.

مهم‌ترین نکته تعادل برقرار کردن بین کارهای معمول و تایم آموزش است. در هنگام زمان بندی، همه جنبه‌های زندگی را به شکل واقع بینانه در نظر بگیرید تا دچار مشکل و دلسردی ناشی از شکست در برنامه‌ریزی نشوید.

یادگیری زبان عربی در کوتاه‌ترین زمان

یکی از زبان‌های سخت و در عین حال پر مکالمه، زبان عربی است. با وجود مشکلات و مشغله‌های کاری که همه درگیر آن هستیم، تایم و زمان کمی برای یادگیری زبان باقی می‌ماند. بهتر است برای یادگیری زبان عربی روشی را انتخاب کنید که در کوتاه‌ترین زمان به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند. دنیای زبان با روش‌ها و متد‌های آموزشی بینظیر این امر را محقق ساخته است. کافیست با مشاوران این مؤسسه تماس بگیرید.

یادگیری زبان جدید امری کاملا پیچیده است که به فاکتورهای مختلفی وابسته است. این موارد می‌توانند روند یادگیری زبان عربی را برای شما ساده‌تر و کوتاه‌تر و یا طولانی‌تر کنند. با ما همراه باشید تا به بررسی این موارد بپردازیم.

قبلا زبان خارجی دیگری را آموخته‌اید؟

محققان ثابت کرده‌اند که افرادی که دو زبانه هستند، یادگیری زبان سوم برایشان راحت‌تر و ساده‌تر خواهد بود. این موضوع به این دلیل است که این افراد در محیط زبان دیگر قرار گرفته‌اند. اگر شما دو زبانه نیستید، نگران نباشید همان قدر که در دوران دبیرستان عربی یا انگلیسی آموزش دیده‌اید؛ باعث شده با ساختارهای زبان‌های دیگر آشنا شوید.

اگر در محیط یادگیری یک زبان قرار دارید و آن زبان نیز از زبان‌هایی است که آرزوی یادگیری آن را داشته‌اید، در کوتاه‌ترین زمان آن را فرا خواهید گرفت.

تشابهات زبان عربی با انگلیسی و فارسی

درست است که زبان عربی از مشکل‌ترین زبان‌ها برای یادگیری محسوب می‌شود اما این زبان لغات مشترک زیادی با انگلیسی و فارسی دارد که می‌تواند در زمان شما صرفه جویی کند. مثلا کومبیوتر:کامپیوتر، تلیفون:تلفن، میکرویو:میکرویو، میکانیکی:مکانیکی، ملیون:میلیون

به طور کلی کلماتی مانند این‌ها می‌توانند یادگیری زبان عربی را آسان‌تر و سریع‌تر کنند. روش یادگیری زبان عربی نیز در کوتاه‌تر کردن زمان یادگیری تأثیر زیادی دارد. در کنار مطالعه و گوش دادن به رادیو یا کتاب‌های صوتی، نوشتن یا صحبت کردن، تماشای فیلم‌های عربی و یا مسافرت بهتر است یک استاد مجرب و با تجربه شما را در یادگیری زبان عربی در کوتاه‌ترین زمان همراهی کند.

اختصاص زمان لازم برای یادگیری زبان عربی

مدت زمان یادگیری زبان عربی و هر زبان دیگری کاملا به مدت زمانی که شما برای یادگیری زبان مورد نظر اختصاص می‌دهید، بستگی دارد. مثلا زبان آموزانی که یک ساعت در روز به مطالعه زبان اختصاص می‌دهند و یا کلاس‌های فشرده یادگیری زبان را شرکت می‌کنند، از زبان آموزانی که فقط تمایل دارند یک بار در هفته در کلاس‌های آنلاین و یا حضوری شرکت کنند؛ خیلی سریع‌تر زبان یاد می‌گیرند.

هدفتان از یادگیری زبان عربی چیست؟

همان طور که پیش‌تر گفتیم هدف در یادگیری زبان بسیار مهم است. هدف باعث می‌شود روند یادگیری زبان برایتان لذت بخش و یا سرگرم کننده باشد. همچنین اشتیاق شما به یادگیری سبب کوتاه‌تر شدن فرایند یادگیری زبان خواهد شد.

یادگیری زبان فارسی برای اتباع خارجی

در مؤسسه دنیای زبان، امکان یادگیری زبان فارسی برای اتباع خارجی وجود دارد. این مؤسسه سابقه‌ای 23 ساله و درخشان در زمینه تدریس خصوصی زبان فارسی و دیگر زبان‌ها به شکل فشرده دارد. اساتید این مؤسسه تحصیل کرده و با تجربه در زمینه آموزش زبان فارسی و عربی و فرانسه هستند. می‌توانید به شکل خصوصی و فشرده در کوتاه‌ترین زمان با استفاده از اساتید دنیای زبان در منزل، محل کار و یا آموزشگاه زبان مورد علاقه خود را یاد بگیرید.

مؤسسه دنیای زبان با تدریس خصوصی زبان فارسی به اتباع خارجی، به آن‌ها اطمینان می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان بتوانند با یادگیری زبان فارسی در ارتباطات خود موفق عمل کنند. چهار مهارت اصلی زبان یعنی مکالمه، فن بیان، گوش کردن و ارتباطات در این آموزشگاه مد نظر هستند و بعد از 35 جلسه آموزش در این مؤسسه توانایی ارتباط برقرار کردن به وسیله زبان جدید را خواهید داشت.

مزایای یادگیری زبان جدید در مؤسسه دنیای زبان

  • آموزش مکالمه به شکل تضمینی و خصوصی
  • برگزاری دوره‌های زبان با توجه به سطح شما از پایه تا پیشرفته
  • برگزاری دوره‌های ویژه مخصوص پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و …
  • امکان برگزاری کلاس‌ها در آموزشگاه، محل کار و یا منزل توسط اساتید مجرب خانم یا آقا
  • استفاده از جدیدترین و به روزترین متدهای آموزشی و تضمین مکالمه در 35 تا 70 جلسه
  • برگزاری کلاس‌های مختص شاغلین در روزهای تعطیل
  • انجام مشاوره و برنامه‌ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور
  • پشتیبانی مستمر در آموزش تدریس خصـوصی زبان فارسی و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی
  • برای بانوان و کودکان مدرس خانم اعزام می‌شود
  • تدریس خصوصی در منزل، محل کار و یا آموزشگاه دارای هزینه یکسان است.

سخن آخر

زمان در دنیای امروزی با توجه به مشغله‌های کاری و دردسرها از مهم‌ترین و ارزشمند‌ترین عوامل برای افراد است. مؤسسه دنیای زبان با تکیه بر روش‌ها و متدهایی جدید و نوین سعی کرده است در آموزش زبان، تایم و زمان را صرفه جویی کند.

تدریس خصوصی زبان فارسی، تدریس خصوصی زبان فرانسه، تدریس خصوصی زبان عربی و دیگر زبان‌ها در این مؤسسه توسط اساتید مجرب و تحصیل کرده در خارج کشور صورت می‌گیرد.

بر اساس رای ۴ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *