چرا سرور HP را پیشنهاد می‌کنیم؟

۱۳۰ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
چرا سرور HP را پیشنهاد می‌کنیم؟
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

سرور اچ پی پر فروش‌ترین سرور جهان است. در داخل هر کدام از این سرورها، قطعات اصلی مثل رم DDR4، حافظه و منابع تغذیه وجود دارد. این قطعات برای بهترین کارایی در واحدهای کاری مختلف و با قابلیت اطمینان بالا طراحی شده‌اند.

چرا سرور HP ؟

سرور HP با توجه به گوناگونی قطعات داخلی سرور (از ساده‌ترین و کوچکترین تا سایزهای متوسط و تجاری (SMB) الی بزرگترین دیتاسنترها) بهترین انتخاب برای بخش‌های IT به حساب می‌آید. نسل‌های جدید آن همواره در جهت بالا بردن کارایی و قابلیت اطمینان بیشتر طراحی و ارائه شده‌اند.

تمام تلاش اچ پی بر این است که محصولاتی که در زمینه سرور ارائه می‌دهد شما را در صنعتی که در آن به فعالیت می‌پردازید کمک کند و خود نیز یکی از بزرگترین پرچمداران عرصه تولید سرور HP و تجهیزات ذخیره سازی باشد، با نگاهی کوتاه و متمرکز بر بسیاری از دیتاسنترهای پیاده‌سازی شده توسط کمپانی‌ها و سازمان‌های بزرگ و معروف می‌توان به راحتی فهمید که سرور اچ پی جزء لاینفک این دیتاسنترهای بزرگ و معروف است.

شاید اساس و پایه بسیاری از دیتاسنترهایی که حرفی برای گفتن دارند سرورهای بکار برده شده در آنهاست. کمپانی اچ پی با ارائه نسل‌های مختلف سرورهای خود یکی از سردمداران سخت‌افزار در دیتاسنترها است و موارد دیگر این سخت افزارها می‌توان به رک‌ها، سوئیچ‌ها، استورج‌ها، سرور‌های HP و بسیاری از تجهیزات جانبی دیگر اشاره کرد. به جرات می‌توان گفت سرور اچ پی در ایران حرف اول را می‌زنند و یک سرو گردن از سایر برندها بالاتر است.

دیتا سنتر

دلایل کیفیت بالای این سرورها را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد

در ادامه به برخی از اصلی‌ترین مواردی می‌پردازیم که موجب شده‌اند سرور‌های اچ پی، نسبت به دیگر نمونه‌های مشابه سایر برندها برتری یابند.

طراحی

سرور HP طوری طراحی می‌شود که حداکثر کارایی و اطمینان را برای جلوگیری از down شدن داشته باشد. تمامی قطعات داخلی توسط خود HP تست و سپس ارائه می‌شوند.

کاربر محور

بخش تحقیقات و توسعه این شرکت همواره تجربه کاربران مختلف را در محصولات جدید لحاظ می‌کند و به اینکه کاربران چه نیازها و انتظاراتی دارند توجه کامل دارد.

افزایش قابلیت تست توسط کاربر

تمام سرورها و قطعات آن قابلیت تست توسط کاربر را دارند. این باعث افزایش قابلیت اطمینان، ایجاد همکاری، رسیدگی به خطاها و بازیابی می‌شود.

ابزارهای مدیریت سرور و فریم‌ورها

تکنولوژی iLO راهی برای پیکربندی (Configuration)، نگهداری، نصب و راه‌اندازی سرور است. این قابلیت باعث کاهش هزینه‌ها برای اپراتور در مقایسه با دیگر سرورها می‌شود. همچنین به‌روز‌رسانی هوشمند (Smart Update Manager یا SUM) عملیات پیچیده آپدیت کردن فرم‌ور و نرم‌افزارهای نگهداری را آسان‌تر می‌کند.

Firmware BIOS

ناگفته نماند Firmware BIOS-ها برای بالا بردن کارایی و قابلیت اطمینان قطعات بهینه شده‌اند.

علاوه بر موارد فوق، دلایل زیادی وجود دارند که سرور HP را به محبوب‌ترین برند سرور در جهان تبدیل کرده است؛ این دلایل برای کاربران کشور ما هم که قصد خرید سرور HP را دارند، ارزش قابل توجهی ایجاد کرده‌اند. پر واضح است که محصولات این شرکت صرفا محدود به سرور نیستند و محصولات دیگری مانند Storage-ها نیز توسط آن با بالاترین کیفیت ارائه شده‌اند، پیشنهاد گروه شرکت‌های آساپردازش برای بهترین کارایی شرکت یا سازمان شما استفاده از سرورهای ساخت شرکت HP است.

فریم‌ور سرورهای HP

انواع سرورهای ML ،DL و BL در HP

شاید بتوان گفت یکی از مهترین معیارهایی که در خرید یک سرور اچ پی باید مد نظر قرار بدهید نوع تاور و نوع رک مونت بودن سرورهای مورد نظر است. البته شاید در نگاه اول کمی خنده‌دار بنظر برسد اما مهم‌ترین نکته در خرید سرور HP این مورد هستند.

یک زیر ساخت قوی با قابلیت انعطاف‌پذیری بالا، موجب افزایش کارایی شده و دنیایی جدید را به زیر ساخت‌های شما خواهد داد، همچنین زمینه استفاده از فناوری‌های جدید در آینده را نیز فراهم کرده و شما می‌توانید با یک انتخاب مناسب سرور اچ پی ای نیاز چندین سال آینده خود را تامین کنید.

سرورهای HP همواره جزء پرفروش‌ترین محصولات بوده و از جمله چنین زیرساخت‌هایی محسوب می‌شوند. این سرورها به همراه مجموعه‌ای از ابزارهای مختلف برای مدیریت، ذخیره‌سازی اطلاعات و تجهیزات جانبی، قابلیت ارائه سرویس‌های مورد نیاز برای سازمان‌ها و محیط‌های کاری با کیفیت بالا را دارا هستند. سرور اچ پی رده Proliant، به سه گروه Rackmount و Tower و Blade تقسیم شده است. سرورهای Tower و Rackmount در مدلهای ۱۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ ارائه شده‌اند. در ادامه به معرفی هر گروه از سرورهای سری Proliant می پردازیم.

مفهوم HPE Agentless Management Service

دیدگاه کلی در مورد سلامتی و عملکرد سرورهای خود را تصور کنید. HPE iLO شما را به ابزارهایی برای مدیریت کارآمد سرورهای‌تان، حل سریع مسائل و نگه داشتن کسب و کارهایتان از هرجای دنیا، مسلح می سازد.

HPE iLO با داشتن جدیدترین نوآوری‌ها در زمینه عملیات، عملکرد و امنیت، به شما امکان می‌دهد کل محیط سرور خود را با سهولت مدیریت کنید. شما می‌توانید مجوز iLO خود را برای عملکردهای اضافی مانند کنسول از راه دور گرافیکی، همکاری چند کاربره، ضبط و پخش ویدئو، مدیریت از راه دور و موارد دیگر ارتقا دهید.

iLO 5 با گردآوری جدیدترین نوآوری‌های امنیتی و عملکردی، نسل بعدی قابلیت‌های مدیریت سرور hpe از جمله Silicon Root of Trust، قفل پیکربندی سرور ، پاک کردن امن با یک دکمه و موارد دیگر را در اختیار افراد می‌گذارد.

HPE Agentless Management Service بر روی پردازنده مدیریت HPE iLO، مستقل از سیستم عامل و CPU اصلی کار می کند. شما می توانید از AMS برای اطلاعات بیشتر درباره سرور و سیستم عامل استفاده کنید. AMS به شما امکان می‌دهد تا فقط از یک عامل مبتنی بر سیستم عامل مورد نیاز خود در یک سرویس سبک بهره بگیرید. این امر، به معنی گزارش سریع‌تر با سربار کمتر است.

iLO 5

شرکت آساپردازش ، رایج‌ترین و پرکاربردترین سرورهای اچ پی را برای نیاز شما فراهم خواهد کرد. ما بر آنیم که معتبرترین و مورد اعتمادترین شرکت در ارائه خدمات تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات به مشتریان‌مان باشیم و خدمات و محصولاتی در جهت تعالی و پیشرفت سازمان‌ها و کشور عزیزمان ارائه کنیم.

گروه پیشگامان آسا پردازش پارسیا با هدف ارائه خدماتی متمایز در حوزه IT کشور با همت جمعی از متخصصین در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده است. این شرکت به منظور حفظ اعتماد و تکریم مشتریان خود همواره تلاش کرده است با ارائه محصولات اورجینال نقش بسزایی در عرصه فناوری اطلاعات کشور ایفا نماید، برای خرید سرور HP و قطعات سرور HP با ما در تماس باشید.

بر اساس رای ۱ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *