پنج شغل درآمدزا در منزل که می توانید انجام دهید

۹۶ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
پنج شغل درآمدزا در منزل که می توانید انجام دهید
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی برخی از کسب و کارها، عموما مردم به کسب درآمد در منزل رو آورده‌اند. حال برخی از کسب و کارها هستند که اگر در منزل انجام شوند درآمد بالایی دارند و به خوبی می‌توانید از این طریق کار خود را پیش ببرید. تعداد کسب و کارهای خانگی در ایران کم نیست برخی از این کارها درآمد نسبتا کمی دارند و برخی درآمد بسیار بالایی را دارند. حتی درآمد برخی از این کارها چندین برابر حقوق کارمند درآمدزا است. سایت برتر آموز پنج شغل پولساز در منزل را معرفی کرده است که برای شما منتشر کرده‌ایم؛ در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

آموزش دروس کنکور در منزل

یکی از شغل‌های پولساز برای کسب درآمد در منزل آموزش درس‌های کنکوری است. با توجه به تعطیلی مدارس و لغو کلاس‌های کنکوری به صورت حضوری خیلی از اساتید این حوزه در منزل شروع به روند آموزش خود کرده‌اند. اما این آموزش‌ها به دو روش انجام می‌شود. به صورت کلاس خصوصی حضوری و مورد بعدی به صورت آنلاین هم خصوصی و هم غیرحضوری. حتی شما می‌توانید پکیج‌های آموزشی خودتان را آماده کنید و از این طریق به فروش برسانید. جالب است بدانید تعداد بسیاری از این استاید در همین زمان کرونا و قرنطینه شناخته شده‌اند و الان جزو بهترین اساتید حوزه کاری خودشان هستند.

فروش محصول از طریق اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوبترین اپلیکیشن‌ها در ایران است که روزانه تعداد بسیار زیادی از کاربران از این برنامه استفاده می‌کنند. حال خیلی از کسب و کارهای فیزیکی که فروشگاه هم دارند به سمت اینستاگرام رفته و محصولات خود را از این طریق به فروش می‌رسانند. اما در این بین برخی از افراد که فروشگاه فیزیکی ندارند و یا جایی استخدام نیستند از طریق اینستاگرام در منزل خود کسب درآمد می‌کنند.

سوالی که اینجا مطرح است اینکه، چطور می‌توان از اینستاگرام کسب درآمد کرد؟ شما اگر دانش و هنری دارید می‌توانید در راستای همین دانش و هنر خودتان در اینستاگرام پیج بزنید و تولید محتوا کنید و به درآمد برسید. مورد بعدی می‌توانید همکاری در فروش کار کنید یعنی محصولات دیگران را بفروشید و درصد بگیرید، مورد بعدی اگر بلاگر موفقی شوید و پیج شما فالوورهای زیادی پیدا کند می‌توانید از راه تبلیغات کسب درآمد میلیونی داشته باشید.

فروش محصول از طریق سایت

یکی از مهمترین بخش‌های هر کسب و کاری داشتن یک وبسایت است. افرادی در ایران هستند که دانش ساخت سایت را دارند و از این طریق برای دیگران وبسایت ساخته و به درآمد می‌رسند. اما بخش مهم سایت دیده شدن آن در نتایج گوگل است، که شما بتوانید به خوبی با سئو سایت در گوگل دیده شوید.

اگر سایت شما روی کلمات هدفمند خود در نتایج برتر گوگل باشد قطعا درآمد بالایی می‌‌توانید داشته باشید. اما برخی از سئوکاران که دانش خوبی در این زمینه دارند در منزل خود به صورت فریلنسری از این طریق کسب درآمد می‌کنند که به شدت مورد توجه است. حتی می‌توانید از این طریق مشاوره سئو دهید یا حتی برای کسب و کارها وبسایت بسازید و مبالغ خوبی را دریافت کنید.

بلاگر تخصصی باشید

یکی از حوزه‌های جذاب در فضای مجازی بلاگری است. بدین صورت که شما در حوزه‌ای خاص تخصص کافی دارید و می‌توانید بهترین تحلیل‌ها را داشته باشید و نیاز کاربر را برطرف کنید. حال با داشتن یک پیج اینستاگرام به راحتی می‌توانید با کاربر ارتباط برقرار کنید و اطلاعات کافی و ویدئوهای تخصصی تحلیل‌های خود را منتشر کنید.

برای مثال بلاگر تخصصی حوزه تکنولوژی یا حوزه سلامت یکی از مورد توجه‌ترین بخش‌هاست. برای این مورد هیچ نیازی به استخدام در جایی یا مدرک خاصی نیست فقط باید به بهترین شکل ممکن تخصص خود را نشان دهید و از راه تبلیغات و یا فروش محصول درآمدهای بالایی را تجربه کنید.

آموزش برنامه‌های ویرایش و تدوین

شاید به این مورد کمتر توجه کنید، اما یکی از مهمترین بخش‌ها همین آموزش برنامه‌های تدوین و ادیت همانند فتوشاپ، پریمیر و افترافکت است. به دلیل اینکه خیلی از افراد قصد تولید محتوا در فضای مجازی را دارند شما می‌توانید با آموزش این برنامه‌ها به آنها و یا حتی انجام کار آنها در منزل درآمد خوبی را داشته باشید. برای مثال یک کسب و کار برای دیده شدن در فضای مجازی نیازمند تولید محتوای با کیفیت است که شما به خوبی می‌توانید این کار را انجام دهید.

 

بر اساس رای ۷ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
۱ دیدگاه برای «پنج شغل درآمدزا در منزل که می توانید انجام دهید»

چقدر درامد متوسط داشت؟

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *