تسهیل در امر نظارت بر سرویس مدارس

۲۰ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
تسهیل در امر نظارت بر سرویس مدارس
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

سامانه کابین مدرسه با ارائه بستری ایمن به منظور تسهیل در امر نظارت بر سرویس مدارس در طول مسیر رفت و برگشت و با بهره‌گیری از امکانات متنوع نرم‌افزاری و با هدف کاهش نگرانی‌های والدین از نحوه ارائه خدمات سرویس مدرسه طراحی شده است.

اپلیکیشن کابین مدارس

گروه فناوری اطلاعات آتیه ویستانگر (آوین) با بهره‌گیری از سرمایه و پشتیبانی صندوق آتیه کارکنان بانک ملت به عنوان مجموعه‌ای خلاق و پیشرو در حوزه فناوری اطلاعات با تکیه بر دانش متخصصان ایرانی و به منظور عمل به مسئولیت اجتماعی خویش، اقدام به تولید نرم‌افزار منحصر به فردی به نام "کابین مدرسه" نموده است تا بوسیله آن امکان مشاهده آنی موقعیت مکانی دانش‌آموزان عزیزی که از سرویس مدارس استفاده می‌نمایند را از طریق اپلیکیشن نصب شده روی تلفن‌های همراه برای والدین و نیز توسط پنل مدیریتی تحت وب برای مربیان محترم مدارس به راحتی فراهم نماید.

از آنجایی که والدین همواره دغدغه کنترل و نظارت بر عملکرد سرویس مدارس فرزندانشان را دارند، خواهند توانست با استفاده از نرم افزارکابین مدرسه در گوشی خود (سامانه سرویس مدارس)، از زمان دقیق آغاز فعالیت سرویس در هر روز، نزدیک شدن سرویس به منزل، سوار شدن دانش‌آموز و رسیدن به مدرسه در مسیر رفت و نیز برگشت مطلع گردند، مسیر حرکت سرویس را بصورت برخط مشاهده نمایند و نیز از خروج احتمالی سرویس از مسیر تعیین شده و یا تجاوز از سرعت مجاز خودرو آگاهی یابند.

همچنین امکان ارتباط تعاملی هوشمندی نیز بین اولیا و مدیران مدارس در این سامانه فراهم گردیده است که از این طریق اولیا خواهند توانست نظرات، پیشنهادات و یا شکایات خود را در خصوص موارد مختلف به ثبت رسانده و نیز در نظرسنجی یا رای گیری‌های برگزار شده توسط مدیران مدارس شرکت نمایند.

کابین مدرسه کوشیده تا با ایجاد ارتباطی مناسب و سودمند بین مسئولین مدارس، والدین، رانندگان و پیمانکاران سرویس مدارس، یک قدم مثبت در جهت کاهش مشکلات مربوط به سرویس مدارس بردارند.

منتظر خبرهای خوب در آینده‌ای نزدیک از فعالیت‌های سامانه کابین مدرسه باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دانلود رایگان اپلیکیشن «کابین مدارس» روی این لینک کنید.

بر اساس رای ۱ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *