درآمد بالا از طریق سرور مجازی بورس

۹۱ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
درآمد بالا از طریق سرور مجازی بورس
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

سرور بورس، از نرم افزار مجازی‌سازی برای تقسیم سرورهای فیزیکی به چندین سرور «virtual» استفاده می‌کند. اساسا سرور بورس، یک سیستم اختصاصی مبتنی بر ابر را فراهم می‌کند که به شما امکان می‌دهد تا معاملات خود را با حداقل تأخیر بر روی یک کامپیوتر اختصاصی اجرا کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا به نحوه راه‌اندازی تجارت از طریق سرور بورس و مزایای استفاده از آن آشنا شوید.

آشنایی با سرور بورس

سرور بورس، از نرم افزار مجازی‌سازی برای تقسیم سرورهای فیزیکی به چندین سرور «مجازی» استفاده می-کند. اساسا سرور بورس، یک سیستم اختصاصی مبتنی بر ابر را فراهم می‌کند که به شما امکان می‌دهد تا سیستم‌عامل‌(های) معاملاتی خود را به صورت 24/7 با توقف صفر و حداقل تأخیر بر روی یک کامپیوتر اختصاصی اجرا کنید. در ابتدا ممکن است تنظیمات سرور مجازی برای کاربران جدید ترسناک به نظر برسد. اما، راه‌اندازی آن بسیار ساده است.

برای انجام معاملات آتی، سهام، گزینه‌ها یا ابزارهای فارکس شما به یک سرور بورس مجازی نیاز دارید تا با بهینه کردن آن‌ها، از لغزش‌های خود بکاهید. بدین منظور، به یک بستر بسیار سریع و قابل اعتماد نیاز دارید. به این منظور می‌توانید از محل کار، خانه یا حتی سفرهای تجاری خود با کمک همان دسک تاپ برای نظارت بر تجارت خود از راه دور به سرور بورس متصل شوید. با سرور مجازی بورس شما می‌توانید نرم افزار تجارت خود را 24/7 در حال اجرا بگذارید و نگران راه اندازی مجدد برنامه‌ها، بارگیری مجدد نمودارها، پر کردن داده‌هایی با تیک از دست رفته یا حتی قطعی برق نباشید.

هنگامی که سرور مجازی خود را دریافت می‌کنید، یک نام کاربری و رمز عبور به شما ارائه خواهد شد. با استفاده از این اعتبارنامه، وارد رایانه‌ای (Windows) می‌شوید که سیستم عامل معاملاتی شما را انتخاب می‌کند (Metatrader ،cTrader و غیره). در واقع، شما نام/آدرس IP و یک نام کاربری/رمز عبور برای سرور خود دریافت خواهید کرد. با استفاده از این اطلاعات، می‌توانید از سرویس گیرنده دسک تاپ مورد علاقه خود، به سرور بورس وارد شوید. همچنین، برای تماس با پشتیبانی، اطلاعات لازم (ایمیل / شناسه اسکایپ / شماره تلفن) را دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد می‌کنیم برای افزایش شانس خود در سرخطی موفق، از سرور مجازی بورس توشن که بر روی آن چندین ربات سرخطی رایگان نصب شده است و بر روی بستر اینترنت پر سرعت برج میلاد تهران ارائه می شود، استفاده نمایید.

در نهایت شما در سرورهای خود، برخی از ابزارهای معاملاتی (NinjaTrader) را که قبلا نصب شده‌اند، می‌بینید. سپس، یک کلید واژه مجوز معتبر (در صورت لزوم) وارد کرده، داده مورد علاقه خود را پیکربندی کنید و آماده تجارت باشید. شما همچنین می‌توانید نرم افزار تجاری خود مانند TradeStation ،CTS T4 ،MultiCharts ، SierraChart ،Market Delta ،Trade Navigator ،eSignal ،AmiBroker ،TT X_Trader ،MTPredictor ،MetaTrader و غیره را نصب کنید.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه راه‌اندازی تجارت از طریق سرور بورس و مزایای استفاده از آن برای نصب محلی در تلفن همراه، لپ‌تاپ یا رایانه رومیزی آشنا شوید.

سرور بورس

راه‌اندازی تجارت از طریق سرور بورس (اتصال دسکتاپ از راه دور)

اگر یک سیستم‌عامل معاملاتی روی سرور مجازی نصب نیست، می‌توانید به سادگی بستر معاملاتی مورد نظر خود را بارگیری و همانند رایانه خود، آن را نصب کنید. اتصال به سرور بورس از طریق اینترنت و هر دستگاهی با یک ماژول اتصال سرور مجازی، یا یک ویندوز ساده «اتصال به یک کامپیوتر از راه دور» انجام می‌شود. با باز شدن سرور مجازی، معامله گران پنجره‌ای در رایانه خود دریافت می‌کنند که دسک تاپ رایانه از راه دور بوده و امکان انجام معاملات با استفاده از سرور بورس را فراهم می‌کند.

مزایای سرور بورس

معامله‌گران می‌توانند با افزودن نرم افزار سرور بورس (به عنوان مثال پلتفرم MetaTrader) به اینترنت متصل شده و فایل‌ها را به طور مستقیم بر روی سرور مجازی بارگیری و داده‌ها را ذخیره کنند. بقیه افراد نیز می‌توانند دقیقا همان کارها را روی رایانه شخصی خود انجام دهند، تنها تفاوت در این است که آنها سرور مجازی را در یک پنجره در رایانه شخصی خود مشاهده می‌کنند.

اگر بازرگانان از کارگزار خود سرور بورس رایگان دریافت نکنند، می‌توانند خودشان سرور مجازی را اجاره کنند. ارائه‌دهندگان مختلف VPS (به عنوان مثال OVH) در سراسر جهان وجود دارد. قیمت اجاره سرور مجازی بسته به توان انتخابی متفاوت است. به طور موثر، همانند رایانه یا سرور سنتی، هرچه قدرت آن بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر است. هزینه اشتراک‌ها در حال حاضر بین 2 تا 50 یورو در ماه یا بیشتر است (بسته به تامین کنندگان مختلف). تعیین میزان قدرتمند بودن سرور بورس برای استفاده تجاری دشوار است. اما مانند رایانه‌ها، حداقل توان ارائه شده نیز غالبا تا حد زیادی کافی است.

برخی از کارگزاران به مشتریان خود VPS رایگان ارائه می‌دهند. هدف آنها این است که معامله گران را برای افتتاح حساب به سمت خود جذب کنند. به طور کلی، کارگزاران VPS رایگان با 2 گیگابایت RAM و پهنای باند 100 مگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهند. به بازرگانانی که از سرور بورس استفاده می‌کنند، توصیه می‌شود که حداقل میزان پیکربندی را دریافت کنند.

با استفاده از سرور بورس شما می‌توانید شانس خود را در ثبت سرخطی موفق و تک رقمی چندین برابر کنید.

مزایای سرور بورس

سرور بورس، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید:

  • بدون اینکه رایانه خود را روشن نگه دارید، یک سیستم عامل معاملاتی 24/7 در حال اجرا داشته باشید.
  • سرور بورس با سرعت سریع و تأخیر کم داشته باشید.
  • معاملات را در زمان مناسب انجام دهید.
  • استراتژی‌های معاملاتی مداوم را آزمایش کنید.
  • دیگر به اتصال به اینترنت خانه خود اعتماد نکنید.
  • استراتژی‌های الگوریتمی خودکار را اجرا کنید.
  • تجارت با نرم افزار ویندوز (حتی وقتی در دستگاه Apple Mac هستید).
  • هفت روز در هفته، به صورت 24 ساعت مشاوران متخصص را اداره کنید.
  • احتمال خرابی سیستم به دلیل قطع اتصال و فناوری را به حداقل برسانید.

با توجه به مطالب بیان شده، مهمترین مزیت سرویس میزبانی مجازی بورس در مقایسه با روش‌های سنتی، امکان انتخاب سرور نزدیک به بروکر است که تاخیر شبکه بین بستر معاملاتی و سرور تجارت را به حداقل مقدار ممکن می‌رساند. سرور بورس مجازی به شما امکان می‌دهد تا معاملات خود را در هر زمان و با حداقل تأخیر انجام دهید. برای تست سرویس میزبانی مجازی MetaTrader، اکنون یک سرور مجازی بورس را انتخاب و سرویس 24 ساعته را به صورت رایگان امتحان کنید.

بر اساس رای ۲ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *