از این سایت طرح لایه باز فتوشاپ و فایل های گرافیکی دانلود کنید

۳۱۵ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ آبان ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
از این سایت طرح لایه باز فتوشاپ و فایل های گرافیکی دانلود کنید
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

استفاده از طرح لایه باز و فایل‌های آماده گرافیکی یکی از تکنیک‌های سریعی است که همه طراحان از آن برای ارائه پروژه ها استفاده می‌کنند، اگر شما هم طراح، گرافیست یا تولید کننده محتوا هستید، حتما برای پروژه‌های خود به فایل‌های آماده نیاز خواهید داشت. سایت CGKOK یکی از بزرگترین آرشیوهای فایل آماده گرافیکی و تولید محتوا در ایران است. با استفاده از منابع آماده موجود در سایت سیجی کوک می‌توانید بسیار ساد  تر و سریعتر پروژه‌های طراحی گرافیکی را آماده و ارائه کنید. منابع آماده این سایت در زمینه‌های گرافیک دو بعدی مانند طرح‌های لایه باز فتوشاپ و وکتور، گرافیک سه بعدی مانند آبجکت و مدل سه بعدی و فیلم‌سازی و جلوه‌های ویژه مانند پروژه‌های آماده افترافکت، پریمیر و داوینچی ریزالو است. در ادامه بخشی از مهم‌ترین دسته‌بندی‌های این سایت را به شما معرفی میکنیم.

طرح لایه باز فتوشاپ و فایل‌های گرافیکی آماده PSD

طرح لایه باز در واقع پروژه‌های حرفه‌ای از پیش طراحی شده و آماده برای فتوشاپ هستند، استفاده از طرح لایه باز آماده سرعت عمل شما را افزایش داده و کیفیت نهایی کار شما را زیر و رو می کند، آرشیو بزرگی از فایل‌های PSD و طرح لایه باز فتوشاپ در بیش از ۳۰ دسته‌بندی در سایت سیجی کوک آماده دانلود است. بخشی از آرشیو طرح لایه باز فتوشاپ شامل مجموعه‌های زیر است:

  • طرح لایه باز اینستاگرام و یوتیوب: اگر در اینستاگرام و یوتیوب در حال فعالیت هستید، استفاده از منابع آماده مانند طرح‌های لایه باز پست و استوری اینستاگرام، یا فایل‌های آماده کاور و تامنیل ویدیو‌های یوتیوب می‌تواند کار شما را بسیار ساده کرده و به سرعت بخش‌های گرافیک کار خود را آماده کنید. شما هم می‌توانید برای صفحات خود از فایل‌های گرافیک آماده استفاده کنید. با استفاده از طرح‌های لایه باز آماده و پروژه‌های کارفرمایان خود را در سریعترین زمان ممکن آماده ارائه کنید.
  • طرح لایه باز کارت ویزیت: استفاده از طرح‌های آماده کارت ویزیت یک روش ساده و سریع است و نتایج حرفه‌ای را به دنبال خواهد داشت. اگر در زمینه‌های چاپ و تبلیغات از فتوشاپ استفاده می‌کنید، طرح لایه باز کارت ویزیت فقط یکی از دسته‌بندی‌های مرتبط با این موضوعات در سایت سیجی کوک است و شما به آسانی می‌توانید از طرح‌های حرفه‌ای آماده برای طراحی و چاپ کارت ویزیت مشتریان خود استفاده کنید.
  • طرح لایه باز تراکت و بنر: از پر کاربردترین موارد استفاده از فتوشاپ در چاپ و تبلیغات طراحی تراکت و بنر های تبلیغاتی است. صدها طرح آماده تراکت و بنر، برای مشاغل مختلف در سایت سیجی کوک موجود است، تنها کاری که لازم است انجام دهید، دانلود طرح آماده، و تغییر متن‌ها و تصاویر است و طرح شما آماده چاپ به این ترتیب آماده چاپ خواهد بود.
  • طرح لابه باز مذهبی: طراحی‌های مذهبی برای مناسبت‌های مختلف از بهترین مسیرهای کسب درآمد از فتوشاپ است. آرشیو بزرگی از طرحهای لایه باز مذهبی آماده دانلود است که کار شما برای ارائه پروژه های مذهبی و مناسبتی را بسیار ساده و سریعتر می‌کند.

دانلود وکتور در سیجی کوک

تصاویر وکتور یک بخش مهم از پروژه های طراحی گرافیکی در تمامی موضوعات هستند، یکی از مهمترین ویژگی تصاویر vector این است که می‌توان بدون افت کیفیت تا بی‌نهایت تصاویر را بزرگ نمایی کرد. یک مجموعه بزرگ از تصاویر وکتور آماده و لایه باز در اختیار شما است، که در بیش از 40 دسته‌بندی زیر مجموعه گردآوری شده است. شما در هر زمینه گرافیکی که فعالیت دارید با دسترسی به این آرشیو ، نیاز خود به هر نوع المان گرافیکی و تصویر وکتور را برطرف خواهید کرد. در بخش دانلود وکتور CGKOK مجموعه‌هایی مانند: دانلود لوگو آماده، آیکون، وکتور کاراکتر و شخصیت، وکتور اسلیمی، وکتور مذهبی، وکتور گل و گیاه، وکتور گرافیکی و صدها مجموعه دیگر را می‌توانید دانلود کرده و در پروژه‌های خود استفاده کنید.

دانلود فونت انگلیسی حرفه‌ای

یکی از بخش‌های مهم هر پروژه طراحی گرافیکی، بخش تایپوگرافی در آن پروژه است. آرشیو فونت انگلیسی سیجی کوک یکی از کامل‌ترین مجموعه فونت‌های حرفه‌ای و پریمیوم است، طراحان با استفاده از فونت مناسب می‌توانند احساس موضوع طراحی خود را به کاربر انتقال دهند. فونت‌ها همیشه تاثیر بسیار مهمی در کیفیت نهایی کار پروژه های گرافیکی دارند. از این بخش می‌توانید فونت‌های حرفه‌ای انگلیسی را با طراحی‌های متنوع و برای موضوعات و ایده‌های متفاوت دانلود کنید.

قالب آماده پاورپوینت

پرزنت حرفه‌ای، یک طراحی حرفه‌ای و جذاب نیاز دارد، که قطعا قالب‌های پیش فرض و ساده پاورپوینت پاسخگوی این نیاز نیست. با دانلود قالب آماده پاورپوینت در سیجی کوک، می‌توانید اسلاید‌های با طراحی گرافیکی جذاب و خلاقانه و متناسب با موضوع ارائه خود در اختیار داشته باشید. با استفاده از قالب‌های آماده می‌توانید یک ارائه کاملا متفاوت، حرفه‌ای و با طراحی خاص داشته باشید که تاثیر بسیار زیادی در جلب توجه مخاطبان شما دارد.

پروژه آماده افترافکت و پریمیر

محتوای ویدیویی یکی از مهمترین شاخه‌های تولید محتوا است، که امروزه بسیار بیشتر از قبل مورد توجه قرار دارد. ساخت ویدیو های خلاقانه برای یوتیوب و اینستاگرام، ویدیوهای تبلیغاتی جذاب و مواردی از این قبیل می‌تواند وضعیت کسب درآمد شما را متحول کند. پروژه‌های آماده افترافکت و پریمیر، پروژه‌هایی هستند که شامل فایل‌ها، تنظیمات، افکت‌ها و المان‌های گرافیکی هستند که برای استفاده در نرم‌افزارهای ادیت ویدیویی مانند افترافکت و پریمیر طراحی شده‌اند.

استفاده از پروژه‌های آماده افترافکت و پریمیر به ویرایشگران ویدیو کمک می‌کند تا زمان و تلاش زیادی را در ایجاد افکت‌ها و المان‌های گرافیکی خود صرفه‌جویی کنند و به سرعت ویدیوهایی با کیفیت و جذاب ایجاد کنند. شما با استفاده از پروژه آماده افترافکت و پریمیر، می‌توانید به راحتی ویدیو‌های خیره کننده‌ای ایجاد کنید. یک آرشیو بزرگ و حرفه‌ای از این پروژه‌های آماده در سایت سیجی کوک آماده دانلود است.

ابزارهای آماده ساخت موشن گرافیک حرفه‌ای

موشن گرافیک یا گرافیک متحرک، هنر و تکنیک ساختن تصاویر و المان‌های گرافیکی که در حال حرکت هستند محسوب می‌شود. این هنر به وسیله ترکیب عناصر گرافیکی و جلوه‌های ویژه با استفاده از انیمیشن، ترنزیشن، و حرکات مختلف، تصاویر ثابت را به یک داستان متحرک و دینامیک تبدیل می‌کند. اگر شما هم در زمینه ساخت موشن گرافیک فعالیت دارید، تمامی ابزار های آماده‌ای که برای ساخت موشن گرافیک حرفه‌ای به آن نیاز دارید در CGKOK آماده دانلود شده است.

پریست لایت روم و فتوشاپ

پریست لایت روم، مجموعه‌ای از تنظیمات پیش‌فرض ویرایش تصویر در نرم‌افزار Adobe Lightroom است. این پریست‌ها، تنظیماتی هستند که برای تغییرات در ویژگی‌های تصویری مانند رنگ، نور، کنتراست، تعادل سفیدی و سایر پارامترهای ویرایش تصویر استفاده می‌شوند.

استفاده از پریست لایت روم برای عکاسان و ویرایشگران تصویر مزایای زیادی دارد؛ زیرا این امکان را فراهم می‌کنند تا بدون نیاز به تنظیم دستی هر پارامتر، به سرعت و با دقت تغییرات را اعمال کنند. همچنین، این پریست‌ها به عنوان ابزارهایی برای ایجاد سبک یا امضای ویژه در ویرایش تصاویر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. یک آرشیو حرفه ای از پریست لایت روم و فتوشاپ در سایت سیجی کوک برای عکاسان آماده شده است، که حتما از دیدن آن شوکه خواهید شد.

سخن پایانی

سایت CGKOK.COM با هدف ارائه بزرگترین آرشیو ابزار های مورد نیاز طراحان گرافیک و کاربران نرم‌افزار های گرافیکی، تدوین و فیلم‌سازی بیش از ۶ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است. اگر شما هم در زمینه گرافیک رایانه و تولید محتوا فعالیت دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سیجی کوک را درگوگل جستجو کنید؛ بررسی این آرشیو کم نظیر، خالی از لطف نیست.

بر اساس رای ۲ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *