تپ سواپ چیست و چگونه می توان از آن کسب درآمد کرد؟ – آموزش و توضیح کامل

۷۷ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ شهریور ۱۴۰۳
زمان مطالعه: ۱۶ دقیقه
تپ سواپ چیست و چگونه می توان از آن کسب درآمد کرد؟ – آموزش و توضیح کامل

تپ سواپ یک باز تلگرامی است که این امکان را به افراد می‌دهد تا بتوانند با ضربه زدن به تصویری در گوشی همراه خود ارز دیجیتال دریافت کنند. بنابراین مهم‌ترین کاری که پس از راه‌اندازی این مینی اپلیکیشن تلگرامی لازم است انجام شود، ضربه زدن روی تصویر توکن تپ سواپ و انجام فعالیت‌های داخل بازی برای افزایش توکن دریافتی است. همزمان با این کار افراد باید شبکه‌های اجتماعی تپ سواپ را دنبال کنند تا علاوه بر دریافت توکن بابت دنبال کردن شبکه اجتماعی موردنظر، بتوانند از آخرین اخبار پیرامون این پروژه همانند زمان ایردراپ این توکن اطلاع کسب کنند. در این مطلب از مجله فرادرس به این موضوع می‌پردازیم که تپ سواپ چیست و نحوه کسب درآمد از آن را شرح می‌دهیم. برای این منظور نحوه عملکرد تپ سواپ را شرح می‌‌دهیم و نکاتی پیرامون کسب توکن بیشتر از این بازی را بیان می‌‌کنیم.

فهرست مطالب این نوشته
997696

تپ سواپ چیست؟

تپ سواپ «+» یک مینی اپلیکیشن بازی در تلگرام است که افراد می‌توانند با انجام فعالیت‌های متنوعی که در این بازی وجود دارد، توکن‌ بازی دریافت کنند. توکن‌های این بازی «تپس» (TAPS) نامیده می‌شود. این بازی با توجه به ساختار ساده‌ای که برای کسب این توکن‌ها ایجاد کرده است، توانسته محبوبیت زیادی کسب کند. برای شناسایی توکن‌های با پتانسیل سوددهی زیاد می‌توانید فیلم آموزش شناسایی توکن‌های ارز دیجیتال با رشد بالا در سرمایه گذاری فرادرس را مشاهده کنید.

ساختار این بازی همانند بازی‌های کسب درآمد از طریق ضربه زدن است. در این بازی‌ها کاربران می‌توانند با ضربه زدن به تصویر توکن مربوطه، امتیاز دریافت کنند. این امتیازها در نهایت در قالب توکن‌های قابل تبدیل به رمزارزهای دیگر به کاربران پرداخت می‌شود.

بنابراین افراد می‌‌توانند با استفاده از گوشی‌های هوشمند خود توکن این بازی را استخراج کنند. این موضوع باعث شده است تا افراد زیادی برای دریافت توکن‌های این بازی در این اپلیکیشن فعالیت کنند. از سویی دیگر طرفداران این بازی در تاریخ می ۲۰۲۴ توانستند به‌عنوان بزرگترین جامعه تلگرامی شناخته شوند و از نات کوین و همستر کامبت نیز جلو بزنند.

برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگتر، روی آن کلیک کنید.

شباهت تپ سواپ با بازی‌های تلگرامی

تپ سواپ عملکردی مانند دیگر بازی‌های تلگرامی همانند نات کوین و همستر کامبت دارد. در این بازی‌ها سعی شده است تا از نفوذ تلگرام استفاده شود و با طراحی‌ بازی‌های سرگرم‌کننده توجه کاربران زیادی به این بازی‌ها جلب شود.

بنابراین همان‌‌طور که در بازی همستر کامبت افراد می‌توانند صرافی رمزارزی مجازی را مدیریت کنند، در بازی تپ سواپ نوع فعالیت کاربران با ضربه زدن و دریافت توکن بازی ساده شده است. ساختار ساده‌ای که برای دریافت توکن‌های این اپلیکیشن طراحی شده است این امکان را به این بازی می‌دهد تا بتواند افراد بیشتری را به خود جذب کند.

بلاک چین تپ سواپ چیست؟

این بازی در ابتدا قرار بود تا در بلاک چین سولانا راه‌اندازی شود ولی طی اطلاعیه‌ای که در ژوئن ۲۰۲۴ منتشر شد، شبکه سولانا تغییر کرده و قرار است این توکن در شبکه «تون» (The Open Network |TON) راه‌اندازی شود. در تاریخ راه‌اندازی توکن این بازی، ایردراپ این توکن نیز در همان تاریخ انجام می‌شود. به این ترتیب کاربران می‌توانند از فرصت‌های بیشتری برای استخراج این توکن بهره‌مند شوند.

کسب درآمد از ارز دیجیتال با فرادرس

راه‌های زیادی برای کسب درآمد از حوزه ارزهای دیجیتال وجود دارد. یکی از این روش‌ها شناسایی و خرید توکن‌های پرپتانسیل است. افراد می‌توانند با خرید این توکن‌ها در کف‌های قیمتی، آن‌ها را در قیمت‌های بالاتری بفروشند.

اما کسب درآمد در حوزه ارزهای دیجیتال تنها به این روش محدود نمی‌شود. برای مثال برخی از بازی‌های رمزارزی همانند تپ سواپ وجود دارند که افراد با فعالیت در آن‌ها می‌توانند از ایردراپ‌های مربوطه برخوردار شوند. در این حالت افراد پس از انجام فعالیت‌های لازم در پلتفرم موردنظر امتیازاتی را در قالب توکن کسب می‌کنند. سپس با تبدیل شدن این امتیازات به توکن‌هایی در بستر بلاک‌چین و فروش آن‌ها می‌توانند کسب درآمد کنند.

از دیگر مواردی که افراد می‌توانند از حوزه ارزهای دیجیتال کسب درآمد کنند، استیکینگ ارز دیجیتال است. در استیک ارز دیجیتال افراد می‌توانند با سپرده‌گذاری رمزارزها در پلتفرم‌های مربوطه، سود دریافت کنند. این سودها که در قالب توکن‌هایی به کاربران پرداخت می‌شود، یکی از روش‌های کسب درآمد از حوزه ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

اما نکته مهمی که در اقدام برای کسب درآمد از حوزه ارزهای دیجیتال وجود دارد این است که افراد برای فعالیت در این حوزه در ابتدا نیاز دارند تا با مفاهیم پایه‌ای در این حوزه آشنا شوند.

صفحه نخست فیلم‌های آموزشی ارزهای دیجیتال فرادرس
برای مشاهده مجموعه فیلم‌های آموزش ارزهای دیجیتال فرادرس، روی تصویر کلیک کنید.

یادگیری مفاهیم پایه‌ای در حوزه رمزارزها و بسترهای غیرمتمرکز علاوه بر اینکه به آن‌ها در شناسایی و کار با انواع روش‌های کسب درآمد در این حوزه کمک می‌کند، کاربران را از آسیب‌های ناشی از عدم اطلاع از نحوه کارکرد این پلتفرم‌ها ایمن می‌کند. با توجه به اهمیت این موضوع فیلم‌های آموزشی متنوعی در حوزه ارزهای دیجیتال در فرادرس تهیه شده است که لینک برخی از آن‌ها را در فهرست زیر مشاهده می‌کنید.

برای دسترسی به فیلم‌های آموزشی بیشتر در این حوزه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

چگونه از تپ سواپ کسب درآمد کنیم؟

در ادامه روش‌های دریافت توکن از بازی تپ سواپ را شرح می‌دهیم.

  • دریافت توکن با ضربه زدن: در این بازی افراد می‌توانند با ضربه زدن بر روی تصویر این توکن امتیاز دریافت کنند. بنابراین افراد با هر ضربه می‌توانند امتیاز یا توکن بیشتری کسب کنند که این موضوع باعث سادگی در انجام بازی و افزایش علاقه‌مندی در کاربران می‌شود. علاوه بر این افراد با انجام کارهای دیگری در این بازی همانند دعوت از دوستان نیز می‌توانند توکن‌های بیشتری را کسب کنند.
  • دریافت جوایز روزانه: برای اینکه افراد زیادی به این بازی جذب شوند، تپ سواپ جوایزی را به‌صورت روزانه به کاربران پرداخت می‌کند. برای دریافت این جوایز افراد می‌‌توانند با وارد شدن به این بازی و انجام فعالیت‌های درخواستی این جوایز را دریافت کنند. جوایز روزانه در این بازی باعث می‌شود تا افراد به‌طور مستمر در این بازی فعالیت کنند و در نهایت توکن‌های بیشتری را از این بازی دریافت کنند.
  • دریافت توکن با ریفرال: کاربران می‌توانند با دعوت از دوستان به این بازی، توکن‌‌های بیشتری دریافت کنند. دعوت دوستان به این بازی علاوه بر اینکه موجودی توکن‌های کاربران را افزایش می‌دهد، باعث می‌شود تا کاربران سریع‌تر بتوانند مراحل ارتقا در این بازی را طی کنند.

نحوه شروع بازی تپ سواپ چیست؟

برای شروع بازی تپ سواپ در ابتدا نیاز است تا نرم‌افزار تلگرام را نصب کنید. در ادامه می‌توانید مراحل زیر را برای ورود به بازی تپ سواپ انجام دهید.

  • جستجوی بازی در تلگرام: برای ورود به بازی در ابتدا لازم است تا کلمه TapSwap را در تلگرام جستجو کنید و از فهرستی که در قسمت جستجو نمایش داده می‌شود، ربات TapSwap را انتخاب کنید.
  • راه‌اندازی ربات TapSwap: در ادامه با کلیک بر روی ربات و انتخاب گزینه Start می‌توانید با این ربات تعامل کنید. در این حالت با دنبال کردن دستورالعمل‌های مربوطه می‌توانید وارد پلتفرم بازی شوید.

آموزش استخراج کوین در تپ سواپ

برای اینکه افراد بتوانند توکن‌های این بازی را به‌دست‌ آورند می‌توانند کارهای زیر را انجام دهند.

برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگتر، روی آن کلیک کنید.
  • استخراج کوین با ضربه زدن: اصلی‌تری روش برای کسب توکن با استفاده از این بازی ضربه زدن بر روی تصویر توکن و استخراج توکن مربوطه است. در این حالت کاربران در هر جلسه می‌توانند مقدار محدودی از توکن را با ضربه زدن به‌دست آورند. در این بازی افراد می‌توانند در هر جلسه ۵۰۰ توکن را با ضربه زدن کسب کنند.
  • به‌روزرسانی دارایی‌ها: کاربران می‌توانند با استفاده از توکن‌های جمع‌آوری شده در این بازی دارایی‌ها و قابلیت‌های خود در این بازی ارتقا دهند. با انجام به‌روزرسانی کاربران می‌توانند از پتانسیل‌های بیشتری در خصوص دریافت توکن استفاده کنند. برای مثال با ارتقای ابزار ضربه زدن کاربران می‌توانند تعداد توکن‌های دریافتی در هر ضربه را افزایش دهند.
نحوه به‌روزرسانی دارایی‌ها
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگتر، روی آن کلیک کنید.
  • انجام کارهای روزانه: برای اینکه کاربران بتوانند کوین‌های بیشتری به‌دست آورند در این بازی فعالیت‌هایی در نظر گرفته شده است تا آن‌ها با انجام آن‌ها بتوانند کوین‌های بیشتری را به‌دست آورند. برای مثال در این مورد می‌توان به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد. برای این منظور افراد می‌توانند با دنبال کردن گروه تلگرامی تپ سواپ و فعالیت‌هایی مشابه توکن‌های جایزه‌ای دریافت کنند.
  • استفاده از قابلیت Boosts: استفاده از گزینه Boosts در این بازی می‌تواند نرخ دریافت توکن‌های کاربران و در حالت کلی میزان راندمان آن‌ها را افزایش دهد. البته برای اینکه افراد بتوانند از این قابلیت بیشتر سود ببرند نیاز است تا به‌طور حساب‌شده‌ای از این گزینه استفاده کنند. با فعال کردن گزینه Boosts افراد می‌توانند به‌طور موقت مقدار دریافت توکن‌های خود را در ازای هر ضربه دو برابر کنند. این موضوع باعث می‌شود تا افراد در هر بار استخراج توکن زودتر بتوانند به مقدار مجاز تعیین شده برسند.

نحوه کسب اطلاع از ایردراپ تپ سواپ چیست؟

برای اینکه افراد بتوانند از زمان‌بندی مربوط به ایردراپ تپ سواپ اطلاع پیدا کنند، لازم است تا کانال رسمی تپ سواپ در تلگرام را دنبال کنند. در این کانال تیم توسعه دهنده توکن تپ سواپ زمان ایردراپ را اعلام می‌کنند.

با توجه به اینکه تعداد فعالان در این بازی از ۶۰ میلیون گذشته است بنابراین انتظار می‌رود رویداد مربوط به تولید توکن در این بازی از ایردراپ مربوط به پروژه نات کوین بزرگتر باشد. زمانی که رویداد تولید توکن نات کوین و ایردراپ مربوطه در ماه می ۲۰۲۴ انجام شد، تعداد فعالان آن ۳۵ میلیون بودند که این رقم بسیار کمتر از مقدار فعالان در بازی تپ سواپ است. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که نحوه برداشت توکن تپ سواپ چیست و توضیحاتی درباره آن ارائه می‌‌کنیم.

نحوه برداشت توکن تپ سواپ چیست؟

افراد می‌توانند پس از استخراج تپ سواپ توکن‌های درون بازی را برای استفاده در دنیای واقعی طی مراحل زیر برداشت کنند.

  • تولید و انباشت توکن: در ابتدا لازم است که افراد با انجام بازی و فعالیت‌های درون بازی توکن‌های بیشتری را در پلتفرم بازی کسب و انباشت کنند.
  • تبدیل کوین‌ها به توکن تپ سواپ: زمانی که افراد با انجام بازی و فعالیت‌های موردنظر تعداد قابل قبولی از کوین‌ها را جمع‌آوری کردند می‌توانند آن‌ها را به توکن تپ سواپ در بستر بلاک‌چین تون در زمان راه‌اندازی این توکن تبدیل کنند.
  • اتصال به کیف پول: برای اینکه افراد بتوانند توکن‌های تپ سواپ را در بستر بلاک ‌چین دریافت کنند، نیاز است تا کیف پول رمزارزی بر پایه بستر تون را همانند کیف پول «تون‌کیپر» (Tonkeeper) راه‌اندازی و آن را به حساب پلتفرم تپ سواپ خود متصل کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کیف پول‌های ارز دیجیتال می‌توانید مطلب کیف پول دیجیتال چیست را از مجله فرادرس مطالعه کنید.
  • برداشت توکن: برای برداشت توکن تپ سواپ و انتقال آن به کیف پول سازگار با شبکه تون، افراد می‌توانند از دستورالعمل‌های مربوط به انجام این کار در ربات تلگرامی تپ سواپ استفاده کنند و با انجام اقدامات لازم توکن‌های خود را برداشت کنند.
  • فروش یا نگهداری تپ سواپ: زمانی که افراد توکن تپ سواپ را در کیف پول رمزارزی خود دریافت کردند می‌توانند این توکن‌ها را در کیف پول مربوطه نگهداری کنند یا آن‌ها را به یکی از صرافی‌هایی که از معاملات این رمزارز پشتیبانی می‌کند، برای فروش انتقال دهند. بنابراین لازم است تا کاربران مقداری کارمزد را هم برای انجام این تراکنش‌ها از کیف پول مربوطه پرداخت کنند.
اتصال تپ سواپ به کیف پول ارز دیجیتال - تپ سواپ چیست

تپ سواپ چگونه کار می‌کند؟

نحوه کار تپ سواپ همانند دیگر بازی‌های ضربه‌ای برای دریافت کوین در تلگرام است. در این بازی نیاز است تا افراد به‌طور مستمر و در دوره‌های مشخصی به صفحه نمایش گوشی همراه خود ضربه بزنند تا بتوانند کوین مربوطه را دریافت کنند.

با توجه به این موضوع که افراد نمی‌توانند به‌طور مداوم برای دریافت این توکن به صفحه گوشی خود ضربه بزنند، بنابراین این بازی به‌گونه‌ای طراحی شده است که افراد بتوانند در هر بار شروع به ضربه زدن تعداد محدودی از کوین مربوطه را استخراج کنند و بقیه فعالیت خود در جلسه بعدی انجام دهند.

این موضوع باعث می‌شود تا افراد بتوانند در زمان‌های منظمی به این بازی در گوشی خود ورود کنند و برای کسب توکن مربوطه به تصویر مربوط به توکن این بازی ضربه بزنند. با این روش با هر بار ضربه زدن به آن‌ها توکن این بازی داده می‌شود.

مفهوم بازی‌های کسب درآمد با ضربه زدن

اگر قبلا با بازی‌های دریافت توکن با ضربه زدن آشنا هستید، به‌راحتی می‌توانید مفهوم این نوع بازی‌ها که در آن افراد با ضربه به صفحه گوشی همراه می‌‌توانند توکن دریافت کنند و نحوه تاثیرگذاری آن‌ها در بازی‌های رمزارزی را درک کنید. این نوع بازی‌ها نوعی از بازی برای کسب درآمد هستند که به بازیکنان جهت تشویق به فعالیت در این پلتفرم‌ها توکن می‌دهند.

کسب درآمد از بازی امکانی است که با ترکیب حوزه ارزهای دیجیتال با بازی‌های کامپیوتری ایجاد شده است و توانسته علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کند. افزایش توجه کاربران به این نوع بازی‌ها به این دلیل است که در گذشته و قبل از ورود رمزارزها به حوزه بازی، دارایی‌ها و امتیازات کسب شده کاربران تنها در دنیای بازی قابل استفاده بود و امکان کسب درآمد از آن‌ها وجود نداشت.

بازی‌های «ضربه زدن برای کسب درآمد» (Tap to earn) راه‌های جدیدی را برای کسب درآمد از دنیای کریپتو برای علاقه‌مندان به این حوزه باز کرده است. بازی‌های کلیکی که در تلگرام راه‌اندازی شده‌اند همانند بازی تپ سواپ توانسته است با سادگی و در دسترس بودن امکان جذب کاربران زیادی را برای خود فراهم کند.

وظایف اضافی در تپ سواپ چیست؟

علاوه بر اینکه افراد می‌‌توانند با ضربه زدن و دریافت جوایز روزانه میزان بیشتری از توکن مربوط به تپ سواپ را دریافت کنند، این بازی وظایف اضافی دیگری نیز همانند اشتراک در شبکه‌های اجتماعی تپ سواپ و دیدن و تعامل با ویدیوهای یوتیوپ تپ سواپ را برای کاربران تعریف می‌کند تا آن‌ها بتوانند با انجام این فعالیت‌ها توکن‌های بیشتری دریافت کنند.

جوایز معرفی تپ سواپ چیست؟

یکی از راه‌های دریافت امتیاز بیشتر از این بازی دعوت از دوستان به این بازی است که با سیستم ریفرال موجود در این بازی انجام می‌‌شود. این بازی به‌گونه‌ای طراحی شده است که به‌ازای هر معرفی ۲۵۰۰ امتیاز به افراد می‌دهد. بنابراین ممکن است با این روش افرادی بتوانند امتیازات زیادی از این بازی کسب کنند. علاوه بر این با توجه به میزان فعالیت افراد معرفی‌شده در این بازی نیز به معرف‌ها امتیاز داده می‌شود.

تصویری از نماد بیت کوین در کنار گوشی همراه

دلایل محبوبیت تپ سواپ چیست؟

دلایل محبوبیت تپ سواپ را می‌توان وابسته به مجموعه عواملی دانست که باعث جذب کاربران به این بازی می‌شود. در ادامه برخی از این دلایل را شرح می‌‌دهیم.

دسترسی راحت

یکی از دلایل محبوبیت تپ سواپ دسترسی آسان آن از طریق تلگرام است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند بدون نیاز به نصب برنامه یا تنظیمات خاصی به این بازی دسترسی داشته باشند. این موضوع باعث می‌شود تا این بازی موانع و مشکلاتی که در استفاده از بازی‌های کریپتویی وجود دارد را از سر راه کاربران بردارد.

بازی راحت و سرگرم‌کننده

از دیگر دلایل محبوبیت بازی تپ سواپ راحتی انجام این بازی است. افراد بدون نیاز به داشتن تجربه در بازی‌های دیگر همانند مهارت در انجام بازی‌های حرفه‌ای می‌توانند به‌راحتی با نحوه انجام آن آشنا شوند. این موضوع افرادی که به بازی‌های کریپتویی علاقه دارند را تشویق می‌کند تا با انجام این بازی با محیط‌های بازی‌های رمزارزی و نحوه تبدیل امتیازات به ارز دیجیتال آشنا شوند. بنابراین افرادی که به‌دلیل سختی بازی‌های کریپتویی از انجام آن‌ها منصرف می‌شدند می‌توانند در این بازی فعالیت کنند و از آن کسب درآمد کنند.

بازی همراه با کسب درآمد

این قابلیت که کاربران می‌توانند با انجام بازی کسب درآمد کنند، جذابیت زیادی برای افراد ایجاد می‌کند. تپ سواپ باعث می‌شود تا روش‌های نوینی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال برای کاربران ایجاد شود. این موضوع باعث می‌شود تا کسب درآمد رمزارزی با بازی برای افراد فراهم شود و کاربران بتوانند از راه‌های جذاب‌تری برای کسب دارایی‌های دیجیتال نسبت به روش‌های سنتی استفاده کنند.

بازی با کمک گوشی همراه

تپ سواپ این امکان را برای افراد ایجاد می‌کند تا بتوانند با گوشی همراه خود و بدون نیاز به کامپیوتر با دنیای ارزهای دیجیتال تعامل داشته باشند. بنابراین افراد به‌راحتی می‌توانند در زمان‌های مختلف با گوشی خود از این بازی برای کسب درآمد استفاده کنند. این موضوع باعث می‌‌شود تا انجام بازی تلگرامی به دلیل راحتی و سرگرم‌کنندگی به یک فعالیت روزمره برای افراد تبدیل شود که از آن می‌توانند کسب درآمد نیز انجام دهند.

نکاتی درباره کسب توکن بیشتر از تپ سواپ

با توجه به تیم پروژه تپ سواپ افراد می‌توانند در تاریخی مشخص که از سوی تیم پروژه اعلام می‌شود، امتیازات کسب شده در این بازی را به توکن TAPS تبدیل کنند. این توکن بر روی بستر بلاک چین توسعه پیدا می‌کند و افراد می‌توانند آن را بفروشند. با توجه به اهمیت کسب توکن‌های بیشتر در ادامه راهکارهایی کاربردی را برای کسب توکن بیشتر از این بازی بیان می‌کنیم.

برای شناسایی توکن‌های با پتانسیل سوددهی زیاد می‌توانید فیلم آموزش شناسایی توکن‌های ارز دیجیتال با رشد بالا در سرمایه گذاری فرادرس را مشاهده کنید.

استفاده از تقویت‌کننده‌های درست

برای اینکه افراد بتوانند با توان بیشتری نسبت به استخراج توکن‌های این بازی اقدام کنند، در این بازی چهار نوع تقویت‌کننده استخراج توکن طراحی شده است که کاربران با استفاده از آن‌ها می‌توانند با سرعت بیشتری توکن کسب کنند. در فهرست زیر این چهار تقویت‌کننده استخراج را بیان می‌کنیم.

  • قابلیت چند ضربه‌ای: این قابلیت به افراد امکان می‌دهد تا با هر ضربه تعداد بیشتری توکن دریافت کنند.
  •  افزایش ذخیره انرژی: این قابلیت میزان ذخیره انرژی شما را افزایش می‌دهد.
  • افزایش سرعت پر شدن انرژی: این قابلیت سرعت پر شدن ذخیره انرژی شما را افزایش می‌دهد.
  • ربات ماینر: زمانی که ذخیره انرژی شما پر باشد ولی به تپ سواپ دسترسی نداشته باشید، این ربات می‌تواند به مدت ۱۲ ساعت توکن استخراج کند.

لازم به ذکر است از میان این چهار تقویت کننده، افزایش سرعت پر شدن انرژی و ربات ماینر از محبوبیت بیشتری برخوردارند. این قابلیت‌ها به افراد این امکان را می‌دهند تا بتوانند بدون اینکه تعامل خاصی با این اپلیکیشن داشته باشند، تعداد بیشتری توکن را استخراج کنند. به عبارت دیگر برخی از این قابلیت‌ها این امکان را به افراد می‌دهند تا بتوانند در زمان‌هایی که خواب هستند نیز بتوانند توکن استخراج کنند.

مشاهده ویدیو در تپ سواپ

تپ سواپ به‌طور منظم ویدیوهایی را تولید می‌کند که کاربران می‌توانند با دیدن آن‌ها ۲۰۰ هزار سهم از تپ سواپ دریافت کنند. کاربران برای دریافت پاداش مشاهده فیلم می‌توانند با پیدا کردن کدهایی که به‌طور تصادفی در این فیلم‌ها قرار داده شده امتیازات مربوط به مشاهده و تعامل ویدیویی با تپ سواپ را دریافت کنند.

تصویری از بیت کوین بر روی گوشی تلفن همراه

معایب تپ سواپ چیست؟

با وجود اینکه تپ سواپ فرصت‌های مناسبی را برای استفاده از بازی‌های کریپتویی و کسب درآمد از بازی‌های تلگرامی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از این طریق طرفداران زیادی پیدا کرده است، اما در کنار این موارد دارای معایبی است که نیاز است کاربران به آن توجه کنند. در ادامه برخی از این معایب را شرح می‌‌دهیم.

عدم پایداری قیمت توکن

یکی از مواردی که در مورد توکن‌‌های مبتنی بر بازی‌های تلگرامی لازم است به آن توجه شود، احتمال عدم پایداری بلندمدت آن است. با توجه به تازه بودن این بازی‌های تلگرامی هنوز تجربیات قابل توجهی درباره نحوه دوام بلندمدت آن‌ها در بازار کریپتو در دست نیست. برای مثال همان‌طور که در زمان فهرست شدن نات کوین شاهد بودیم، برای توکن تپ سواپ نیز این احتمال وجود دارد که قیمت توکن مربوطه پس از فهرست شدن در صرافی‌ها نوسانات بالایی را تجربه کند.

سرمایه‌گذاری زمانی

برای اینکه افراد بتوانند مقادیر قابل توجهی از توکن تپ سواپ را دریافت کنند، نیاز دارند تا مدت زمان زیادی را به انجام فعالیت‌های مرتبط به این بازی اختصاص دهند. بنابراین افرادی که قصد کسب درآمد از طریق این توکن را دارند، لازم است تا سطح انتظارات خود را درباره زمان رسیدن به اهداف مالی مرتبط با این پروژه تعدیل کنند.

بنابراین با وجود اینکه نحوه انجام این بازی ساده است اما برای اینکه افراد بتوانند مقدار قابل قبولی از توکن تپ سواپ را از این بازی دریافت کنند، نیاز به استمرار در انجام فعالیت‌های درون بازی دارند. بنابراین این بازی برای افرادی که زمان لازم برای انجام این فعالیت‌ها را ندارند، ممکن است گزینه مناسبی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال نباشد.

تردید در نام‌گذاری تپ سواپ به عنوان پلتفرم مالی پیشرفته

با وجود اینکه تپ سواپ با استفاده از محیط بازی توانسته است کاربران را با حوزه ارزهای دیجیتال آشنا کند، اما بسیاری از منتقدان از این پلتفرم تنها به عنوان یکی دیگر از پلتفرم‌های بازی مبتنی بر ضربه برای استخراج توکن یاد می‌‌کنند. بنابراین این موضوع می‌تواند نام‌گذاری این پلتفرم را به عنوان یک پلتفرم مالی پیشرفته دچار تردید کند.

فردی در حال بازی تپ سواپ - تپ سواپ چیست

نگاهی به آینده تپ سواپ

با توجه به گسترش برنامه‌های مربوط به ریفرال و افزایش ویژگی‌های تعاملی در این بازی، تپ سواپ توانسته است کاربران و طرفداران زیادی را به خود جذب کند. علاوه بر این تپ سواپ برنامه‌ریزی‌هایی را برای همکاری با پروژه‌های مطرح در حوزه کریپتو و صنعت بازی انجام داده است.

این همکاری‌ها باعث می‌شود تا عملکرد این پلتفرم افزایش پیدا کند و محیطی کاربرپسند‌تر را در اختیار افراد قرار دهد. برنامه‌هایی که تپ سواپ برای همکاری با بسترهای بلاک‌چینی و پروژه‌های دیفای دارد این امکان را به کاربران این بازی می‌دهد تا بتوانند از قابلیت‌ها و فرصت‌های بیشتری در این پلتفرم بهره‌مند شوند.

تپ سواپ با بیش از ۶۰ میلیون کاربر و افرادی که هر روز به این جامعه اضافه می‌شوند، می‌تواند در آینده‌ای نزدیک تعداد طرفداران بیشتری را به خود جذب کند. این موضوع باعث می‌شود تا این پروژه بدون نیاز به گسترش بیشتر فعالیت‌های تبلیغاتی خود بتواند طرفداران زیادی داشته باشد.

بنابراین این پروژه این قابلیت را دارد تا به یکی از بازیگران کلیدی در بازی‌های کریپتویی تبدیل شود. این پروژه می‌کوشد تا با راه‌اندازی کامل پلتفرم خود تا اواخر سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۴ بتواند خود را در سطح جهانی مطرح کند.

با وجود اینکه بازی‌های مبتنی بر تلگرام همانند تپ سواپ توانسته‌اند تا کاربران زیادی را به خود جذب کنند، اما برای اینکه بتوانیم از ادامه‌دار بودن این ترند مطمئن شویم، باید مقدار بیشتری صبر کنیم. بنابراین برای کسب درآمد از طریق بازی‌های تلگرامی همواره به ریسک‌های این روش توجه داشته باشید و همواره تحقیقات لازم را قبل از ورود به این حوزه انجام دهید.

چگونه توکن تپ سواپ بگیریم؟

افراد می‌توانند با انجام بازی در پلتفرم تپ سواپ توکن مربوطه را دریافت کنند. اصلی‌ترین راه برای دریافت کوین ضربه زدن به تصویری در صفحه است که به ازای هر ضربه به افراد توکن تپ‌سواپ داده می‌شود. علاوه بر این افراد می‌توانند با دعوت از دوستان، انجام فعالیت‌های مختلف درون بازی و استفاده از قابلیت Boosts در این بازی تعداد بیشتری توکن تپ سواپ را دریافت کنند.

فایده نگهداری توکن تپ سواپ چیست؟

با نگهداری توکن تپ سواپ افراد می‌توانند قابلیت‌های درون بازی بیشتری را خریداری کنند و با خرید برخی از ویژگی‌های درون بازی می‌‌توانند توکن‌های بیشتری را به‌دست آورند. علاوه بر این زمانی که توکن تپ سواپ امکان فهرست شدن در صرافی‌های ارز دیجیتال را پیدا کند، می‌توانید این توکن‌ها را بفروشید یا آن‌ها را به توکن‌های دیگر تبدیل کنید.

آیا بازی تپ سواپ هزینه دارد؟

خیر، بازی تپ سواپ هیچ هزینه‌ای ندارد. افراد می‌توانند بدون هزینه اولیه شروع به انجام این بازی کنند. پس از انجام بازی افراد می‌توانند از توکن‌های استخراج شده برای خریداری برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های درون بازی همانند Boosts برای افزایش راندمان خود در بازی استفاده کنند.

یادگیری ترید ارز دیجیتال با فرادرس

یکی از روش‌هایی که افراد می‌توانند از بازار ارزهای دیجیتال کسب سود کنند، انجام معامله در این بازار است. در این روش که به آن ترید می‌گویند، افراد سعی می‌کنند تا ارز دیجیتال مناسبی را در کف‌های قیمتی پیدا کنند و پس از افزایش قیمت آن‌ها را بفروشند. برای این منظور تریدرها نیاز دارند تا علاوه بر توجه به عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت ارزهای دیجیتال، از ابزارهای موجود در تحلیل تکنیکال نیز استفاده کنند.

استفاده از تحلیل تکنیکال به تریدرها این امکان را می‌دهد تا بتوانند کف‌ها و سقف‌های قیمتی را با توجه به پیشینه قیمت در ارز دیجیتال موردنظر شناسایی کنند و پس از آن نسبت به انجام معاملات موردنظر اقدام کنند. نکته مهمی که در تحلیل تکنیکال وجود دارد این است که ابزارهای موجود در این تحلیل در تمامی بازارهای مالی از قبیل بازار رمزارزها نیز کاربرد دارد.

صفحه نخست فیلم‌های آموزشی بورس و تحلیل تکنیکال فرادرس
برای مشاهده مجموعه فیلم‌های آموزش بورس و تحلیل تکنیکال فرادرس، روی تصویر کلیک کنید.

با توجه به اهمیت این موضوع فیلم‌های آموزشی متنوعی درباره تحلیل تکنیکال در فرادرس تهیه شده است که لینک برخی از آن‌ها را در فهرست زیر مشاهده می‌کنید.

برای مشاهده فیلم‌های آموزشی بیشتر در این حوزه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

جمع‌بندی

در ابتدای این مطلب از مجله فرادرس به این موضوع پرداختیم که تپ سواپ چیست و درباره شباهت تپ سواپ با بازی‌های تلگرامی و بلاک چین تپ سواپ توضیحاتی ارائه کردیم. در ادامه به این موضوع پرداختیم که چگونه از تپ سواپ کسب درآمد کنیم. برای این منظور نحوه شروع این بازی، استخراج تپ سواپ و نحوه اطلاع از ایردراپ آن را بیان کردیم. سپس روش برداشت توکن تپ سواپ را شرح دادیم.

در ادامه به این موضوع پرداختیم که تپ سواپ چگونه کار می‌کند و پس از ارائه توضیحاتی درباره مفهوم بازی‌های کسب درآمد با ضربه زدن، وظایف اضافی در تپ سواپ و جوایز معرفی تپ سواپ را شرح دادیم. سپس دلایل محبوبیت تپ سواپ را بیان کردیم و نکاتی پیرامون کسب توکن بیشتر از این بازی را شرح دادیم.

معایب تپ سواپ را توضیح دادیم و آینده این پروژه را بررسی کردیم. برخی از سوالات متداول مانند چگونه توکن تپ سواپ بگیریم، فایده نگهداری توکن تپ سواپ چیست و هزینه تپ سواپ چقدر است را پاسخ دادیم. در پایان نیز توضیحاتی درباره کسب درآمد از ارز دیجیتال با فرادرس را بیان کردیم.

سلب مسئولیت مطالب اقتصاد: این مطلب صرفاً‌ با هدف افزایش آگاهی عمومی در حوزه اقتصاد نوشته شده است. برای سرمایه‌گذاری،‌ تجارت و آگاهی دقیق از قوانین مربوط به آن‌ها، لازم است حتماً از دانش و مشاوره افراد متخصص کمک گرفته شود. دقت داشته باشید که قوانین بازار سرمایه و قوانین تجاری و اقتصادی کشور، همواره در حال تغییر هستند و بر همین اساس، ممکن است برخی موارد ذکر شده در این مطلب، دیگر صحت نداشته باشند. مسئولیت هر گونه بهره‌برداری از این نوشتار با هدف سرمایه‌گذاری، تجارت، کسب درآمد و غیره، بر عهده خود افراد بوده و مجله فرادرس هیچ مسئولیتی در این رابطه ندارد. برای اطلاعات بیشتر + اینجا کلیک کنید.
بر اساس رای ۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
kucoinokx
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *