تورکیش با تخفیف ویژه عید، ۴۰% تخفیف + نحوه خرید بلیط

۹۳ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
تورکیش با تخفیف ویژه عید، ۴۰% تخفیف + نحوه خرید بلیط
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

سفر به جزیره زیبای کیش یک برنامه سفر عالی برای عید است. جاذبه‌های طبیعی و گردشگری کیش سبب می‌شود تا شما در این جزیره اوقات بسیار خوشی را سپری کنید. در این نوشتار قصد داریم یک خبر خوب به شما بدهیم و آن هم تورکیش با تخفیف ویژه عید و معرفی مکان‌های جالب کیش است. پس تا پایان مطالب ما را همراهی کنید.

از کجاهای کیش دیدن کنیم؟

سالانه افراد زیادی از ایران و سایر کشورها به این جزیره زیبا سفر می‌کنند. اگر شما قصد دارید با تورکیش به این جزیره بروید بهتر است مکان‌های زیبا و دیدنی این جزیره را بشناسید تا لذت بیشتری از سفرتان ببرید.

در ادامه لیستی از زیباترین جاذبه‌های کیش بیان می‌کنیم.

دره پرتغالی

نواحی شمالی کیش را دره پرتغالی‌ها می‌نامند، زیرا در زمان‌های دور مردمان پرتغال در این منطقه سکونت داشته‌اند. آب‌های سطحی در این منطقه سرایز می‌شود که فضایی بسیار سرسبز و جنگلی را بوجود می‌آورد. وجود درخت قدیمی انجیر معابد، آلاچیق‌های زیبا، رستوران، بوفه و ... باعث شده تا مسافران از دره پرتغالی‌ها حتما بازدید کنند.

قلعه جنی

قلعه جنی کیش جز جاذبه‌های رمزآلود و مهیج کیش است. ظاهر این قلعه شبیه سایر بناهای تاریخی است اما ماجراهای رمزآلود زیادی از مردمان قدیم درباره این قلعه شنیده می‌شود. طبق گفته‌های قدیمی در دهه چهل اتفاقات عجیبی در این قلعه رخ داد. این قلعه محل خدمت سربازان بوده که چندین سرباز بطور عجیب و غریبی می‌میرند. بعد از آن سربازان قلعه را تخلیه کردند و ماجراهای ترسناک و عجیبی از آن ذکر شده است.

کشتی یونانی

حتما نام کشتی یونانی را شنیده‌اید که یکی از معروف‌ترین مکان‌های گردشگری کیش است. این کشتی توسط انگلیسی‌ها ساخته شده است ولی مربوط به کشور یونان است که در سال 1345 در جزیره کیش به گل نشست. یونانی‌های سعی زیادی کردند که کشتی‌شان را به کشور خود برگردانند ولی خسارت و خرابی‌ها بسیار زیاد بود. تصویر کشتی یونانی در غروب آفتاب  منظره بی‌نظیری را رقم می‌زند. اگر به عکاسی علاقه دارید این لوکیشن را از دست ندهید.

شهر حریره کیش

جزیره مدرن کیش دارای قدمت بسیار طولانی است که شهر باستانی حریره مصداقی بر این ادعاست. در این شهر باستانی خانه‌های متروکه بسیاری دیده می‌شود که شامل خانه‌های اشرافی، کارگاه‌های مختلف و حمام عمومی می‌شود. قدمت این شهر به 1000 سال پیش بر می‌گردد. سعدی در برخی از اشعار کتاب گلستان به شهر حریره اشاره می‌کند.

آب انبار دوقلو کیش

این آب انبار مربوط به زمان‌های قدیم است که برای نگهداری و سرد نگه داشتن آب استفاده می‌شده. دلیل نام گذاری آب انبار دوقلو، قرار‌گیری دو گنبد در مجاور هم است.

باغ  پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش جز زیباترین و جذاب‌ترین مکان‌های موجود در کیش است. گونه‌های متنوعی از پرندگان در این باغ وجود دارد، مانند: طاووس، پلیکان، طوطی و غیره. علاوه بر باغ پرندگان، آکواریوم آب شور هم وجود دارد که پستانداران دریایی چون شیردریایی در آن زندگی می‌کنند.

پارک دلفین

اکثر افرادی که به کیش سفر می‌کنند حتما یک عکس جذاب با دلفین ها ثبت می‌کنند. دلفیناریوم جز مشهورترین جاذبه‌های جزیره کیش است که در بخش جنوب شرقی جزیره قرار گرفته است. دلفین‌های باهوش در این پارک حرکات زیبایی از خود انجام می‌دهند که بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

مجموعه مارینا کیش

اگر بخواهیم از لوکس‌ترین و جالب‌ترین مجموعه تفریحی‌های کیش اسم ببریم، قطعا نام مارینا کیش را خواهیم گفت. مارینا شامل حوضچه‌های زیادی است که محلی برای نگهداری شناورهای لاکچری و تفریحی است. مجموعه مارینا دارای یک هتل مارینا پارک لوکس است که مسافران تور کیش آن را بعنوان محل سکونت خود بر م‌ گزینند. شما می‌توانید یک اقامت بسیار عالی در کیش داشته باشید و تور کیش رویایی خود را در این هتل داشته باشید.

تور کیش زمانی جذاب می شود که شما از زیبایی‌های این جزیره به بهترین شکل ممکن دیدن فرمایید.

آکواریوم کیش

دیدن ماهی و سایر موجودات دریایی در آکواریوم، جز تجربه‌های بسیار شگفت انگیز است. آکواریوم کیش با تنوع بسیار بالایی حدود 70 گونه ماهی و 100 نوع خزنده جز بهترین آکواریوم‌های ایران محسوب می‌شود.

این مجموعه آکواریومی شامل دو آکواریوم می‌شود، آکواریوم کوچک 50 هزار لیتر آب جای می‌گیرد که محل نگهداری ماهی‌های کوچک رنگارنگ است. آکواریوم بزرگ با گنجایش 20 هزار لیتر ویژه نگهداری کوسه است. اگر به دیدن جهان زیر دریا علاقه دارید حتما از این آکواریوم دیدن فرمایید.

دوچرخه سواری

دوچرخه سواری در فضای آزاد جز لذت بخش‌ترین ورزش‌های دنیاست. دوچرخه سواری در کیش، آن هم در مسیری 92 کیلومتری باعث شده اکثریت مسافران دوچرخه مناسب‌شان را برای چندین ساعت کرایه کنند و از این لذت بی‌بهره نمانند. دوچرخه‌های مختلفی مانند: دوچرخه تک نفره، دو نفره، برقی و غیره قابل کرایه در این مسیر است.

مراکز خرید کیش

کیش دارای مراکز خرید بسیار جذابی است که می‌توانید تمام خریدهای خود را از لوکس‌ترین بوتیک‌ها انجام دهید. بازار دیپلمات کیش جز مراکز خرید پرطرفدار در جزیره است.

نحوه خرید بلیط کیش

با معرفی مکان‌های جذاب و دیدنی کیش قطعا شما هم دوست دارید به این جزیره زیبا سفر کنید. در این قسمت می‌خواهیم یک خبر خوب به شما بدهیم، آن هم تورکیش با تخفیف ویژه عید است. بدلیل آب و هوای گرم و شرجی کیش، بهترین زمان سفر به کیش در زمستان و عید است. اگر دوست دارید در تعطیلات عید به یک سفر بیادماندنی بروید، از تورکیش با تخفیف ویژه عید غافل نشوید.

احتمالا از خودتان می‌پرسید چطور بلیط تورکیش با تخفیف ویژه عید را تهیه کنیم؟

آژانس هواپیمایی ندابال این افتخار را دارد که خدمات سفر را به شما عزیزان ارائه کند. از طریق آژانس هواپیمایی ندابال می‌توانید بلیط سفر به انواع تورهای خارجی، تورهای داخلی چون: تور کیش، تور مشهد، تور چابهار و غیره را تهیه کنید. شما با مراجعه به این آژانس می‌توانید علاوه بر رزرو بلیط، محل اسکان و سایر تفریحات خود را نیز تعیین کنید. اگر سوالی درخصوص اطلاع از تورکیش با تخفیف ویژه عید دارید می‌توانید با شماره های آژانس تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

ندابال، مجری قدرتمند تور مشهد، اصفهان، شیراز، قشم، کیش، چابهار، استانبول، دبی، آنتالیا و ارمنستان آماده ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما است.

بر اساس رای ۸ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *