بهترین سرور مجازی ایران برای وردپرس

۱۶۹ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ دی ۱۴۰۱
زمان مطالعه: ۶ دقیقه
بهترین سرور مجازی ایران برای وردپرس
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

اگر شما هم مدیر یک سایت وردپرسی هستید تاکنون با چالش‌های گوناگون و مختلفی برای تهیه یک میزبان مناسب روبرو شده‌اید، با تهیه انواع هاست‌های دارای کنترل پنل‌های مختلف در داخل یا خارج از کشور، ممکن است با کندی شدید سایت وردپرسی روی میزبان‌های مختلف و یا اخطار مصرف بالا مواجه شده باشید. امروز در این مقاله قصد داریم، بهترین میزبان و ارائه‌دهنده را برای سایت‌های وردپرسی که با مشکلات کندی و انتقال‌های مداوم و اخطار مصرف بالا و همچنین هزینه‌های سنگین دائما روبرو نیستند را معرفی کنیم.

برای سایت وردپرسی هاست مناسب است یا سرور؟

این سوال برای کاربرانی که بتازگی قصد راه‌اندازی یک سایت وردپرسی را دارند ممکن است بوجود بیاید و در انتخاب اولیه یک میزبان خوب برای شروع و راه‌اندازی سایت وردپرسی دچار تردید شوند، اما این انتخاب به چند نکته وابسته است.

سایت‌هایی که به‌تازگی نصب و راه‌اندازی می‌شوند باتوجه به اینکه بازدیدکننده خاصی ممکن است از ابتدا نداشته باشند و مصرف بالایی ندارند، می توانند بر روی یک هاست اشتراکی معمولی و یا هاست پرسرعت ایران میزبانی شوند، اما باید دقت کرد که اگر یک سایت وردپرسی از همان ابتدا بصورت غیر صحیح نصب شود، مثلا با یک قالب غیر بهینه و سنگین وابسته به تعداد زیادی افزونه، این سایت از همان ابتدا بدون بازدیدکننده، با فعالیت خود ادمین در آن می‌تواند دارای مصرف بالایی باشد که مدیر سایت را در همان روزهای ابتدایی راه‌اندازی سایت با چالش مصرف بالا و هزینه سنگین تهیه میزبان روبرو خواهد کرد.

واقعیت این است که وردپرس نسبت به سایر اسکریپت‌های مدیریت محتوا اکثرا مصرف بالایی در هنگام میزبانی ایجاد می‌کند، البته این مورد وابسته به میزان بهینه بودن سایت وردپرسی است که اکثر سایتها متأسفانه بهینه‌سازی نشده‌اند و با استفاده از قالب‌های آماده و یا رایگان که وابسته به تعداد زیادی افزونه هستند نصب شده‌اند، این نوع سایت‌ها روی هاست اشتراکی بسیار کند و اذیت‌کننده هستند و مدیران این سایت‌ها مجبور به تهیه یک سرور مجازی و یا اختصاصی برای سایت خود هستند که یکی از بهترین گزینه‌ها سرور مجازی ایران در میان هاست‌های اشتراکی و یا سرورهای پر هزینه است.

سرور مجازی یا اختصاصی کدام برای میزبانی وردپرس مناسب است؟

ترجیحا سرور اختصاصی ایران از سرور مجازی بسیار قویتر، دارای منابع، پورت شبکه و سخت‌افزار کاملا اختصاصی است که هیچ سایت یا کاربر دیگری در منابع سرور با شما مشترک نیست، اما سرورهای اختصاصی دارای هزینه بالایی هستند و ممکن است همه کاربران قدرت خرید سرور اختصاصی را نداشته باشند و بهترین گزینه برای سایت‌های دارای مصرف متوسط تهیه یک سرور مجازی ایران با منابع اختصاصی و کیفیت خوب است.

بهترین سرور مجازی ایران را از کجا تهیه کنیم؟

شرکت قائم هاست با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و اختصاصی در داخل و خارج از کشور هم اکنون یکی از قدیمی‌ترین و برترین ارائه دهندگان خدماتی همچون سرور مجازی بورس، سرور ثبت نام خودرو، سرور ترید و انواع سرورهای با کیفیت از کشورهای مختلف جهان همچمون آلمان، فرانسه، انگلستان، فنلاند، کانادا، آمریکا و غیره است که بصورت 24 ساعته در تمامی ایام سال حتی روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات به شما کاربران عزیز است.

یک سرور مجازی خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

برای تهیه یک سرور با کیفیت باید به یکسری ویژگی‌های مهم هنگام خرید توجه داشته باشید که نقش بسیار مهمی در بازدهی سرویس و رضایتمندی شما خواهد داشت، این ویژگی‌ها عبارتند از:

  1. بررسی سابقه و تجربه ارائه‌دهنده
  2. میزان خدمات پس از فروش و پشتیبانی ارائه‌دهنده
  3. استعلام نوع سخت‌افزار قبل از خرید
  4. پورت سرور و آپلینک شبکه
  5. مرکز داده سرور
  6. نوع کاربری سرویس

چرا بررسی سابقه ارائه دهنده حائز اهمیت است؟

یکی از مواردی که برای تهیه یک سرور خوب اهمیت دارد میزان سابقه و تجربه ارائه‌دهنده است، چرا که یک شرکت با سابقه و قدیمی دارای تجربه بالاتری است و نسبت به خدمات دهنده‌های تازه تاسیس قابل اعتمادتر است. شرکتی که سال‌های طولانی در این زمینه فعالیت کرده می‌تواند به شما خدمات حرفه‌ای‌تری ارائه کند و از مهارت‌های بسیار بالاتری برخوردار خواهد بود و همچنین سایت‌های تازه تأسیس ممکن است در طولانی مدت نتوانند خدمات مورد نیاز شما را تأمین و ارائه کنند و پس از مدت کوتاهی با مواردی همچون ناپدید شدن مجموعه و سوخت شدن هزینه و از دست رفتن اطلاعات مهم خود روبرو شوید.

چرا نوع خدمات پس از فروش ارائه‌دهنده مهم است؟

پس از خرید هرنوع سرویس خدماتی که شرکت ارائه‌دهنده بر روی یک سرویس انجام می‌دهد بسیار مهم است، مواردی همچون نصب و راه اندازی رایگان، پشتیبانی 24 ساعته، انتقال رایگان، عیب‌یابی و رفع مشکلات پس از خرید اگر شامل سرویسی که تهیه کردید نشود، حتما با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد که ممکن است این مشکلات را نتوانید حل کنید و برای رفع مشکلات به دنبال افراد غیرمتخصص باشید و هزینه زیادی را صرف کنید و یا کلا سرویس مورد نظر را استفاده نکنید.

استعلام نوع و بروز بودن سخت افزار

قبل از خرید هر نوع سرور مجازی یا اختصاصی از نوع سخت‌افزاری که به شما ارائه می‌شود مطمئن شوید، چرا که برخی از شرکت‌ها برای سود بیشتر از سرورهای استوک قدیمی که با قیمت ارزان تهیه می‌شود استفاده می‌کنند که بر روی این سرویس‌ها حتی از هارد‌های مخصوص سرور و سری دیتاسنتر هم استفاده نمی‌کنند و از هارد‌های معمولی که بر روی لپ تاپ بکار می‌رود استفاده می‌کنند که برای شما مشکلات زیاد همچون عدم بازدهی و کیفیت مناسب و همچنین قطعی و از دست رفتن اطلاعات را به همراه خواهد داشت.

حتما مطمئن شوید که سروری که به شما ارائه می‌شود از جدیدترین نسل سخت افزار و (رم، پردازنده و هارد) بهره می‌برد، چرا که اگر پردازنده از نوع جدید باشد با تعداد هسته و رشته و همچنین فرکانس بالا و رم های سری جدید DDR4 که فرکانس بسیار بالاتری نسبت به سری‌های قدیمی دارند سرعت و بازدهی بسیار بالاتری را به شما خواهد داد. همچنین اگر نوع هارد سرور SSD NVME سری دیتاسنتر باشد سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات مخصوصا برای سایت‌های وردپرسی که دیتابیس به سرعت خواندن و نوشتن بالاتری نیاز دارد بسیار بیشتر خواهد بود و به صورت مشهود روی کارایی اثر خواهد گذاشت.

پورت و آپلینک شبکه

از دیگر مواردی که باید برای تهیه یک سرور خوب به آن دقت کنید پورت و آپلینک شبکه یک سرور است، چرا که هرچه پورت و پهنای باند شبکه یک سرور وسیعتر و بالاتر باشد «ترجیحا سرور پورت 10 گیگ» ظرفیت میزبانی از آی‌پی‌های ورود کننده به سرور و سایت‌های شما بیشتر خواهد بود و در مقابل حجم بالای بازدید کننده دچار افت سرعت پورت و قطعی مواجه نخواهید شد، همچنین اگر شبکه دارای آپلینک بالا، ترجیحا 40 گیگابیت باشد، کیفیت شبکه سروری که در آن میزبانی می‌شوید بسیار بالاتر خواهد بود.

اهمیت مرکز داده

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم برای انتخاب یک سرور مجازی خوب نوع مرکز داده‌ای که سرور در آن میزبانی می‌شود است، اگر سرویسی که تهیه می‌کنید از مراکز داده معتبر و معروف واقع در مراکز شهر تهران باشد ترجیحا خیلی کیفیت، پینگ و آپتایم بهتری نسبت به مراکز داده متفرقه در حومه تهران یا سایر شهرهای ایران و یا حتی مراکزی که بجای دیتاسنتر اتاق سرور هستند دارد. چنین مراکزی دائما با مشکلات شبکه‌ای و قطعی‌های برق و سایر مشکلات مواجه می‌شوند.

پشتیبانی و بهینه‌سازی وردپرس

یکی از نکاتی که مدیران سایت‌های وردپرسی با آن روبرو هستند مشکلات وردپرسی گوناگون است که گاها با هر بروز رسانی یا اضافه کردن افزونه و یا تغییر قالب بوجود می‌آید و باعث اختلال در عملکرد سایت شده و سایت با خطاهای مختلف روبرو شده و لود نمی‌شود، در این زمان شما با استرس بسیار زیادی روبرو می‌شوید و اگر هم تجربه کافی در زمینه وردپرس نداشته باشید، قطعا نمی‌توانید راه‌حلی پیدا کنید و عمدتا به روش‌های غیر صحیح مانند بازیابی بکاپ‌های قبلی که موجود دارید روی می‌آورید که ممکن است با این انتخاب اطلاعات بروز شده خود را از دست بدهید.

گاها ممکن است مشکلات گسترده وردپرسی مانند کندی شدید، خطاهای گوناگون در قالب و افزونه‌های نصب شده بر روی سایت دریافت کنید و این مشکلات را نتوانید برطرف کنید و باعث ناراحتی و اذیت شدن شما شوند. در این موارد برای رفع مشکلات به افراد ناشناس ممکن است درخواست بررسی و حل مشکلات بدهید؛ با ارسال دسترسی‌های محرمانه سایت خود به افراد ناشناس، ممکن است امنیت اطلاعات مهم سایت شما به خطر بیفتد و وابسته به میزان مهارت افراد مختلف نه تنها که مشکلات سایتتان برطرف نشود بلکه مشکلات بیشتری بر روی سایت شما بوجود بیاید که باعث متضرر شدن و وارد شدن خسارت به شما بشود.

با تهیه سرویس‌های میزبانی از شرکت قائم هاست کلیه مشکلات وردپرسی سایت‌های شما درکمترین زمان ممکن توسط حرفه‌ای‌ترین تیم کدنویسی بررسی و رفع می‌شود و مواردی همچون بهینه‌سازی کامل سایت وردپرسی، رفع باگ‌های امنیتی، طراحی قالب‌های بهینه‌سازی شده بصورت کاملا اختصاصی و انجام تمامی درخواست‌های مرتبط با نیازهای کاربران همچون افزونه‌نویسی وردپرس و اضافه کردن امکانات به سایت‌های وردپرسی قابل انجام است.

نوع کاربری سرویس

از دیگر نکاتی که برای انتخاب یک سرویس خوب برای میزبانی سایت یا سایر استفاده‌ها اهمیت دارد، تفکیک کاربری سرویس‌های ارائه شده توسط شرکت میزبان است. فرض کنید بصورت عمومی و بدون تفکیک و در نظر گرفتن کاربری مشتریان بر روی یک سرور یا شبکه سرویس‌های مختلف همچون گیم سرور، دانلود و آپلود، میزبانی سایت، استفاده‌های عمومی دیگر و غیره باهم میزبانی شوند؛ شما بر روی این سرویس و شبکه با مشکلات زیاد، همچون قطعی ناشی از اتک خوردن دائم کاربران گیم، افت سرعت ناشی از درگیر شدن پورت شبکه توسط مشتریان دانلود و اپلود و غیره روبرو خواهید شد که باعث نارضایتی شما و عدم بازدهی مناسب سرویس تهیه شده خواهد شد.

شرکت میزبانی قائم هاست با در نظر گرفتن کلیه نیاز‌های کاربران و تفکیک شبکه و کاربری بالاترین کیفیت را در سرویس‌های سرور مجازی و اختصاصی داخل کشور به کاربران خود ارائه می‌کند. سرویس‌های میزبانی سایت، سرورهای مخصوص استفاده سرخطی در بورس و سرور ثبت نام خودرو در سایت‌های داخلی، سرویس‌های مخصوص دانلود و آپلود، گیم سرورها و سایر خدمات همگی تفکیک شده و هر کدام در یک شبکه اختصاصی و مجزا با بالاترین آپلینک 40 گیگابیتی در بیش از 4 دیتاسنتر معتبر و پرطرفدار واقع در مرکز شهر تهران هستند.

جهت ارتباط با مشاورین و کارشناسان قائم هاست برای سوالات خود و مشاوره قبل از خرید می‌توانید از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری به آدرس تار نمای QaemHost.ir بصورت 24 ساعته در تمامی ایام سال حتی روزهای تعطیل اقدام کنید. همچنین از طریق شماره های 77438882-021 و 91300681-021 می‌توانید با کارشناسان قائم هاست در ارتباط باشید.

بر اساس رای ۱۴ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *