کیش در یک نگاه

۵۲ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۷ دقیقه
کیش در یک نگاه
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

جزیره‌ی کیش یکی‌از اسرارآمیزترین جزایر ایران است که سالانه توریستان و مسافران زیادی را میزبانی می‌کند. ما در این مطلب سعی داریم به تمامی راهنمایی‌های لازم پیرامون تور کیش و بهترین قیمت تور لحظه آخری کیش در قاصدک 24 بپردازیم.

این جزیره‌ی بیضی‌شکل در شهرستان بندر لنگه و در استان هرمزگان واقع شده و اهالی بسیار مهمان‌نواز و خونگرمی دارد. از آنجایی که آب‌وهوای کیش در تابستان رو به گرمی می‌رود و رطوبت آن افزایش می‌یابد؛ بهتر است در فصول سرد سال به کیش سفر کنید. درواقع بهترین زمان سفر به جزیره کیش، فصل پاییز و زمستان است که بادهای موسمی خنک، لذت سفر را برای شما دوچندان می‌کنند.

جاذبه‌های گردشگری تور کیش

جزیره کیش دارای جاذبه‌های گردشگری متعدد، تفریحات آبی، هوایی و غیره بسیاری بوده که شاید در هیچ کجای ایران آن‌ها را ندیده باشید.

از غواصی در آب‌های مواج خلیج فارس گرفته تا پیست سافاری کیش؛ همه‌ و همه لحظات بسیار نابی را در تور کیش برای شما رقم خواهند زد. از بهترین جاهای دیدنی کیش می‌توانیم به کشتی یونانی کیش، درخت سبز، پارک دلفین کیش (دلفیناریُم) ، مارینای کیش و... اشاره کنیم. شما برای سفر به این جزیره علاوه‌ بر تور هوایی کیش که از طریق خرید بلیط هواپیما کیش صورت می‌گیرد، از تور زمینی کیش نیز می‌توانید استفاده کنید. بدین منظور می‌بایست پس از رسیدن به هرمزگان، از طریق بندر لنگه، بندر چارک و بندر آفتاب به کیش سفر کنید. نکته‌ای که باید توجه داشته باشید قیمت تور کیش است که باتوجه به نحوه‌ سفر، زمان آن و فاکتورهای مهم دیگر تغییر می‌کند.

خدمات تور ارزان کیش در قاصدک 24

برای رزرو تور کیش یا قیمت تور کیش ۴ شب و ۵ روز می‌توانید با قاصدک24 (75269-021) تماس بگیرید یا خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. از امکانات تور ارزان کیش قاصدک24 می‌توانیم به خرید انواع بلیط، رزرو هتل دلخواه در کیش، اجاره‌ خودرو، گشت شهری، انواع تفریحات آبی و... اشاره کنیم.

تور کیش از تهران

مدت زمان پرواز تهران تا کیش از فرودگاه مهرآباد حداکثر 2 ساعت و 30 دقیقه به طول می‌انجامد و در تمام فصول سال بلیط‌ها عرضه می‌شوند. برای تور زمینی کیش از تهران نیز به طور میانگین 15 ساعت در راه هستید تا از تهران به هرمزگان برسید و سپس با اتوبوس دریایی، لندیگراف و... به جزیره کیش سفر کنید.

تور کیش از اصفهان

مدت زمان پرواز اصفهان تا کیش از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی حداکثر 1 ساعت و 30 دقیقه طول می‌کشد و برای تور زمینی کیش از اصفهان نیز به طور میانگین 13 ساعت در راه هستید تا به هرمزگان برسید.

تور کیش از تبریز

مدت زمان پرواز تبریز تا کیش از فرودگاه تبریز حداکثر 2 ساعت و 20 دقیقه طول می‌کشد و برای تور زمینی کیش از تبریز نیز به طور میانگین 24 ساعت در راه هستید تا به هرمزگان برسید.

تور کیش از مشهد

مدت زمان پرواز مشهد تا کیش از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد حداکثر 1 ساعت و 50 دقیقه طول می‌کشد و برای تور زمینی کیش از مشهد نیز به طور میانگین 18 ساعت در راه هستید تا به هرمزگان برسید.

تور کیش از شیراز

مدت زمان پرواز شیراز تا کیش از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب حداکثر 1 ساعت و 10 دقیقه به طول می‌انجامد و برای تور زمینی کیش از شیراز به طور میانگین 7 ساعت زمان نیاز است تا به هرمزگان برسید.

تور کیش از بندرعباس

مدت زمان پرواز بندرعباس تا کیش از فرودگاه بین‌المللی بندرعباس حداکثر 1 ساعت طول می‌کشد و برای تور زمینی کیش از بندرعباس نیز ابتدا باید به بندر چارک رفته و پس از 2 ساعت (به طور میانگین) با کشتی و لندیگراف و... به کیش برسید.

عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت تور کیش

عوامل بسیاری بر قیمت تور کیش تاثیر می‌گذارند که سعی داریم در این مطلب به تمامی آن‌ها اشاره کنیم.

  • زمان سفر به کیش: از آنجایی که جزیره کیش در تابستان با افزایش دما و رطوبت زیاد مواجه می‌شود، افراد کمتری برای سفر به کیش اقدام می‌کنند. بنابراین شرکت‌های هواپیمایی قیمت بلیط‌ها را پایین می‌آورند و هتل‌ها در این ایام قیمت‌های نجومی ندارند. بنابراین اگر درصدد داشتن تور ارزان کیش هستید بهتر است در تابستان ثبت نام کنید. البته توجه داشته باشید که آب‌وهوای کیش در این زمان برای افراد گرمایی طاقت‌فرسا بوده و سفر در پاییز یا زمستان را توصیه می‌کنیم.
  • ساعت پرواز: به طور کلی پروازهای کیش در اول هفته به‌ویژه در ساعات اولیه روز از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند. به عبارتی دیگر، پروازهای آخر هفته کیش و در ساعات پایانی روز گران بوده و برای افرادی که برای تور ارزان کیش اقدام می‌کنند مناسب نیست. توصیه می‌کنیم قبل از رزرو تور مسافرتی کیش به ساعات و زمان پرواز دقت کنید یا بلیط‌هایی را خریداری کنید که در ابتدای روز و در اوایل هفته باشند.
  • تعطیلات: همانطور که می‌دانید قیمت‌ها در تعطیلات مناسبتی یا آخر هفته بیشتر از سایر روزها می‌باشد و تور کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین اگر تمایل به ثبت نام تور ارزان کیش دارید؛ توصیه می‌کنیم سفر خود را به روزهای دیگر موکول کنید. ولیکن اگر به قیمت تور کیش اهمیت چندانی نمی‌دهید، تور کیش در تعطیلات و ماهای خنک سال، آنقدر دلچسب خواهد بود که هرگز آن را از یاد نمی‌برید.
  • نحوه‌ سفر به جزیره: اگر تور هوایی کیش را انتخاب کرده‌اید هزینه‌ای بیشتر از تور زمینی کیش متقبل خواهید شد. ولیکن نکته‌ای که در این موضوع حائز اهمیت است، فاصله‌‌ی محل سکونت شما تا استان هرمزگان است. به‌عنوان مثال افرادی که فاصله‌ی زیادی با هرمزگان دارند؛ به‌جای آن که بلیط قطار و اتوبوس و هزینه‌های مسیر را بپردازند توصیه می‌شود تور هوایی کیش را انتخاب کنند. با این روش نه تنها در مخارج صرفه‌جویی کرده‌اند بلکه آسان‌تر و سریع‌تر به مقصد خواهند رسید.
  • امکانات تور کیش: آخرین فاکتوری که به آن اشاره می‌کنیم امکانات تور کیش و بازه‌ی اقامت در کیش است. هرچه امکانات تور بیشتر باشد و زمان بیشتری را در این جزیره سکونت داشته باشید؛ هزینه‌ی بیشتری را متقبل خواهید شد. همچنین باید به نوع هتل‌ها در هر تور دقت کنید زیرا در قیمت رزرو تور کیش تاثیر بسزایی خواهند داشت.

با رعایت این نکات نه تنها تور ارزان کیش را تجربه خواهید کرد بلکه سفری دلپذیر و سنجیده خواهید داشت و در مخارج خود صرفه‌جویی می‌کنید.

بهترین زمان برای رزرو تور لحظه آخری کیش

بهترین تور کیش از تهران یا سایر شهرها تور لحظه آخری کیش شناخته می‌شود؛ البته با شرایط خاص! برای ثبت نام تور لحظه آخری کیش نکات ویژه‌ای وجود دارد که حتما باید به آن‌ها دقت کنید. به عنوان مثال در تعطیلات، پاییز، زمستان و... تقاضای مسافران برای خرید بلیط هواپیما کیش بسیار است و دیگر ظرفیتی باقی نمی‌ماند تا شرکت‌های هواپیمایی قیمت‌ها را برای پرشدن صندلی‌های خالی پایین آورند.

راه‌کاری که قاصدک24 به شما برای خرید تور لحظه آخری کیش توصیه می‌کند؛ اختصاص‌دادن سفر خود به ماه‌های گرم سال، ایام امتحانات، پس از تعطیلات مناسبتی، اوایل هفته و... است. با این روش موفق‌به خرید تور کیش لحظه اخری خواهید شد و هزینه‌ی کمتری را نسبت‌به سایر روزها پرداخت می‌کنید.

یک خبر بد، دو خبر خوب!

ابتدا با خبر بد شروع می‌کنیم، بررسی لحظه‌ایِ تور لحظه آخریِ کیش! همانطور که از نامش پیداست برای خرید این تور باید همیشه گوش به زنگ باشید تا به محض ارائه‌شدن خرید خود را انجام دهید. همچنین بایستی چمدان و لوازم ضرروی سفر را در زمان کوتاهی آماده کنید؛ زیرا تورهای لحظه آخری کیش نزدیک پرواز ارائه می‌شوند و مسافران نباید در وقت اتلاف کنند.

اکنون نوبت به دادن خبر خوب می‌رسد، تور لحظه آخری کیش با بهترین کیفیت! از آنجایی که تور ارزان کیش با سرعت بیشتری به فروش می‌رسد، تورهای گران‌قیمت با کیفیت بهتر باقی مانده و کاهش قیمت پیدا می‌کنند. البته باید توجه کنید که در برخی موارد این تورها نیز ظرفیت خالی ندارند. خبر خوب دیگر، تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای عاشقان هیجان است؛ زیرا شما بلافاصله پس از ثبت نام تور مسافرتی کیش بایستی چمدان خود را آماده کنید و در زمان کوتاهی راهی سفر شوید. بنابراین برای افرادی که پذیرای اتفاقات جدید و تجربه‌های شگفت‌انگیز هستند تور لحظه آخری کیش را توصیه می‌کنیم.

سوالات متداول در مورد تور کیش

  • نرخ کودک در تور کیش چگونه است؟ این نرخ به نوع بلیط و هتلی که رزرو می‌کنید بستگی دارد. برخی هتل‌ها برای کودکان زیر 2 سال (نوزادان) هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند و برخی دیگر قیمت‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهند. برای کودکان 2 تا 12 سال نیز یا هزینه‌ها نیم‌بها محاسبه شده یا در صورت اشغال‌نکردن تخت، رایگان است. در خصوص بلیط هواپیما کیش نیز باید به نوع بلیط دقت کنید. در بلیط هواپیما سیستمی، نرخ نوزادان 10 درصد بزرگسالان بوده و در بلیط چارتر علاوه‌بر نوزادان، نرخی برای کودکان 2 تا 12 سال نیز وجود دارد که از 10 تا 20 درصد تغییر می‌کند.
  • قیمت تور کیش چقدر با قیمت تور کیش لحظه آخری تفاوت دارد؟ این اختلاف از 20 تا 50 درصد متغیر است؛ به عنوان مثال اگر قیمت تور کیش 2 میلیون تومان باشد قیمت تور کیش لحظه آخری 1 میلیون و 400 هزارتومان است.
  • آیا می‌توان تور کیش را کنسل کرد؟ بله؛ لغو کردن تور کیش امکان‌پذیر است اما باید جریمه‌ای را برای بلیط و هتل پرداخت کنید. میزان این جریمه به زمان کنسل‌کردن شما بستگی دارد و از 20 درصد تا 200 درصد تغییر می‌کنند. به عنوان مثال برای کنسل‌کردن تور کیش از زمان ثبت نام تا 15 روز قبل از سفر، جریمه‌ای پرداخت نمی‌کنید ولیکن اگر از 10 الی 4 روز قبل از سفر آن را لغو کنید بایستی 60 درصد از هزینه را واریز کنید.
  • قیمت تفریحات کیش چقدر است؟ هزینه‌ی تفریحات آبی، هوایی و زمینی در کیش متفاوت هستند. ولیکن به طور کلی این قیمت‌ها از 30 هزار تومان شروع شده و حتی به 3 میلیون تومان نیز می‌رسد. میانگین این قیمت‌ها تقریبا 400 هزارتومان عرضه می‌شود؛ به عنوان مثال قیمت شاتل کیش 80 هزارتومان و قیمت سافاری کیش 300 هزارتومان است. (قیمت‌ها تقریبی و برای تابستان 1400)

در پایان خوب است بدانید سایت قاصدک24 یکی‌از سایت‌های معتبر با بستری امن در خرید انواع بلیط است. شما در این سایت می‌توانید بلیط هواپیما کیش، بلیط قطار بندرعباس، بلیط اتوبوس هرمزگان، بلیط هواپیما تهران کیش و... را خریداری کنید. افزون‌بر این‌ها تور ارزان کیش نیز در قاصدک24 ارائه می‌شود که می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی همه‌روزه‌ی آن تماس حاصل فرمایید. ( شماره تماس پشتیبانی قاصدک24: 75269-021)

توجه کنید که خدمات شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا به اینجا به اتمام نمی‌رسد! بلکه شما امکان رزرو هتل و خرید بیمه مسافرتی نیز دارید. لیست طرح‌های بیمه مسافرتی همراه با قیمت و مزایای آن‌ها درج شده است و شما می‌توانید به‌راحتی خرید خود را انجام دهید. تمامی شرایط برای راهنمایی، پرداخت اینترنتی از درگاه امن، ارسال کد رهگیری، پشتیبانی، خرید انواع تور و... فراهم است تنها کافی‌ست به سایت قاصدک24 (https://ghasedak24.com/‎) مراجعه کنید.

بر اساس رای ۷ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *