۴ ویژگی تبلیغات کلیکی بنر گیف متحرک

۳۲۶۶ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ شهریور ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
۴ ویژگی تبلیغات کلیکی بنر گیف متحرک
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات به صورت بنر متحرک Gif یکی از هوشمندانه‌ترین روش‌های تبلیغات اینترنتی است. امروز در این مقاله قصد داریم ۴ ویژگی و مزیت فوق‌العاده تبلیغات کلیکی بنر گیف را بررسی کنیم، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

997696

تبلیغات کلیکی بنر گیف چیست؟

تبلیغات کلیکی بنر گیف یکی از هوشمندانه‌ترین و بهترین تبلیغات، ویژه صفحات لندینگ وب‌سایت‌ها است. اگر شما هم برای کسب و کار خود وب‌سایت دارید، حتما از این نوع تبلیغات استفاده کنید. بنرهای گیف متحرک تبلیغاتی در ابعاد مختلف در سایت‌های پربازدید به نمایش گذاشته می‌شوند و متناسب با تعداد کلیک روی آن، مبلغ مشخصی از حساب کاربری شما کسر می‌شود. برای مثال، اگر بابت هر کلیک مبلغ ۶۰۰ تومان هزینه کنید و روزانه روی بنر شما ۱۰۰ بار کلیک شود، روزانه فقط ۶۰ هزار تومان هزینه تبلیغات کرده‌اید. البته روش دیگر، این است که شما جایگاه بنر تبلیغاتی خود را در سایت مورد نظر به صورت ماهانه اجاره کنید و سپس بنر را در سایت اجاره‌دهنده قرار دهید.

مزیت های تبلیغات بنر کلیکی

در ادامه به بررسی ۴ مزیت اصلی این نوع تبلیغات نسبت به تبلیغات آنلاین دیگر خواهیم پرداخت:

۱. مدیریت هزینه تبلیغات

اگر شما یک کمپین تبلیغات بنر گیف راه‌اندازی کرده باشید، در پنل مدیریت خود (یکتانت، صباویژن، گوگل و...) می‌توانید بودجه‌بندی روزانه و ماهانه مشخصی داشته باشید.

برای مثال، می‌توانید حساب کاربری خود را ۶ میلیون تومان شارژ کنید و مشخص کنید تا ۳۰ روز، روزانه مبلغ ۲۰۰ هزار تومان از آن بابت تبلیغات کلیکی بنر گیف استفاده شود. در این صورت پس از تعداد کلیک‌های مشخص، بنرهای تبلیغاتی شما از سایت‌ها برداشته خواهد شد.

۲. برندینگ فوق العاده

اگر پکیج بنر Gif حرفه‌ای داشته باشید و اصول حرفه‌ای تبلیغات و فروش در طراحی آن رعایت شده باشد، بدون شک تاثیر بسیار زیادی روی برند شما خواهد داشت. یکی از روش‌های برندینگ در کمپین‌های بنر گیف، این است که لوگوی شما حد الامکان به صورت ثابت در بنرهای تبلیغاتی حضور داشته باشد.

پکیج بنرهای شما را روزانه ممکن است بالای چندین هزار نفر ببینند، حالا اگر یک رنگ‌بندی سازمانی و لوگو ثابت داشته باشید، بدون شک برند شما در ذهن مخاطب ماندگار می‌شود.

۳. دسترسی مستقیم به مخاطب هدف

در تبلیغات بنر گیف، شما به صورت مستقیم می‌توانید مخاطب هدف خود را درگیر کنید، اگر شما برای مثال در حوزه پوشاک زنانه فعالیت می‌کنید، می‌توانید در سایت‌هایی تبلیغات خود را فعال کنید که مخاطب هدف آن‌ها بانوان هستند.

همچنین می‌توانید با مشخص کردن حوزه کاری، تبلیغات خود را در وب‌سایت‌های مرتبط به صورت اتوماتیک و هوشمندانه اجرا کنید.

۴. فروش فوری محصولات یا خدمات

آخرین و جذاب‌ترین ویژگی این نوع تبلیغات، فروش فوری محصولات یا خدمات است. حتی اگر تازه یک وب‌سایت تاسیس کرده باشید و حتی روی سئو و بهینه‌سازی آن کار نکرده باشید، از همان روز اول می‌توانید با این نوع تبلیغات فروش را تجربه کنید.

برای مثال، اگر در زمینه فروش عسل فعالیت می‌کنید، می‌توانید با داشتن پکیج حرفه‌ای بنر گیف، برند و محصولات خود را در سایت‌های پربازدید به نمایش گذارید تا کاربران با کلیک روی بنر شما، وارد سایت شما شده و خرید خود را انجام دهند.

طراحی بنر گیف حرفه‌ای

یکی از نکات بسیار مهم، طراحی بنر گیف است، حتما سعی کنید از شرکت‌هایی که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کنند کمک بگیرید. سایت‌هایی مانند بنر ساز www.Bannersaaz.ir که به صورت تخصصی در زمینه طراحی بنرهای تبلیغاتی فعالیت می‌کنند، می‌توانند شما را در راه‌اندازی و اجرای این نوع تبلیغات همراهی کنند.

خدمات طراحی بنر ساز

تیم طراحی بنر ساز از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی در زمینه طراحی بنرهای تبلیغاتی و امور گرافیکی فعالیت داشته است، برخی خدمات اصلی این شرکت عبارت‌اند از:

  • طراحی بنر گیف
  • طراحی بنر تبلیغاتی ( اینستاگرام، تلگرام، روبیکا و...)
  • طراحی کاتالوگ
  • طراحی بروشور
  • طراحی لوگو
  • طراحی ست اداری
  • طراحی سازه‌های نمایشگاهی
  • طراحی کاور یوتیوب
  • و غیره

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۹۳۸۶۶۵ تماس حاصل کنید.

بر اساس رای ۱ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *