معرفی بهترین فروشگاه قطعات الکترونیک اورجینال در تهران

۳۱۹ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ آذر ۱۴۰۱
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
معرفی بهترین فروشگاه قطعات الکترونیک اورجینال در تهران
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

به دلیل وجود تنوع زیاد محصولات در بازار و به وجود آمدن تقلب‌های گسترده، دقت در خرید قطعات الکترونیک اورجینال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به دلیل ارتباط قطعات الکترونیکی در مدار با یکدیگر و تاثیر کارکرد هر قطعه بر عملکرد کلی مدار، قطعات الکترونیک باید با دقت و وسواس خاصی انتخاب و خرید شوند. زیرا در صورت خرید قطعات بی‌کیفیت ممکن است، هزینه‌های ما به هدر روند و کارهای ما را با اختلال روبه‌رو شوند.

در این پست آموزشی از لیون الکترونیک، قصد داریم در رابطه با خرید قطعات و وسایل اورجینال الکترونیکی، واردات قطعات الکترونیک و نکات مهمی در این رابطه باهم به گفتگو بپردازیم. پس باما همراه باشید.

نکاتی برای خرید قطعات الکترونیک

بهتر است قبل از اینکه تصمیم بگیرید چه تأمین‌کننده‌ای را برای خرید قطعات الکترونیک انتخاب می‌کنید، اقدامات احتیاطی را در این زمینه انجام دهید.

ممکن است در پیش خود فکر کنید خرید تجهیزات الکترونیکی به تحقیق و بررسی نیاز ندارد، اما باید بگوییم متأسفانه کاملاً در اشتباه هستید، اگر قبل خرید این وسایل تحقیقات لازم را انجام ندهید ممکن نه‌تنها هزینه‌ای که کرده‌اید هدر رود، حتی ممکن است، قطعه غیر اورجینال و نامرغوبی که می‌خرید به سایر اجزای مدار الکترونیکی شما آسیب جدی برساند.

تحقیقات قبل از خرید

اولین و مهم‌ترین قدم در خرید قطعات الکترونیک اورجینال، تحقیق است. برای این کار چه به‌صورت آنلاین چه به‌صورت تعامل و مشاوره با دیگران مطمئن‌ترین تأمین‌کننده را بررسی کنید و سپس ویژگی‌های مختلف قطعه الکترونیکی را که انتخاب کرده‌اید بررسی کنید.

پیدا کردن یک فروشنده قابل‌اعتماد

شما می‌توانید قطعات الکترونیکی را از فروشگاه‌های آنلاین مختلفی خریداری کنید، اما باید مطمئن شوید که قطعات خود را از یک فروشنده مطمئن خریداری می‌کنید. به‌خصوص اگر خرید قطعات الکترونیک را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهید، باید خیلی خیلی به معتبر بودن فروشگاه و محصولات آن دقت کنید.

قبل از خرید محصول از آن فروشگاه، بهتر است که نظرات مشتریان را بخوانید و در رابطه با فروشگاه و معتبر بودن آن تحقیق کنید. هم‌اکنون فروشگاه‌های زیادی در سطح اینترنت وجود دارند که محصولات غیر اورجینال و بی‌کیفیت می‌فروشند و در دام چنین فروشگاه‌هایی افتادن بسیار محتمل است.

بررسی گارانتی محصول

محصولات اورجینال اغلب با گارانتی همراه هستند چون فروشنده از کیفیت آن‌ها مطمئن است. حتی اگر قطعات را از معتبرترین فروشگاه‌ها می‎خرید، باید از وجود گارانتی برای آن‌ها اطمینان حاصل کنید. گارانتی به شما این امکان را می‌دهد که در صورت معیوب بودن قطعه آن را تعویض کنید و متحمل ضرر نشوید.

هزینه

یکی از مهم‌ترین عواملی که باید قبل از تصمیم‌گیری نهایی در نظر بگیرید، قیمت محصولات است، به‌خصوص اگر بودجه کمی برای خرید قطعات الکترونیک دارید، اما باید به یاد داشته باشید که ارزان بودن همیشه‌ به معنی خوب بودن نیست. برخی از نمایندگی‌ها قطعات را با قیمت نسبتاً خوبی به شما ارائه می‌دهند؛ اما برخی دیگر قطعات الکترونیکی را با نرخ‌های بالاتر می‌فروشند.

بنابراین، قبل از اینکه تصمیم به خرید آنلاین بگیرید، بهتر است کمی تحقیق کنید و قیمت‌های ارائه‌شده توسط فروشندگان مختلف را باهم مقایسه کنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید بهترین خرید را داشته باشید.

خرید قطعات الکترونیک اورجینال از لیون الکترونیک

لیون الکترونیک باسابقه چندین و چندساله درزمینهٔ فروش قطعات الکترونیکی به‌صورت آفلاین و آنلاین نقش پررنگی در ارائه این قطعات به عهده داشته است. محصولات ما تماماً اورجینال و از معروف‌ترین برندهای دنیا هستند.

در لیون الکترونیک هر قطعه را که بخواهید پیدا می‌کنید. ما به شما تضمین می‌دهیم که تمام قطعات ما از برندهای اصیل هستند و تضمین اصالت قطعه از طرف ما به شما داده خواهد شد. مهم‌ترین محصولات ما شامل دسته بندی های:

  • میکرو کنترلرهای آرم
  • ترانزیستورهای دو قطبی (BJT)
  • پل‌های دیودی
  • نمایشگرها
  • دیودهای بازیابی سریع
  • سلف
  • گِیت درایوِر
  • دیودهای کاربرد عمومی
  • آی جی بی تی (IGBT)
  • تقویت کننده‌های ابزار دقیق
  • رگولاتورهای خطی
  • ماسفت
  • تقویت کننده عملیاتی (OP-Amp)
  • فیوز ریست شونده
  • دیود شاتکی
  • تریستور (SCR)
  • ترانزیستورهای سرامیکی اس ام دی
  • و غیره

هستند. کیفیت و اصالت قطعات از شعارهای اصلی لیون الکترونیک است و شما با خریدن این قطعات از لیون الکترونیک می‌توانید از کیفیت محصولات اطمینان حاصل کنید.

مزایای خرید قطعات الکترونیکی اورجینال

بدون شک بسیاری از ما احتمالاً تجربه خرید وسایل غیر اورجینال را داشته‌ایم و متحمل ضرر شده‌ایم. خرید قطعات الکترونیک غیر اورجینال نه‌تنها هزینه‌های ما را هدر می‌دهد بلکه به اعتبار ما به عنوان یک تولیدکننده با تعمیرکار صدمه می‌زند و ممکن است با برگشت خوردن محصولات تولیدی ما، باعث بروز خسارات جبران ناپذیری شود. به‌صورت کلی، می‌توان گفت که مزایای خرید قطعات الکترونیک اورجینال عبارت‌اند از:

  • عمر طولانی‌تر: قطعات اورجینال معمولا عمر طولانی‌تری نسبت به قطعات غیر اورجینال دارند.
  • صرفه‌جویی در هزینه: به علت عمر طولانی و ثبات عملکرد در قطعات اورجینال، خرید این قطعات باعث صرفه‌جویی در هزینه تعویض مجدد و نیروی انسانی می‌شود.
  • کارکرد بهتر: قطعات اورجینال، کارکرد بهتری نسبت به قطعات غیر اورجینال دارند و باعث افزایش اعتماد به عملکرد سیستم می‌شوند.
  • عدم آسیب‌رسانی به قطعات دیگر: قطعات غیر اورجینال در درازمدت از کار افتاده و ممکن است به دیگر قطعات دستگاه ما آسیب برسانند.
  • و غیره

تجربه خرید وسایل الکترونیک

در اینجا بگذارید به یک تجربه در این زمینه نیز بپردازیم. دو سال پیش یک گوشی هواوی خریده بودم که از پرچم داران آن سال این برند بود. بعد از مدتی کار با آن، یک روز صبح گوشیم خاموش شد و روشن هم نمی‌شد. تصمیم گرفتم آن را پیش دوستم که تعمیرکار بود ببرم. پس از بررسی‌های لازم توسط او، متوجه شده که هارد گوشیم متأسفانه سوخته است و دیگر عملاً به درد نمی‌خورد.

تصمیم گرفتم هارد گوشی را عوض کنم. پس از بررسی‌های لازم، سرانجام یک هارد متناسب با مدل گوشی ولی غیر اورجینال برای آن گرفتم که حتی گارانتی هم نداشت. واقعیتش را بخواهید به خاطر قیمت پایین‌تر تصمیم گرفتم که این هارد را برای گوشیم بخرم، چون تصورم بر این بود که هر دو هارد اورجینال و غیر اورجینال یک کار را انجام می‌دهند و تفاوت چندانی نباید بین آن دو باشد.

پس از تعویض هارد توسط تعمیرکار، گوشی بدون مشكل بالا آمد. درست دو ماه بعد از تعویض کردن هارد گوشی یک روز که در شرکت کار می‌کردم، گوشیم زنگ خورد و در حین زنگ خوردن، خاموش شد و دیگر روشن نشد.

دوباره تصمیم گرفتم که آن را پیش آن تعمیرکار ببرم که پس از بررسی توسط ایشانمتوجه شدیم مشکل از هارد بوده و دیگر مجبور شدم که قید این گوشی را بزنم و یک گوشی نو بگیرم؛ بنابراین هزینه‌های من به خاطر یک غفلت کوچک و نخریدن هارد اورجینال به خاطر قیمت بالاتر، چندین و چند برابر شد و در این میان تنها من ضرر کردم.

نتیجه‌گیری

همان‌طور که می‌دانید، امروزه می‌توانید به‌ راحتی انواع قطعات الکترونیکی را به‌ صورت آنلاین خریداری کنید. از طرفی چون تعداد فروشگاه‌های آنلاین در این زمینه زیاد است پس احتمال اینکه شما قطعات غیر اورجینال را به‌جای قطعات اورجینال بخرید نیز زیاد است. برای انتخاب بهترین محصولات به نکات گفته شده در بالا، برای خرید قطعات الکترونیک اورجینال دقت داشته باشید.

لیون الکترونیک باسابقه نزدیک به دو دهه در زمینه فروش و واردات قطعات الکترونیک یکی از بهترین مراکز خرید قطعات الکترونیک در ایران است که هم به‌صورت آنلاین و هم به‌صورت آفلاین محصولات خود را به فروش می‌رساند.

برای خرید قطعات الکترونیک اورجینال از فروشگاه قطعات لیون الکترونیک کافی است که به صفحه فروشگاه ما سر بزنید و از محصولات ما دیدن کنید. خرید قطعات الکترونیک اورجینال از فروشگاه قطعات لیون الکترونیک https://lionelectronic.ir بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشد.

بر اساس رای ۱۲ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *