دانلود بسته طلایی سوالات آزمون آیین نامه اصلی با جواب

۵۰۳ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
دانلود بسته طلایی سوالات آزمون آیین نامه اصلی با جواب
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

احتمالا اگر به دنبال گرفتن گواهینامه رانندگی هستید بارها نام بسته طلایی آزمون آيین نامه اصلی را شنیده‌اید. بسته طلایی یکی از محبوب‌ترین بسته‌های نمونه سوالات آیین نامه اصلی است که بسیاری از متقاضیان گواهینامه رانندگی برای کسب قبولی 100 درصد در آزمون آیین نامه اصلی این بسته طلایی را دانلود و شروع می‌کنند به خواندن نمونه سوالاتش و ما نیز در این مطلب می‌خواهیم توضیحاتی درمورد بسته طلایی به شما ارائه کنیم.

بسته طلایی سوالات آزمون آیین نامه اصلی چگونه است؟

در واقع بسته طلایی یک فایل PDF به حساب می‌‌آید که به صورت نمونه سوالات آیین نامه اصلی تستی با جواب می است. این بسته به شکلی شبیه‌سازی آزمون واقعی آيین نامه است. این موضوع خیلی اهمیت دارد که شما قبل از هر آزمونی بتوانید شبیه‌سازهای آن آزمون را تجربه کنید.

متاسفانه بسیاری از افراد صرفا به خواندن جزوات و کتاب‌ها بسنده می‌کنند و تمایلی به خواندن نمونه سوالات ندارند. توجه داشته باشید که ما داریم کمی کلی‌تر صحبت می‌کنیم این موضوع برای هر درسی و در هر رشته‌ای صادق است.

شما اگر دانشجو هستید و مثلا یک امتحان رشته مهندسی دارید و صرفا جزوه استاد را بخوانید و در پایان نمونه سوالات آن درس را مطالعه نکنید شانس بسیار کمتری برای قبولی در آزمون دارید تا فردی که قبل از امتحان علاوه بر خواندن کتاب و جزوات، نمونه سوالات آن را حل کرده است و به عبارتی بهتر با قرار دادن خود در شرایط شبیه‌سازی آزمون به طور فرضی یکبار قبل از امتحان واقعی خود را سنجیده است.

بسته طلایی آزمون آیین نامه

چرا بسته طلایی را حتما قبل از آزمون آیین نامه اصلی بخوانید؟

همین طور که کمی قبل‌تر هم توضیح دادیم بسته طلایی در واقع شبیه‌سازی برای آزمون آیین نامه شما است اما چرا باید قبل از امتحان اصلی آیین نامه این بسته طلایی را مطالعه کنید.

اولا اینکه برای یادگیری عمیق‌تر شما حتما لازم است تمرینی بعد از مطالعه داشته باشید، حتما یاد دارید که هنگام مدرسه نیز زمانیکه امتحانات پایانی فرا می‌رسید، وقتی نمونه سوالات را می‌خواندید می‌توانستید یادگیری خود را عمیق‌تر کنید و با حل نمونه سوالات مختلف متوجه شوید که کجاها مشکل دارید و باید دوباره برگردید و بخوانید.

پس کمکی که به شما می‌کند اینست که یادگیری شما را تثبیت می‌کند و نقاط ضعف و قدرت خود را خواهید فهمید. در قدم دوم باعث می شود شما با شیوه نمونه سوالات آيین نامه اصلی بیشتر آشنا شوید و زمانی که آزمون آیین نامه اصلی فرا رسید خیلی دچار سردرگمی و حیرت نشوید، چون احتمالا بسیاری از این سوالات در آزمون آیین نامه اصلی را قبلا در بین نمونه سوالاتی که در بسته طلایی خوانده اید، دیده‌اید.

پس همین موضوع باعث می‌شود استرس شما در هنگام آزمون اصلی آیین نامه رانندگی کاهش پیدا کند.

برای قبولی 100 درصد در آزمون آیین نامه اصلی چه کنیم؟

این سوال بسیاری از کاربران و کسانی که به دنبال اخذ گواهینامه رانندگی است به حساب می‌آید. متاسفانه بسیاری از افراد برای چندمین بار متوالی است که در آزمون آیین نامه اصلی مردود می‌شوند. شاید تعجب کنید ولی خیلی راحت می‌توانید در آموزشگاه‌های رانندگی افرادی را پیدا کنید که بیش از ۱۵ بار در آزمون آیین نامه اصلی مردود شده‌اند ولی آن ها ناچار هستند که بالاخره در این امتحان آیین نامه قبول شوند و فرآیند اخذ گواهینامه رانندگی را به اتمام برسانند.

در واقع وقتی متقاضی برای دریافت گواهینامه در آموزشگاه رانندگی ثبت نام می‌کند دیگر باید تا انتها برود و نمی‌تواند با خود بگوید من ۴ بار مردود شدم و دیگر نمی‌خواهم ادامه دهم در این شرایط تمام هزینه‌ها و زمانی که تابحال گذاشته هدر می‌رود. پس نه راه رفت دارد و نه راه برگشت در چنین شرایطی باید فقط با اعتماد به نفس و خواندن نمونه سوالات آيین نامه اصلی با جواب در سرجلسه آزمون حاضر شود و با خود بگوید همین‌طور که بسیاری از افراد تا بحال در امتحان اصلی و امتحان عملی رانندگی قبول شده‌اند من نیز می‌توانم به راحتی این سد را عبور کنم و با موفقیت در آزمون آيین نامه اصلی، گواهینامه رانندگی خود را بگیرم.

می‌توانید نمونه سوالات آیین نامه اصلی را در سایت https://soal-aeennameh.com بخوانید.

بر اساس رای ۱۰۷ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *