راهنمای اختصاصی ارسال پیامک از کامپیوتر

۲۹۶ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
راهنمای اختصاصی ارسال پیامک از کامپیوتر
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

شاید تا‌به‌حال در مورد ارسال پیامک از طریق کامپیوتر چیزی شنیده باشید و این سوال برایتان پیش آمده باشد که کامپیوتر مجهز به سیم‌کارت نیست، پس چطور امکان دارد که بتوان از طریق آن برای افراد پیامک ارسال کرد؟

این کار به سادگی انجام می‌شود. درواقع شما برای ارسال پیامک از طریق کامپیوتر نیاز به سیم‌کارت ندارید، بلکه لازم است تا یک پنل پیامکی تهیه کنید و با کمک آن پیامک موردنظر خود را ارسال کنید. ارسال پیامک با کامپیوتر بسیاری کاربردی است و افراد مختلفی برای بخش‌های مختلف کسب‌وکارشان می‌توانند از آن استفاده می‌کنند. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم و در نهایت راهنمای خرید پنل پیامکی مناسب را ارائه کنیم.

ارسال پیامک از کامپیوتر

ارسال پیامک از طریق کامپیوتر به سادگی امکان‌پذیر است و شما به راحتی می‌توانید این کار را شخصاً خودتان انجام دهید. کافیست شماره افرادی را که می‌خواهید پیامک را دریافت کنند در بخش دریافت‌کننده‌ها قرار دهید و سپس متن موردنظر خود را هم بنویسید. به همین سادگی شما می‌توانید پیامک موردنظر را به دست هزاران کاربر برسانید.

نکته بسیار مهمی که وجود دارد، این است که شما می‌توانید شماره همه افرادی که قرار است پیامک را دریافت کنند به‌صورت جمعی وارد کنید و دیگر نیازی نیست که به‌صورت تکی پیامک‌ها را ارسال کنید. این مسئله در ارسال پیامک از طریق موبایل بسیار محدود است و نمی‌توانید به‌شکل هم‌زمان برای هزاران کاربر پیامک ارسال کنید.

بهتر است بدانید که حتی شما می‌توانید شماره کاربران را در پنل اس ام اس خود ذخیره کنید و پس از آن به سادگی هر موقع که نیاز داشتید برای کاربران خود پیامک ارسال کنید. قابلیت‌های بسیار زیادی در پنل پیامکی وجود دارد که به شما کمک می‌کنند تا بازاریابی پیامکی خود را با بازدهی بسیار زیادی انجام دهید.

اگر کمی اصول بازاریابی پیامکی را یاد بگیرید، دیگر فرستادن پیامک کار سختی نیست و به راحتی می‌توانید محصول یا خدمات کسب‌وکارتان را بفروشید.

امکانات پنل پیامکی برای ارسال پیامک

اگر قصد خرید پنل اس ام اس را دارید، ابتدا بهتر است با مفهوم کلی آن آشنا شوید. پنل پیامکی درواقع یکی از ابزارهایی است که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و همان‌طور که از اسمش پیداست برای ارسال پیامک کاربرد دارد. با پنل پیامکی، شما به راحتی می‌توانید به هر تعداد شماره‌ای که نیاز دارید، پیامک ارسال کنید.

شماره آن‌ها را یک بار در پنل خود وارد کنید و پس از آن کافی است دفترچه شماره‌های خود را در بخش گیرنده وارد کنید. حتی می‌توانید دسته‌بندی‌های مختلفی برای گروه‌های پیامکی ایجاد کنید و به هر گروهی که دوست داشتید، پیامک بفرستید. ارسال پیامک از طریق پنل پیامکی به‌صورت شخصی‌سازی‌شده هم امکان‌پذیر است. کافی است شما الگوی موردنظر خود را در پنل پیامکی وارد کنید تا به همان شکل برای کاربران ارسال شود.

همچنین در پنل‌های پیامک شما امکان دسترسی به ارسال منطقه‌ای را هم دارید تا به کاربران یک منطقه خاص پیامک ارسال کنید. از امکانات دیگر آن می‌توان امکان اتصال به سایت، فروشگاه‌های اینترنتی و… اشاره کرد که با اتصال به گرویتی فرم برای پیامک انجام می‌شود تا اطلاع‌رسانی‌های لازم از طرف شما به‌صورت مستقیم برای کاربران صورت گرفته و پیامک‌های مورد نیاز ارسال شوند.

همچنین این موارد با کم‌ترین هزینه ممکن انجام می‌شوند و برای ارسال‌هایی نظیر پیامک شخصی‌سازی‌شده نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهید داشت.

چگونه یک پنل پیامکی مناسب خریداری کنیم؟

اگر قصد خرید یک پنل پیامکی مناسب را دارید، باید چند مسئله مهم را بررسی کنید تا ببینید کدام سرویس‌دهنده برای شما مناسب است. در این بخش از مطلب به بررسی چند مورد از این موارد می‌پردازیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بررسی امکانات پنل پیامک

اولین چیزی که باید به آن دقت کنید، این است که امکانات پنل پیامک در سرویس‌دهنده‌های مختلف فرق می‌کند. برخی پنل‌های پیامکی امکانات بیشتری دارند و برخی دیگر امکانات کمتر. البته ممکن است شما به قابلیتی نیاز داشته باشید که تنها برخی سرویس‌دهنده‌ها ارائه داده‌ باشند.

بنابراین ابتدا باید نیاز خود را مشخص کنید و سپس به سراغ بررسی امکاناتی بروید که پنل‌های پیامکی در اختیار شما قرار می‌دهند. پس از بررسی امکانات ارائه‌شده توسط پنل‌های پیامکی مختلف به راحتی می‌توانید دست به انتخاب بهترین گزینه برای خودتان بزنید.

بررسی هزینه پنل پیامک

یکی دیگر از مسائلی که اهمیت زیادی دارد، هزینه پنل پیامک است. برای استفاده از پنل پیامک در همان ابتدا باید هزینه‌ای را پرداخت کنید تا به آن پنل دسترسی داشته باشید. پس از آن که پنل پیامکی را تهیه کردید، باز هم هزینه‌هایی وجود دارد که توسط ارائه‌دهنده تعیین می‌شوند.

مثلاً هر ارائه‌دهنده می‌تواند هزینه ارسال پیامک را خودش مشخص کند و باید ببینید که کدام سرویس‌دهنده معتبر بهترین قیمت را ارائه می‌دهد. همچنین در هنگام انتخاب پنل ‌های پیامکی، با بسته‌های مختلفی روبرو می‌شوید که هرکدام از آن‌ها با توجه به امکاناتی که دارند، هزینه متفاوتی هم دارند.

بررسی پلاگین‌های سایت ارائه‌دهنده

یکی دیگر از مسائلی که هنگام انتخاب بهترین سرویس‌دهنده باید دقت کنید، بررسی پلاگین‌های ارائه شده است. هر سرویس‌دهنده پلاگین‌هایی را ارائه می‌کند که می‌توانید پنل پیامکی را به سایت، اپلیکیشن یا سیستم مدیریت محتوای موردنظر خود وصل کنید. پس از اتصال پلاگین‌های سایت ارائه‌دهنده بسیاری از کارها به‌صورت خودکار انجام می‌شوند یا از طریق پنل مدیریت سایت خود می‌توانید پیامک‌ها را هم ارسال کنید.

بنابراین هنگام انتخاب سرویس‌دهنده باید ببینید که کدام سرویس‌دهنده پلاگین موردنظر شما را ارائه کرده است و البته چه امکاناتی در آن پلاگین در اختیار شما قرار داده است.

بررسی مستندات و آموزش‌های سامانه ارائه‌دهنده

یکی دیگر از موضوعاتی که باید در نظر بگیرید، مستندات ارائه شده است. گاهی اوقات پلاگین CMS موردنظر توسط سرویس‌دهنده پنل ارائه نشده است و باید با کمک مستندات آن را خودتان فراهم کنید. در چنین شرایطی باید ببینید که مستندات آن پنل پیامکی به اندازه کافی موجود و واضح است تا بتوانید آن را روی سایت خود پیاده‌سازی کنید یا نه.

همچنین هر سرویس‌دهنده پنل متفاوتی ارائه می‌کند که باید آموزش‌های آن را هم در اختیار شما قرار دهد. هنگام انتخاب سرویس‌دهنده مناسب باید ببینید که کدامیک از آن‌ها اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار داده‌اند تا بتوانید کار کردن با آن پنل را سریع‌تر یاد بگیرید.

اگر قصد خرید یک پنل پیامکی قدرتمند با آموزش‌های به‌روز و کافی را دارید، ما ملی پیامک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ملی پیامک بسته‌های مختلفی ارائه شده است که متناسب با نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. امکاناتی که در پنل‌های مختلف ارائه شده است، متناسب با بودجه مشتریان مختلف است.

توجه داشته باشید که پنل‌های پیشرفته‌تر هم می‌تواند برای شما مناسب باشد اما اگر به امکانات آن نیاز ندارید، می‌توانید از پنل‌های پایه استفاده کنید تا در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی شود؛ چراکه هر زمان که بخواهید می‌توانید پنل خود را ارتقاء دهید.

در ملی پیامک علاوه بر ارائه پنل، خط اختصاصی هم در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید متناسب با نیاز خود تعداد ارقام را انتخاب کنید.

همچنین تیم پشتیبانی هم ۲۴ساعته با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ داخلی ۱ در کنار شماست تا اگر پیش از خرید سوالی برایتان پیش آمد، به شما پاسخ دهد. خرید پنل پیامکی ملی پیامک به‌صورت آنلاین و سریع انجام می‌شود و تایید آن هم در کمتر از چند دقیقه خواهد بود. کافی‌ست به آدرس www.melipayamak.com مراجعه کنید.

بر اساس رای ۶ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *