مجموعه ویدیوهای آموزش مقدماتی زبان آلمانی

۴۱۵ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۰۷ آبان ۱۳۹۹
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
مجموعه ویدیوهای آموزش مقدماتی زبان آلمانی

شکی نیست که یادگیری یک زبان جدید فرصت‌های متعدد تازه‌ای را در مقابل یک فرد قرار می‌دهد. افراد با فرا گرفتن یک زبان دیگر، می‌توانند به درک بهتری از فرهنگ مردمی که با آن زبان تکلم می‌کنند دست یابند، با انسان‌های بیشتری و در گستره‌ای وسیع‌تر تعامل کنند، فرصت‌های شغلی را به دست آورند که تا پیش از این دستیابی به آنها ممکن نبوده است و موارد بسیار دیگری که در این مطلب فرصت پرداختن به آن‌ها نیست.

در همین راستا، مدتی است که در مجله فرادرس آموزک‌هایی (ویدیوهای آموزشی کوتاهی) با هدف آموزش مقدماتی زبان آلمانی منتشر می‌شوند و در آن‌ها سعی شده است با گفتاری ساده و روان مباحث پایه این زبان شرح داده شوند. همچنین، امید است در آینده‌ای نه چندان دور به مباحث پیشرفته‌تر این زبان نیز از طریق این ویدیوها بپردازیم.

در ادامه این مطلب، می‌توانید فهرستی از ویدیوهای آموزش مقدماتی زبان آلمانی که تا به اکنون در مجله فرادرس منتشر شده‌اند را مشاهده کنید؛ بدیهی است این فهرست با انتشار هر پست و ویدیوی جدیدی در این راستا، مجدداً به روز رسانی خواهد شد (آخرین به روز رسانی صورت گرفته روی این فهرست در تاریخ 7 آبان ماه ۱۳۹۹ بوده است).

در صورتیکه علاقه‌مند به یادگیری زبان آلمانی یا سایر زبان‌های خارجی هستید، آموزش‌هایی که در ادامه آمده‌اند نیز به شما پیشنهاد می‌شوند:

^^

بر اساس رای ۴۷ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *