با جدیدترین امکانات ویژوال استودیو ۲۰۱۷ آشنا شوید

۴۱۲ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
با جدیدترین امکانات ویژوال استودیو ۲۰۱۷ آشنا شوید

در این نوشته می خواهیم با جدیدترین امکانات ویژوال استودیو 2017 آشنا شویم و توضیحات و جزئیاتی در مورد این نسخه بیاوریم.

برنامه‌های هوشمندتر را سریع‌تر بسازید

امکانات جدید مانند اعتبارسنجی هم‌زمان معماری و بخش کمک DevOps در مراحل ابتدایی فرایند توسعه در این نسخه معرفی شدند. علاوه بر آن بهبودهایی در امکانات رایج مانند ناوبری کد، IntelliSense، refactoring، و اصلاح کد ایجاد شده‌اند که در تلاش و زمان شما صرف‌نظر از زبان یا پلتفرمی که روی آن کار می‌کنید مؤثر خواهد بود.

باگ‌ها را سریع‌تر یافته و اصلاح کنید

تجربه کلی دیباگ در ویژوال استودیو 2017 بهبود یافته است تا مشکلات برنامه در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا شده و رفع شوند. امکاناتی مانند تست واحد، کمک‌کننده‌های خطا و اجرا با یک کلیک باعث می‌شود که حلقه DevOps با کاهش ریسک‌های بازگشتی و کشف بی‌درنگ ریشه خطاها در باگ‌های جدید مستحکم‌تر شود.

ادغام با فضای ابری

ابزارهای درونی ویژوال استودیو به طور کامل  با همه برنامه‌های دات نت و دات نت کور، کارکردهای Azure، سرویس‌ها، کانتینرهای داکر و ویندوز و بسیاری برنامه‌های دیگر ادغام شده اند. این تجربه چنان بی‌عیب است که شما فکر می‌کنید داخل یک دیتاسنتر Azure کار می‌کنید.

همکاری مؤثر

می‌توانید پروژه‌های تیمی خود را که از سوی هر ارائه‌دهنده‌ای مانند سرویس‌های تیمی ویژوال استودیو، سرور Team Foundation یا GitHub میزبانی می‌شوند به طور مستقیم مدیریت کنید. یا می‌توانید از امکان جدید Open Any Folder برای باز کردن سریع و کار کردن با هر فایل کد بدون این که یک پروژه رسمی یا راه حلی در کنار آن باشد استفاده کنید.

ایجاد برنامه‌های با کیفیت برای گوشی همراه

ویژوال استودیو با امکان دیباگ پیشرفته Xamarin، ابزارهای پروفایل کردن، و ایجاد تست واحد، سریع‌تر و آسان‌تر از هر زمان دیگری امکان ساخت، اتصال و تنظیم برنامه‌های native برای اندروید، ios و ویندوز را فراهم کرده است. همچنین می‌توانید برنامه‌های همراه را با استفاده از Apache Cordova ، کتابخانه‌های میان پلتفرمی و C++ بسازید.

بالا بردن سطح زبان

ویژوال استودیو 2017 به سرمایه‌گذاری در جهت پشتیبانی از جدیدترین ویژگی‌های زبان‌های برنامه‌نویسی ادامه داده است. چه با زبان C# کار کنید یا ویژوال‌بیسیک، C++، تایپ اسکریپت، F#، یا حتی زبان‌های شخص ثالث مانند جاوا اسکریپت و پایتون، در هر صورت در تمام طول توسعه می‌توانید از تمام امکانات آن زبان بهره‌مند شوید.

IDE ایده‌آل خود را خلق کنید

بخش نصب ویژوال استودیو 2017 به طور کامل بازطراحی‌شده است. فرآیند نصب بهینه‌سازی شده است تا مطمئن شوید که همه آن چیزهایی را که می‌خواهید دارید و هر چیزی را که نمی‌خواهید نصب نمی‌شود.

 بهینه‌سازی عملکرد

ویژوال استودیو بهینه‌سازی‌های عملکردی بسیاری را در ویژگی‌های اصلی خود که به‌صورت روزمره استفاده می‌شوند انجام داده است. همچنین زمان آغاز به کار بسیار سریع‌تر شده است. میزان حافظه مورداستفاده کاهش یافته است. پاسخگویی این نرم‌افزار در تمام طول چرخه توسعه بسیار بالاتر رفته است.

تحویل سریع‌تر نرم‌افزار

خدمات تیمی ویژوال استودیو همراه با سرور Team Foundation نرم‌افزار طراحی‌شده را به طور سریع به هر پلتفرمی هدف تحویل می‌دهند. فرایندهای DevOps از طریق ابزارهای Redgate Data به SQL Server توسعه‌یافته است و توزیع پایگاه داده را از ویژوال استودیو به‌صورت امنی خودکار کرده است. Xamarin Test Recorder همراه با Xamarin test cloud امکان تست هزاران دستگاه فیزیکی را درون IDE فراهم می‌کند.

از زمان سبقت بگیرید

در ویژوال استودیو ۲۰۱۷ می‌توانید از آموزش‌های برترین ارائه‌دهندگان که شامل Pluralsight و Opsgility هستند به عنوان مشتریان سازمانی و حرفه‌ای برخوردار شوید. همچنین به مجوزهای نرم‌افزاری از شرکت‌های منتخب مانند Parallels و SyncFusion دسترسی خواهید داشت.

بر اساس رای ۶۱ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
۳ دیدگاه برای «با جدیدترین امکانات ویژوال استودیو ۲۰۱۷ آشنا شوید»

الان من vs2017 رو نصب کنم xamarin رو برام کامل نصب می کنه یا مثل نسخه 2013 باید login کرد و دستی نصب کرد ؟ آیا jdk و sdk های اندروید رو خودش نصب می کنه یا جدا باید معرفی بشه لطفا پاسخ را به ایمیل بنده ارسال فرمایید با تشکر.

با سلام
پاسخ سوال نخست شما و همچنین توضیحات بیشتر در نوشته «ساخت اپلیکیشن های iOS با Xamarin و Visual Studio — از صفر تا صد» ارائه شده است.
درخصوص سوال دوم شما باید عرض کنم که اگر نسخه SDK همراه ویژوال استودیو نصب شده باشد نیز در هر حال با توجه تناوب بالای به‌روزرسانی‌ها محبور خواهید بود آن را به طور متناوب update کنید.

سلام ببخشید میشه لطف کنید مراحل نصب رو کامل بزارید

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *