پوسته نرم‌افزار Daum PotPlayer را چگونه تغییر دهیم؟ + فیلم آموزشی رایگان

۹۳۰ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۸ دقیقه
پوسته نرم‌افزار Daum PotPlayer را چگونه تغییر دهیم؟ + فیلم آموزشی رایگان

چگونه می‌توانیم پوسته Daum PotPlayer را به پوسته دلخواه خود تغییر دهیم.  چگونه می‌توانیم از یک پوسته سفارشی یا پوسته اصلی در نرم‌افزار Daum PotPlayer استفاده کنیم؟

فیلم آموزشی تغییر پوسته نرم‌افزار PotPlayer

دانلود ویدیو

نحوه تغییر پوسته Daum PotPlayer

مدت‌های زیادی است که این نرم‌افزار از پوسته‌های سفارشی پشتیبانی می‌کند. پوسته‌ها نحوه نمایش ظاهری رابط نرم‌افزار را تعیین می‌کنند.  ظاهر و حس رابط هر نرم‌افزاری در پوسته آن است. همچنین پوسته تعیین می‌کند که منوها کجا قرار بگیرند و همه اجزای رابط کاربری یک نرم‌افزار برای کاربر چگونه به نمایش درآید. در نرم‌افزار Daum PotPlayer  می‌توان پوسته رسانه را مانند هر پخش‌کننده دیگری تغییر داد و انجام این کار در عمل آسان است.  برای تغییر پوسته Daum PotPlayer  از دستورالعمل زیر استفاده کنید.

راهنمای تغییر پوسته

۱- نخست باید یک پوسته را در این لینک (+) دانلود کنید تا بتوانید از آن استفاده نمایید. فهرستی از همه پوسته‌های Daum PotPlayer در لینک داده شده، وجود دارد و همه آنها را می‌توان دانلود کرد.

2- پس از اینکه پوسته موردنظر را دانلود کردید برنامه Daum PotPlayer را باز کنید.

3- بر روی پنجره نرم‌افزار راست کلیک کنید و سپس گزینه Skins  و پس از آن Skin Settings را انتخاب کنید.

۴- پنجره تنظیمات پوسته باز می‌شود،  بر روی open Skin folder (بخش قرمز در تصویر زیر)  کلیک کنید.

۵- پوسته دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید و فایل مربوطه (معمولاً با فرمت .dsf) را در پوشه پوسته‌های نرم‌افزار قرار دهید.

۶- دکمه ok را بزنید تا تنظیمات پوسته بسته شود و سپس نرم‌افزار Daum PotPlayer را ببندید.

نرم‌افزار Daum PotPlayer را باز کنید،  بر روی پنجره نرم‌افزار راست کلیک کنید و گزینه Skins  را انتخاب کنید.  سپس می‌توانید پوسته‌هایی را که می‌خواهید استفاده کنید در این قسمت انتخاب نمایید.

بلافاصله پوسته به طور خودکار به نوع انتخاب تغییر می‌یابد در ادامه تصویری از پوسته Gold Leopard  را که انتخاب کرده بودیم می‌بینید.

از اینکه در این آموزش با ما همراه بودید از شما متشکریم و امیدواریم که بتوانید پوسته‌های نرم‌افزار Daum PotPlayer  را به هر پوسته‌ای که می‌خواهید تغییر دهید.  در صورتی که هرگونه نظر یا مشکلی داشتید می‌توانید در بخش نظرات مطرح کنید.

بر اساس رای ۹۳ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
۱ دیدگاه برای «پوسته نرم‌افزار Daum PotPlayer را چگونه تغییر دهیم؟ + فیلم آموزشی رایگان»

سلام سال نو ی شما مبارک ایشالا سال 97 پراز سلامتی شادی و خیر و برکت باشه برای همه شما دوستان و همه مردم ایران . مرسی ازین نرم افزار معرکه . درود خدا به سازندش دست همگی دردنکنه

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *