مزایای همکاری با مجله فرادرس

هیچ مجموعه‌ای نمی‌تواند رشد و پیشرفت کند، مگر اینکه اسباب آرامش، پیشرفت و رضایت‌مندی اعضای خود را فراهم کند. ما نیز در مجموعه و مجله فرادرس همین اصل را باور داریم و سعی کرده‌ایم محیط کاری آرام، کم دغدغه و به دور از تنش که در آن احترام متقابل یک اصل اساسی است را فراهم کنیم، تا همکارن‌مان در نهایت آرامش خاطر، حداکثر راندمان و بهره‌وری را داشته باشند. در کنار همه این موارد، ضرورت مهیا بودن فرصت رشد، افزایش مهارت‌ها و توسعه فردی نیز نادیده گرفته نشده‌اند و زیرساخت‌هایی را نیز برای این موضوعات در نظر گرفته‌ایم.

با همکاری با مجله فرادرس، شما از مزایایی که در ادامه ذکر شده‌اند برخوردار خواهید شد.

پرداخت حقوق و مزایای رقابتی

همواره در مجموعه فرادرس، در تلاش هستیم به اعضای تیم‌های گوناگون بر حسب موقعیت شغلی، پرداختی رقابتی را نسبت به سایر مجموعه‌های همرده داشته باشیم. ضمن اینکه بر این باور هستیم، پرداخت به موقع و بدون تاخیر حقوق و مزایای قانونی در کنار پاداش‌های موردی، وظیفه سازمان است تا آرامش خاطر اعضا فراهم شود و کمترین دغدغه را نسبت به مسائل مالی داشته باشند.

بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی

تمامی همکاران مجله فرادرس از نخستین روز همکاری، شامل بیمه تامین اجتماعی، طبق قوانین رایج بازار کار خواهند شد. همچنین از ماه دوم همکاری، برای همه همکاران بیمه تکمیلی نیز در نظر گرفته می‌شود تا در صورت ضرورت بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

ساعت کاری نیمه منعطف

برای موقعیت‌های شغلی حضوری در تحریریه مجله فرادرس، شروع ساعت کاری به صورت نیمه منعطف خواهد بود. همکاران می‌توانند در بازه‌ از پیش تعریف شده دو ساعته، کار خود را شروع کرده و بر حسب اینکه چه زمانی کار را شروع کرده‌اند به آن خاتمه دهند.

امکان دورکاری اختیاری در هر ماه

همکاران تمام وقت و حضوری مجله فرادرس، امکان یک روز دورکاری اختیاری در هر ماه را دارند و می‌توانند بر حسب شرایط خود، از هر جایی که تمایل دارند، فعالیت‌شان را ادامه دهند.

وعده صبحانه

در مجله فرادرس بر این باور هستیم که یک روز عالی با یک صبحانه خوب شروع می‌شود. از همین‌رو، سعی می‌کنیم هر روز صبح، برای همکاران خود صبحانه‌های گرم و سرد متنوعی را تدارک ببینیم و امکان یک شروع پر انرژی را برای آن‌ها فراهم بیاوریم.

رعایت اصل تعادل کار و زندگی

اعضای مجله فرادرس، افرادی مشتاق، خلاق، سخت‌کوش و حرفه‌ای در زمینه شغلی خود هستند و ما بر این باور هستیم که حفظ این خصوصیات و تقویت آن‌ها، با رعایت اصل تعادل کار و زندگی امکان‌پذیر می‌شود.

هر چند هر از گاهی پیش می‌آید که در پیک‌های کاری، بیشتر از ساعت‌های معمول مشغول کار باشیم، اما در مجله فرادرس همواره سعی بر این است وظایف به گونه‌ای تقسیم شوند که کار در ساعت کاری به پایان برسد. بدیهی است که هر یک از ما، در کنار تعهدات شغلی خود، دارای تعهدات و زندگی شخصی هستیم، عزیزانی داریم که تمایل داریم در کنار آن‌ها وقت بگذرانیم و علائقی داریم که برایمان مهم هستند و نیاز به صرف زمان دارند. نپرداختن به این موارد و متمرکز شدن افراد صرفاً روی بعد کار، به یقین سبب فرسودگی شغلی و افت بازدهی خواهد شد؛ موضوعی که به هیچ عنوان تمایل نداریم در مورد همکاران‌مان رخ دهد.

فرصت توسعه فردی، یادگیری و افزایش مهارت

فرادرس آرشیوی بسیار غنی از آموزش‌های ویدیویی متنوع دارد، که بسیاری از مهارت‌ها را می‌توان از طریق آن‌ها آموخت. اگرچه این آرشیو بخشی از جریان درآمدی فرادرس را رقم می‌زند، اما همکاران مجله فرادرس، می‌توانند به رایگان به کلیه این آموزش‌ها دسترسی داشته باشند و با یاد گرفتن مهارت‌های جدید جدای از افزایش توانایی‌ها به توسعه فردی خود نیز بپردازند.

در کنار این موضوع، ما بر این باور هستیم که هر آنچه آموخته‌ایم را باید به یکدیگر نیز یاد بدهیم. یک تیم پیشرفت نمی‌کند، مگر اینکه همه اعضای آن توانمند‌تر شوند. مسائل، مشکلات و چالش‌ها در مجله فرادرس نه به صورت فردی، بلکه به صورت گروهی حل می‌شوند.

محیط کاری امن و پویا

احساس امنیت پرسنل در محیط کاری و شنیده شدن نظرات، موضوعی بسیار حائز اهمیت در فرهنگ سازمانی فرادرس است. در همین راستا، سامانه‌هایی درون مجموعه راه‌اندازی شده‌اند تا در صورت عدم احساس امنیت یا تخطی هر یک از پرسنل، افراد اقدام به سوت‌زنی و گزارش بکنند تا موضوع در کوتاه‌ترین زمان، توسط واحد منابع انسانی یا در صورت ضرورت توسط مقام‌های بالاتر پیگیری شود.

همانطور که اشاره شد، شنیده شدن نظرات همکاران در راستای ارتقا فرهنگ کاری-سازمانی و بهبود شرایط کار، همواره یک اصل است و افراد جدای از اینکه می‌توانند، دیدگاه‌های خود را با صراحت و در جلسات گوناگون بیان کنند، در عین حال این امکان را دارند تا به صورت ناشناس انتقادها و پیشنهاداتشان را عنوان کنند. به یقین شنیده شدن پرسنل و اعمال دیدگاه‌ها سبب پویایی بیشتر محیط کاری خواهد شد.

مشاهده فرصت‌های شغلی