ویژگی های سرور مجازی خوب

۵۱ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
ویژگی های سرور مجازی خوب
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

سرور مجازی برای افرادی که به دنبال قدرت و انعطاف‌پذیری سرورهای اختصاصی هستند اما نمی‌توانند از عهده هزینه‌های بالای آن بر بیایند بسیار ایده‌آل است. VPS که به معنای سرور مجازی اختصاصی است، توسط نرم‌افزارهایی ایجاد شده است که یک سرور فیزیکی واحد را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم می‌کنند.

فهرست مطالب این نوشته

هر کدام از این بخش‌ها به طور مستقل به همراه سیستم عامل و اپلیکیشن های خود اجرا می‌شوند. نتیجه نهایی چنین تقسیم بندی، محیطی بسیار پایدار است که می‌تواند برای صاحبان سایت‌هایی که به دنبال گزینه‌های مطمئن‌تری نسبت به هاست اشتراکی هستند عالی باشد. امروزه سرورهای مجازی به خاطر مزایایی که دارند بسیار محبوب شده‌اند.

بهترین سرور مجازی بر روی مجازی سازهای قدرتمند و پایدار مانند، KVM یا VMWARE ارائه می‌شوند. سخت افزار سرور نکته بسیار مهم دیگری است، نصب مجازی ساز‌های ذکر شده بروی سرورهای سخت‌افزاری اینترپرایز گرید مانند HP ،SuperMicoro ،Dell بالاترین کیفیت و پایداری را فراهم می‌کند.

مزایای استفاده از سرور مجازی

سرور مجازی خوب

  • سرعت بالاتر پهن باند سرور ایران نسبت به سرور خارج از کشور
  • استفاده از هارددیسک های ssd و NVME
  • سخت‌افزارهای جدید و آپدیت
  • نیم بها بودن ترافیک
  • فرکانس‌های سخت‌افزاری
  • یکی از بهترین فاکتورهای سئو برای بارگذاری، لوکیشن سرور میزبان نسبت به بازدید کننده است.

و ده‌ها دلیل دیگر وجود دارد تا تفاوت سرور مجازی ایران با سرور مجازی آلمان یا... نمایان شود که باید بهینه و درست اتخاب کنید.

گروه شرکت‌های فاما با سابقه 9 ساله یکی از انتخاب‌های ایده‌آل است که با قیمت‌های مقطوع به سرویس‌دهی در ضمینه سرور مجازی و پنل اس ام اس در خدمت شما است.

بر اساس رای ۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *