هتل های شیراز نزدیک فرودگاه

۱۱۷ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۰۱ شهریور ۱۴۰۱
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
هتل های شیراز نزدیک فرودگاه
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

یکی از نکات قابل توجه مسافران، نزدیکی هتل محل اقامت به فرودگاه یا پایانه‌های مسافربری است. فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز دومین فرودگاه بزرگ ایران به لحاظ تجهیزات ناوبری محسوب می‌شود. این فرودگاه در بلوار مدرس و در نزدیکی فلکه فرودگاه واقع شده است. در این مقاله از وب سایت علی بابا قصد داریم نزدیک‌ترین هتل شیراز به فرودگاه دستغیب را معرفی کنیم، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل‌های نزدیک به فرودگاه دستغیب

طولانی بودن مسافت بین هتل تا فرودگاه برای مسافران خوشایند نیست، بنابراین گردشگران ترجیح می‌دهند نزدیکترین هتل شیراز به فرودگاه را برای اقامت در این شهر انتخاب کنند. اگر دغدغه انتخاب هتل برای اقامت در شیراز را دارید، با ما همراه باشید.

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه یکی از هتل‌های 5 ستاره شیراز است که در فاصله 25 دقیقه‌ای از فرودگاه واقع شده است. در این هتل از سبک معماری سنتی استفاده شده و دسترسی مناسبی به اماکن تفریحی و جاذبه‌های گردشگری شیراز دارد.

هتل هما شیراز

این هتل در فاصله 25 دقیقه‌ای از فرودگاه واقع شده است. هتل هما به مراکز دیدنی و تفریحی شیراز دسترسی مناسبی دارد. اتاق‌های هتل هما دارای چشم‌انداز کوه و طبیعت بوده و این هتل در نزدیکی مراکز اصلی شهر از جمله دانشکده پزشکی شیراز، باغ ارم و پل باصفا است.

هتل آناهیتا شیراز

هتل آناهیتا یکی از هتل‌های دو ستاره شیراز است که در فاصله 15 دقیقه‌ای از فرودگاه قرار دارد. این هتل با بیش از 35 سال سابقه در بلوار سلمان فارسی واقع شده است. 20 باب اتاق مجهز به امکانات رفاهی مانند تلویزیون، یخچال، کمد لباسی و... در طبقات همکف و اول در ساختمان این هتل پراکنده شده‌اند. هتل آناهیتا دارای دسترسی مناسبی به مکان‌های تفریحی شیراز از جمله حافظیه، سعدیه، بازار وکیل و غیره دارد.

هتل ارگ شیراز

هتل ارگ یک هتل 6 ستاره واقع در خیابان تختی شیراز است. این هتل فاصله اندکی تاجاذبه‌های گردشگری شیراز دارد و در فاصله 16 دقیقه‌ای از فرودگاه دستغیب شیراز واقع شده است. هتل ارگ در دسته‌ قدیمی‌ترین هتل‌ شیراز قرار گرفته اما دارای کامل‌ترین امکانات رفاهی برای پذیرایی از مهمانان است. بسیاری از گردشگران توریست‌ها نیز هتل ارگ را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

هتل ارم شیراز

یکی از هتل‌های 3 ستاره شیراز است که در فاصله 18 دقیقه‌ای تا فرودگاه دستغیب واقع شده است. هتل ارم شیراز به عنوان یک هتل با صرفه اقتصادی برای اقامت در شیراز در نظر گرفته می‌شود. این هتل دارای موقعیت مکانی مناسبی است، با اماکن تفریحی و گردشگری شیراز از جمله بازار وکیل و باغ عفیف آباد تنها 15 دقیقه فاصله دارد.

هتل چمران شیراز

هتل چمران به عنوان بهترین هتل شیراز از نظر موقعیت مکانی شناخته شده است. این هتل در فاصله 30 دقیقه‌ای از فرودگاه قرار دارد. برخی از اتاق‌های هتل چمران دارای چشم انداز کوه و طبیعت است. این هتل جزء هتل‌های 5 ستاره است و دارای 25 طبقه با 250 واحد اقامتی است.

هتل کریم خان شیراز

هتل کریم خان شیراز به عنوان یک بنا با معماری خاص و زیبا در میان مسافران معروف است. این هتل چهار ستاره با فرودگاه 17 دقیقه فاصله دارد و در خیابان رودکی قرار گرفته است. فاصله این هتل تا مکان‌های دیدنی شیراز از جمله بازار وکیل حدود 10 دقیقه است. اقامت در یک هتل با خدمات با کیفیت و با دسترسی مناسب به فرودگاه و جاذبه‌های شیراز، تجربه خوبی از سفر به شیراز را در ذهن شما باقی خواهد گذاشت.

هتل نصیرالملک شیراز

این هتل در مجاورت آرامگاه شاهچراغ واقع شده و حدود 18 دقیقه با فرودگاه شیراز فاصله دارد. این هتل 5 طبقه نوساز بوده و امکانات رفاهی مناسبی برای اقامت مسافران ارائه می‌دهد. در واقع مهم ترین مزیت اقامت در هتل نصیرالملک شیراز مجاورت آن با شاهچراغ است.

هتل جهانگردی شیراز

یکی از هتل‌های قدیمی شیراز است که در سال‌های اخیر به طور کامل بازسازی شده و در فاصله 17 دقیقه‌ای از فرودگاه دستغیب واقع شده است. این هتل 3 طبقه است و دارای موقعیت مکانی مناسبی است. هتل جهانگردی همچنین دسترسی مناسبی به دروازه قرآن، باغ ارم و باغ جهان نما دارد.

جمع بندی

نزدیک بودن هتل محل اقامت به فرودگاه یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران و گردشگران است. در این مقاله هتل‌هایی که در فاصله‌ای کمتر از 30 دقیقه تا فرودگاه دستغیب شیراز واقع شده‌اند را معرفی کردیم. انتخاب هر یک از این هتل‌ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. شما می‌توانید برای رزرو هر یک از این هتل‌ها به منظور اقامت در شهر شیراز از طریق وب سایت علی بابا اقدام نمایید.

بر اساس رای ۸ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *