مهم ترین نیاز شما دانش آموزان در دوران تحصیل چیست؟

۹۴ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مهم ترین نیاز شما دانش آموزان در دوران تحصیل چیست؟
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

نیاز به معلم خصوصی یکی از مهم‌ترین نیازهایی است که تو به عنوان دانش آموز در طول سال تحصیلی در خود احساس می‌کنی. حجم زیاد مطالب درسی که بخوبی آن‌ها را یاد نگرفته‌ای و یا برگزاری کلاس‌های آنلاین مدرسه که باعث شده است درک مفاهیم درسی برایت مشکل‌تر شود و یا برگزاری امتحانات سخت و فراتر از کتاب درسی که باعث شده است به کمترین نمره قبولی بسنده کنی، نیاز به معلم خصوصی را در تو تشدید کرده است.

اما با وجود نیاز شدید به معلم خصوصی ممکن است به دلایل مهمی این نیاز را نادیده بگیری و از گرفتن کلاس تدریس خصوصی صرف نظر کنی.

مثلاً یکی از دلایل مهم شاید این سوال باشد که من از کجا یک معلم خصوصی خوب پیدا کنم؟ یا اینکه فکر می‌کنم قیمت تدریس خصوصی بالا است و با درآمد والدینم همخوانی ندارد؟ یا حتی به این فکر می‌کنم که شاید این معلم خصوصی که انتخاب کردم نتواند بخوبی به من آموزش دهد و مشکلات درسی‌ام را از بین ببرد؟

همه این سوالات مهم ممکن است که تو را از گرفتن معلم خصوصی که نیاز دوران تحصیلت است دور کند. اما بهتر است ادامه مطلب را بخوانی تا متوجه شوی هیچ دلیلی وجود ندارد که باعث شود تو بخاطر آن مجبور شوی از گرفتن معلم خصوصی صرف نظر کنی و نیازت را بی‌پاسخ بگذاری.

سه دلیل مهم برای انتخاب معلم خصوصی

همانطور که در ابتدا گفته شد چند دلیل مهم وجود دارد که ممکن است بهانه‌ای شود برای اینکه تو از گرفتن معلم خصوصی صرف نظر کنی:

  • دلیل اول: کیفیت تدریس معلم
  • دلیل دوم: قیمت تدریس خصوصی
  • دلیل سوم: مشکلات کلاس های آنلاین

در واقع این سه دلیل یا سه فاکتور به حدی مهم است که اگر یکی از آن‌ها در طول جلسات تدریس خصوصی‌ات رعایت نشود، بطور کلی ادامه روند کلاس مشکل ساز می‌شود. مثلاً اگر یک معلم خصوصی داشته باشی که چندان از نحوه تدریسش راضی نباشی، علاوه بر اینکه وقت و هزینه کلاست به هدر می‌رود، یادگیری بی‌ثمر و بی نتیجه‌ای هم خواهی داشت.

یا اگر کلاسی را انتخاب کنی که با وجود تدریس عالی معلم، هزینه نامتعارف و زیادی را بابتش پرداخت کنی، شاید به مرحله‌ای برسی که از ادامه پرداخت هزینه‌ها جا بمانی و دیگر والدینت قدرت پرداخت هزینه جلساتت را نداشته باشند.

یا ممکن است در کلاس آنلاینی شرکت کنی که نه بستر مناسب برای آموزش از لحاظ کیفیت تصویر یا صدا را داشته باشد و نه معلمی در کلاس باشد که بخوبی تجربه تدریس آنلاین را داشته باشد و بتواند در این فضا تدریس کند.

خوشبختانه با وجود سایت تدریس خصوصی استادبانک خیلی از این موانع آموزشی رفع شده است و این سه فاکتور مهم در سایت تدریس خصوصی استادبانک در بخش ارائه خدمات آموزشی، در بخش معرفی معلم و در روند جلسات تدریس خصوصی اساتید بخوبی رعایت شده است که بطور ویژه در ادامه به آن می‌پردازیم.

کیفیت تدریس معلم در سایت استادبانک

مهم ترین معیار برای اینکه مطمئن شوی معلمی که انتخاب می‌کنی توانایی تدریس بالایی دارد، سابقه تدریس او و نظرات شاگردان قبلی‌اش است. می‌توانی با جستجو عبارت تدریس خصوصی استادبانک در گوگل وارد سایت شوی و با وارد کردن درس مورد نظرت مثلاً تدریس خصوصی ریاضی، لیستی از معلم‌های حرفه‌ای سایت استادبانک را مشاهده کنی و از طریق نظرات شاگردان آنها و همینطور سوابق و تجربیات تدریس‌شان در سایت، از کیفیت تدریس و مهارت آن‌ها مطمئن شوی.

قیمت تدریس خصوصی در سایت استادبانک

در خیلی از روش‌های انتخاب معلم خصوصی، قیمت جلسات تدریس خصوصی تنها از طریق خود معلم مشخص می‌شود که ممکن است بدون در نظر گرفتن میزان توانایی‌اش در تدریس، قیمت زیادی را برای جلسات تدریس خصوصی خود تعیین کند.

در سایت استادبانک این قیمت‌ها توسط خود سایت و براساس توانایی و صلاحیت تدریس معلم تعیین می‌شود. یعنی اگر قرار است هزینه‌ای بابت کلاس‌های خصوصی‌ات پرداخت کنی صرفاً برای توانایی و کیفیت تدریس معلمت است نه قیمت‌های تعیین شده خود معلم که براساس سلیقه شخصی او هستند.

در ضمن شاید والدینت بودجه محدودی را برای گرفتن معلم خصوصی در نظر گرفته باشند یا حتی شاید فکر کنی که نمی‌توانی با این هزینه‌های زیاد معلم خصوصی بگیری. در سایت تدریس خصوصی استادبانک یک امکان خوبی که فراهم شده است تنوع قیمتی جلسات تدریس خصوصی است که تو می‌توانی معلم خصوصی مناسب با بودجه خانواده ات را انتخاب کنی و خیالت راحت باشد که با هر هزینه‌ای می توانی بهترین معلم را در کنار خودت داشته باشی.

همین الان بهتر است در گوگل عبارت معلم خصوصی استادبانک را جستجو کنید و روی لینک استادبانک به آدرس www.ostadbank.com کلیک کنی و وارد صفحه سایت شوی تا بتوانی قیمت معلم خصوصی هر درسی را که می خواهی مشاهده کنی.

کیفیت برگزاری کلاس‌های آنلاین در سایت استادبانک

اینکه بخواهی در فضای آنلاین بهترین تدریس را از طرف معلمت دریافت کنی بدون اینکه دغدغه فهم مطالب را داشته باشی یا دچار افت تحصیلی شوی، فرصتی است که در کلاس‌های تدریس خصوصی آنلاین استادبانک تجربه‌اش می‌کنی. می‌توانی از طریق جستجو عبارت معلم خصوصی استادبانک در گوگل و انتخاب معلم خصوصی آنلاین وارد فضای تدریس آنلاین استادبانک شوی و آموزش را بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی با معلمت شروع کنی.

علت موفقیت کلاس‌های آنلاین استادبانک این است که در مرحله اول بستر و فضای مناسب که بتوانی بهترین کیفیت تصویر و صدا را از معلمت داشته باشی برایت در نظر می‌گیرند و در مرحله دوم به دلیل تجربه تدریس معلم‌های خصوصی استادبانک در کلاس‌های آنلاین، می توانی از کیفیت تدریس معلمت مطمئن شوی و یک آموزش تعاملی با او را شروع کنی.

درواقع در استادبانک سالانه از بین 20 هزار نفری که به عنوان معلم در این مجموعه ثبت نام می‌کنند، فقط 500 نفر مورد تایید قرار می‌گیرند که باید اخلاق مدار بوده و تجربه مناسب و توانایی لازم در تدریس را داشته باشند که این عدد گواه جدیت این مجموعه در انتخاب اساتیدش است.

ٰاستادبانک به دلیل دارا بودن درجه دانش بنیانی و افتخار همکاری با 2200 معلم خصوصی حرفه‌ای و افتخار داشتن 32000 شاگرد موفقی که از این مجموعه معلم خصوصی گرفته‌اند، همان مرجع مطمئن و معتبری است که تو با هر قیمت و هر شرایط تحصیلی ویژه‌ای که داری، می‌توانی به آن اطمینان کنی تا تجربه موفقی از کلاس‌های خصوصی‌ات با معلم‌های این مجموعه داشتی باشی.

برای داشتن این تجربه موفق فقط کافیست در گوگل عبارت کلاس تدریس خصوصی استادبانک را سرچ کنی یا از طریق وارد کردن آدرس رو به رو www.ostadbank.com در گوگل وارد سایت شوی.

بر اساس رای ۲ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *