مقایسه آپشن های فیدلیتی و هایما ۷

۱۰۳۴ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۰۷ تیر ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مقایسه آپشن های فیدلیتی و هایما ۷
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

امکانات رفاهی در خودروهای امروزی به عنوان یکی از مهمترین عوامل مورد توجه خودروسازان و مشتریان قرار می‌گیرد. این امکانات باعث راحتی و آسایش بیشتر سرنشینان در طول مسافت‌های طولانی می‌شوند و بهبود کیفیت سواری آنان را به دنبال دارد. از امکانات مهم رفاهی در خودروها، می‌توان به سیستم ناوبری اشاره کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی مسیر خود را پیدا کنند و از این راه از موانع ترافیکی و راه‌های پر ازدحام جلوگیری کنند. همچنین ظرفیت کابین، سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی و... از دیگر امکاناتی هستند که می‌توانند در طول سفر مورد استفاده قرار گیرند. به طور خلاصه امروزه دیگر خرید خودرو بدون در نظر گرفتن امکانات رفاهی پذیرفته نیست. اگر شما قصد خرید یک شاسی بلند چینی مانند فیدلیتی یا هایما را دارید، علاوه بر اینکه این دو خودرو را باید از وجوه مختلف بررسی کنید باید به مقایسه آپشن‌های فیدلیتی و هایما 7 بپردازید.

997696

کدام امکانات رفاهی خودروها نزد مشتری ایرانی محبوب‌تر است

با توجه به شرایط فعلی بازار خودرو در ایران و نوسانات قیمتی، متقاضیان خودرو در جستجوی خودروهایی هستند که دارای امکانات راحتی و ایمنی بالاتری باشند. در این راستا، امکاناتی مانند سیستم‌های هوشمندی که قابلیت ارتباط با تلفن همراه و دستگاه‌های دیگر را دارا هستند، سیستم‌های پارکینگ خودکار، دوربین‌های ۳۶۰ درجه و سیستم‌های هشدار از مهم‌ترین امکاناتی هستند که مشتریان ایرانی به دنبال آن‌ها هستند.

مقایسه آپشن‌های فیدلیتی و هایما 7 کمک می‌کند تا چنانچه به دنبال کراس اووری با آپشن‌های بیشتر هستید، بهتر تصمیم بگیرید. به‌طورکلی امکاناتی مانند سیستم‌های ناوبری GPS و صندلی‌های گرمکن و خنک‌کننده نیز برای مشتریان ایرانی مهم هستند. هدف مشتریان ایرانی از خرید شاسی‌بلندها احساس قدرت اجتماعی و بهره بردن لذت در رانندگی است. این قدرت و لذت تاحدود بسیار زیادی به امکانات و ویژگی‌های متعدد خودرو گره خورده است. از سانروف برقی گرفته تا کروز کنترل. به هر حال چه با خرید ماشین فیدلیتی چه هایما یا هر کراس اوور دیگری، افراد در جستجوی خودروهایی هستند که دارای امکانات راحتی، ایمنی و هوشمندی باشتد.

مقایسه آپشن های فیدلیتی و هایما 7 در بخش فنی

اگر قصد خرید یک شاسی بلند چینی را دارید، اما بین انتخاب فیدلیتی و هایما اس۷ دچار تردید هستید، بهتر است دو خودرو را از نظر امکانات فنی، ایمنی و رفاهی بررسی کنید. در این مقاله بررسی ظاهری دو خودرو را کنار گذاشته‌ایم، زیرا آنچه در نهایت باعث زیباتر به نظر رسیدن یک خودرو نزد مشتری می‌شود، سلیقه و ذائقه شخصی اوست. بنابراین به سراغ مقایسه آپشن های فیدلیتی و هایما 7 از نظر فنی می‌رویم. هایما در نسخه اس ۷ صاحب پیشرانه‌ای با حجم ۱۷۹۵ سی سی است که می‌تواند ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر تولید کند. این خودرو در ۹ ثانیه به حداکثر شتاب می‌رسد و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن ۸٫۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. گیربکس هایما اس۷ از نوع 6 سرعته اتوماتیک با قابلیت تیپ‌ترونیک است.

در آن سوی میدان رقابت مقایسه آپشن های فیدلیتی و هایما 7 از نظر فنی، غول رویایی چینی قرار گرفته است که هشت سال از هایما کوچک‌تر است. فیدلیتی با موتور ۱.۵ لیتری خود می‌تواند ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور ایجاد کند. ماشین فیدلیتی در ۱۱٫۹ ثانیه به شتاب صفر تا صدی می‌رسد و مصرف سوخت ترکیبی آن ۸٫۱ لیتر است. گیربکس فیدلیتی از نوع 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه از نوع تر (WDCT) با قابلیت تیپ‌ترونیک است.

در مقایسه آپشن های فیدلیتی و هایما 7 از نظر فنی باید گفت با توجه به جوان‌تر بودن فیدلیتی، این خودرو از طراحی به‌روزتر، کابین جادارتر و مصرف سوخت کمتری نسبت به هایما برخوردار است. اما از طرفی از قیمت ارزان‌تر، استهلاک کم‌تر، سواری نرم‌تر و خدمات پس از فروش گسترده‌تر هایما اس سون نیز نمی‌توان به راحتی گذشت.

مقایسه آپشن های فیدلیتی و هایما 7 از نظر ایمنی

آپشن‌های ایمنی در خودروها بسیار مهم هستند و به دلیل نقشی که کاهش تصادفات، حفظ سلامتی راننده و سرنشینان، و کاهش خسارت‌های مالی دارند، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. تکنولوژی‌های ایمنی در خودروها شامل سیستم‌های ضدقفل ترمز (ABS)، کنترل پایداری الکترونیک (ESC)، سیستم کنترل فاصله با اشیاء جلوی خودرو (ADAS) و دوربین‌های عقب و جلو و سایر سیستم‌های ایمنی می‌شود. برخی از آپشن‌های ایمنی خودروها شامل سیستم‌های هشدار دهنده تصادف، هشدار دهنده میزان فشار باد تایرها و سیستم‌های تعقیب نقطه کور و ... هستند. استفاده از این آپشن‌های ایمنی در خودروها باعث افزایش امنیت جاده‌ای و بهبود سلامتی راننده و سرنشینان می‌شود.

اگر بخواهیم به مقایسه آپشن های فیدلیتی و هایما 7 از نظر ایمنی بپردازیم باید بگوییم که دو خودرو در تست ایمنی هیچ موسسه بین‌المللی معتبری شرکت نکرده‌اند و بر این اساس دارای ستاره ایمنی نیستند. هایما اس ۷ دارای امکانات ایمنی نظیر کنترل شروع حرکت در سربالایی (HSA)، ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، ترمز کمکی (BAS)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESP) و کنترل کشش (TCS) است.

در حالی که خوب است بدانید با توجه به قیمت فیدلیتی، این کراس اوور دارای امکاناتی نظیر کنترل شروع حرکت در سربالایی (HAC)، هشداردهنده عدم حرکت بین خطوط (LDW)، هشداردهنده نقطه کور (BSD)، ترمز ضدقفل (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، ترمز کمکی (BA)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESP) و کنترل کشش (TCS) است.

در مقایسه آپشن های فیدلیتی و هایما 7 از نظر ایمنی باید گفت هر دو دارای کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و دو ایربگ جانبی هستند. با توجه به آنچه گفته شد، فیدلیتی از نظر برخورداری از امکانات ایمنی، در وضعیت بهتری نسبت به رقیب خود قرار دارد.

مقایسه آپشن های رفاهی فیدلیتی و هایما 7

اگر بخواهیم دو خودرو را از نظر رفاهی با یکدیگر مقایسه کنیم باید به اختلاف سن دو خودرو اشاره کنیم. مقایسه آپشن های فیدلیتی و هایما 7 از نظر امکانات رفاهی را اینگونه ادامه‌ می‌دهیم که فیدلیتی امکانات جذاب‌تر و به‌روزتری را داراست و از آن جمله می‌توانیم به سقف پانوراما، ترمز پارک برقی با اتوهلد، نورپردازی داخلی، شارژر وایرلس تلفن همراه، صندلی برقی سرنشین جلو و درب صندوق بار برقی اشاره کرد.

هایما اس ۷ بخریم یا فیدلیتی؟!

اگر برایتان تجربه رانندگی مهم است، باید بگوییم که شما پشت فرمان فیدلیتی همانقدر لذت خواهید برد که پشت فرمان هایما در نسخه اس ۷. با این وجود هایما استهلاک کمتری دارد و قیمت خرید آن نیز ارزان‌تر است. اما با مقایسه آپشن های فیدلیتی و هایما 7 از نظر ایمنی و رفاهی باید گفت فیدلیتی به واسطه جوان‌تر بودن در وضعیت بهتری قرار دارد و کفه ترازو به سود آن سنگینی می‌کند. در نهایت این شما هستید که باید تصمیم بگیرید کدام کراس اوور چینی را انتخاب کنید.

از کجا بخریم؟

اگر تصمیم نهایی گرفته‌اید که هایما بخرید یا فیدلیتی و با مطالعه مقاله مقایسه آپشن های فیدلیتی و هایما 7 تردیدهای ذهنی شما برطرف شده است، سایا خودرو در کنار شماست تا با بهترین شرایط شما را صاحب کراس اوور محبوبتان کند. انواع طرح‌های فروش نقدی و اقساطی با مزایایی مانند تحویل فوری، قیمت منصفانه، مشاوره رایگان پیش از خرید و قرارداد شفاف و قانونی برایتان در نظر گرفته شده است تا بتوانید رویای خرید خودرو خود را محقق کنید. برای ثبت نام در طرح‌های خرید شاسی بلندهای محبوب بازار، استعلام قیمت روز خودروها و اطلاع از جزییات طرح‌ها با مراکز فروش سایا خودرو تماس حاصل نمایید.

بر اساس رای ۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *