معرفی ۵ نمایندگی فروش اینورتر ایرانی

۲۶۵ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
معرفی ۵ نمایندگی فروش اینورتر ایرانی
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

نمایندگی‌های اینورتر گروهی صنعتی هستند که محصولات تولیدی اینورتر توسط برندهای مختلف را به مشتریان در سراسر کشور عرضه می‌کنند. از این رو می‌توان گفت که نمایندگی فروش از نظر میزان اهمیت چیزی کمتر از کارخانه‌های تولید کننده آن نیست.

به همین دلیل نمایندگی‌های فروش باید ویژگی‌های بسیاری را برای فروش اینورتر و ارائه خدمات بهتر به مشتریان دارا باشند. در ادامه چند مورد از بهترین نمایندگی‌های خرید اینورتر و تجهیزات برق صنعتی را معرفی کرده و جنبه‌های مثبت هر کدام را بررسی می‌کنیم.

۱. نمایندگی اینورتر هایپر صنعت فامکو

نمایندگی هایپر صنعت فامکو یا شرکت فن‌آوران آریا محور در طی دو دهه گذشته در قالب سهامی خاص و با سرمایه بخش خصوصی در زمینه فروش تجهیزات صنعتی شروع به کار کرده است. با گذشت زمان این شرکت به دلیل برخورداری از دانش فنی بالا، کسب تجربیات ارزشمند و علاقه‌مندی سرمایه گذاران به تدریج به یکی از برترین مشاوران، طراحان و تأمین کنندگان برند تجهیزات صنعتی تبدیل شد. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین شرکت‌های ایرانی فعال در این صنف به شمار می‌آید که همواره بهترین محصولات را از برندهای مطرح داخلی و خارج مطابق با نیاز بازار مصرف ایران به مشتریان عرضه می‌کند.

نمایندگی هایپر صنعت فامکو از همان ابتدا روی کیفیت انجام امور، احترام به خواسته‌های مشتریان و جلب رضایت آنان تأکید داشته و به همین دلیل شهرت و اعتبار این شرکت روز به روز افزایش یافته است. در حالت کلی، می‌توان گفت که سوابق کاری درخشان شرکت فن آوران آریا محور به همراه مشتریان بی‌شمار آن نشان‌دهنده موفقیت‌های متعدد این شرکت در زمینه‌های مختلف است.

این گروه به تدریج فعالیت‌هایی مانند گسترش تکنولوژی مرتبط با زمینه تخصصی و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان را مکمل فعالیت‌های اصلی خود قرار دادند. به علاوه، گروه فنی این شرکت همواره در زمینه فعالیت‌های اجرایی تحقیق و پژوهش می‌کنند تا تسلط کاملی روی اطلاعات به روز فنی به منظور ارائه محصولات ارزشمندتر و خدمات بهتر به مشتریان خود داشته باشند. به این ترتیب این شرکت با جلب رضایت مشتری و تأمین منافع ذینفعان توانسته است که به نتایج مطلوب و موفقیت آمیزی در دراز مدت دست یابد.

۲. نمایندگی اینورتر لیان الکتریک ویرا

نمایندگی اینورتر لیان الکتریک ویرا در سال ۱۳۹۶ و برای ارائه خدمات مهندسی و بازرگانی در عرصه صنعت برق کشور تأسیس شد. این شرکت در طی سال گذشته رویکردی متفاوت را برای تأمین تجهیزات و ارائه خدمات به مشتریان در پیش گرفته و همین امر موجب شده است تا پروژه‌های خرید و تأمین کالا متعددی را با موفقیت در صنایع مختلف به انجام برساند. همچنین این شرکت در پروژه‌های واگذار شده نیز عملکرد خوبی داشته و توانسته است هزینه‌ها و قیمت اینورتر تمام شده را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و به دنبال آن رضایتمندی مشتریان را کسب کرده است.

به طور کلی، این شرکت در زمینه تأمین انواع رله‌های حفاظتی، راه اندازهای نرم Soft Starter، کنترل دورهای موتور Drive، تجهیزات تابلویی فشار ضعیف و متوسط و سایر تجهیزات ابزاری دقیق از شرکت‌های سازنده معتبر خارجی و داخلی فعالیت می‌کند. از سوی دیگر، شرکت لیان الکتریک ویرا با برخورداری از تجربیات کافی و ارتباطات بین المللی بخش بازرگانی توانایی مناسبی برای تأمین سایر اقلام مورد نیاز مشتریان در سایر صنایع را به صورت خاص و سفارشی نیز دارا است.

بخش بازرگانی شرکت لیان الکتریک ویرا طی سال گذشته به عنوان مجری فرآیند خرید بوده و به همراه کادر فنی متبحر خود تمامی تلاششان را برای تأمین کالا از برترین برندهای سازنده جهانی به کار گرفتند تا بهره‌وری شرکت را افزایش داده، خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند و در نهایت رضایتمندی مشتریان خود را جلب نمایند.

۳. نمایندگی اینورتر بارمان اتوماسیون صنعت

شرکت بارمان اتوماسیون صنعت از کادری مجرب و متخصص بهره گرفته است و با هدف ارائه خدمات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی به منظور ارتقا صنعت کشور پایه‌گذاری شده است. این شرکت در بخش اتوماسیون صنعتی و درایو فعالیت داشته و نمایندگی و عاملیت فروش برند معتبر دلتا (DELTA) از شرکت کامیاب مرام و همچنین نمایندگی انحصاری اینورترهای Vortex در ایران را در اختیار دارد. با برخورداری از حق فروش این برندها شرکت بارمان اتوماسیون صنعت تلاش می‌کند تا گام مؤثری در جهت اعتلای صنعت اتوماسیون کشور بردارد.

از جمله امتیازات مثبت این شرکت می‌توان به برخورداری از کارشناسان مجرب و مشاوره فنی قوی اشاره کرد که متناسب با نیاز پروژه و مشتریان خدمات مناسبی را به آنان ارائه می‌کند. به علاوه، این شرکت با آگاهی کامل از نیاز بازار مصرف کنندگان توانسته است تا طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع را برای مشتریان فراهم کرده و انواع کالای مورد نیاز آنان را در کمترین زمان ممکن تأمین کند.

بارمان اتوماسیون با کسب تجربیات متعدد در پروژه‌های مختلف اکنون می‌تواند در زمینه پروژه‌های مشتریان مشاوره‌های سودمندی را ارائه کند و حتی برخی پروژه‌های خاص را در جهت استفاده حرفه‌ای از محصولات خود اجرا کند. از جمله دیگر خدمات این شرکت می‌توان امکان آموزش رایگان نرم افزارهای PLC و HMI و روش راه اندازی اینورترها و سرو درایوها به مشتریان به منظور استفاده از آن‌ها در کاربردهای مختلف را نام برد. به علاوه، واحد تعمیرات این شرکت نیز با برخورداری از دانش فنی مطلوب، انبار قطعات یدکی و تجهیزات آزمایشگاهی حرفه‌ای می‌تواند مشکلات فنی شرکت را در کمترین زمان ممکن حل کند.

۴. نمایندگی اینورتر توان صنعت

فروشگاه توان صنعت نیز از کادر تخصصی مجربی برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان برخوردار است. این شرکت در زمینه تأمین تجهیزات برق صنعتی، اتوماسیون صنعتی، صنایع آب و فاضلاب، کشاورزی، ابزار دقیق، صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع فولاد و ذوب آهن، صنایع پزشکی، چاپ و بسته بندی، کاشی و سرامیک، کارتن سازی و غیره فعالیت می‌کند و با برقراری ارتباطات گسترده با شرکت‌های داخلی و خارجی انواع محصولات مرتبط در این زمینه را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

به علاوه این شرکت با بررسی نوع نیاز مصرف کنندگان، توجه به توصیه‌ها و نظرات کارشناسی کادر تخصصی این مجموعه و ارتباط با متخصصین داخلی و خارجی در خصوص موضوعات اتوماسیون صنعتی توانسته است تا خدمات مشاوره‌ای بهتری را به مشتریان خود ارائه داده و در نهایت نصب، راه اندازی و به کارگیری سیستم‌های پیشرفته، دقیق و مقرون به صرفه جدید را در عرصه کنترل صنعتی به ازای سیستم‌های دستی و قدیمی برای این شرکت تسهیل نموده است.

۵. نمایندگی اینورتر سنا برق توان

شرکت فنی و مهندسی سنا برق توان یکی دیگر از نمایندگی‌های خرید و فروش اینورتر است که در جهت طراحی، ساخت و تولید ادوات کنترل، نظارت و حفاظت از این محصولات تأسیس شده است. این شرکت در سال ۹۱ و با هدف ساخت نمونه داخلی درایو آسانسور و ارائه محصولی باکیفیت و قدرتمند با قیمتی مناسب‌تر نسبت به رقبای خود روی کار آمد. این شرکت با کسب موفقیت در زمینه تولید و عرضه درایو‌‌های آسانسوری، با هدف ارائه محصولی کارآمد در زمینه‌های مختلف، درایوهای دیگری را در رده‌های توانی مختلف در ۲ نوع گیربکس ‌دار (القائی) و درایو گیرلس (آهنربای دائم) تولید کرد.

این محصولات در صنایع اتوماسیون، ماشین‌کاری، تهویه مطبوع، پمپ و فن، معدن، انرژی و غیره کاربردهای متنوعی را دارند. شرکت سنا برق توان با کسب تجربیات متعدد در تولید محصولات صنعتی اکنون توانایی ارائه محصولات خود به سایر کشورهای دنیا را به دست آورده و قدم مهمی را در راستای ارائه‌ محصولی ایرانی در بازارهای صنعتی جهانی برداشته است.

برای اطلاع از قیمت اینورتر کلیک کنید.

بر اساس رای ۸ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *