مرکز آموزش خصوصی زبان سروش دانش

۱۳۶ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
مرکز آموزش خصوصی زبان سروش دانش

شرکت در کلاس‌های آموزشی و یادگیری زیر نظر اساتید مجرب، یکی از بهترین و متداول‌ترین روش‌های فراگیری زبان‌های جدید است. آموزشگاه‌ها مراکز معتبر و قابل اعتمادی هستند که با برگزاری دوره‌های منظم در خصوص ارائه بهترین کیفیت آموزش به متقاضیان تلاش می‌نمایند. طبیعتا مهم‌ترین فاکتور موثر در موفقیت و محبوبیت چنین مراکزی، برخورداری از یک برنامه‌ریزی مشخص است؛ یعنی دقیقا همان چیزی که شما برای استمرار بخشیدن به فرایند یادگیریتان به آن نیاز دارید.

مرکز آموزش خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان‌های سروش دانش نیز از همین قاعده پیروی می‌نماید و از طریق یک برنامه‌ریزی مشخص و حرفه‌ای، ارتباط و تعامل سودمند بین فرد متقاضی یادگیری زبان و مدرس را برقرار می‌سازد. مجموعه ما مفتخر است که با همکاری جمعی از بهترین اساتید که دارای تحصیلات علمی و تجربی مفیدی هستند، آماده ارائه خدمات آموزش خصوصی زبان به علاقمندان است. کلاس‌های مربوط به تدریس زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، روسی، ایتالیایی، ترکیه‌ای، کره‌ای، چینی، هندی و... همچنین تدریس خصوصی آیلتس و تافل طبق برنامه‌های تعیین شده در قالب دوره‌های متنوع به علاقمندان ارائه خواهد شد.

سروش دانش

مزایای شرکت در کلاس‌های آموزش زبان در آموزشگاه زبان سروش دانش

از آن جایی که هر موسسه، طبق یک روال مشخص فعالیت می‌نماید، زبان آموزان نیز پس از ثبت نام مطابق با همان روال منظم و از پیش تعیین شده از آموزش‌های لازم بهره‌مند خواهند شد و در این خصوص موسسه‌ای موفق است که بتواند بیشترین میزان هماهنگی و انطباق را به وجود آورد و به نوعی متقاضیان یادگیری را مدیریت نماید و الگو و راهنمای آنان باشد.

شما می توانید برای فراگیری زبان دلخواه خودتان از کلاس‌های آموزش خصوصی بهره‌مند شوید. طبیعتا یادگیری در محیط آموزشی و یا بهره‌مندی از جلسات در منزل یا محل کارتان، بسیار مفیدتر از مطالعه انفرادی خواهد بود؛ چرا که داشتن تعاملات اجتماعی خود یکی از فاکتورهای مهم برای پیشرفت در زمینه یادگیری زبان های خارجی است. همچنین زمانی که این فرایند را به صورت جدی برگزار می کنید، نسبت به حضور در کلاس و انجام تکالیف و داشتن مطالعه مستمر و مداوم و کافی مقید خواهید شد.

یکی از مهم‌ترین مزایای شرکت در کلاس‌های آموزش خصوصی زبان آلمانی، انگلیسی و سایر زبان‌ها در آموزشگاه سروش دانش این است که خیالتان از بابت کیفیت ارائه مطالب و با تجربه بودن اساتید راحت خواهد بود؛ چرا که ما دقت و حساسیت خاصی در گزینش همکاران و مدرسان مجموعه خود داریم و به خوبی نسبت به این امر واقف هستیم که آن چه موجبات موفقیت و ماندگاری ما در عرصه آموزش را مهیا می‌سازد، رضایت دائمی و کافی از جانب زبان آموزان است.

آموزش و تدریس خصوصی زبان‌های خارجی

تدریس خصوصی یکی از روش‌های نوین آموزشی است و تجربه به ما ثابت کرده است که اکثریت افراد از به کارگیری چنین شیوه‌‌ای رضایت بیشتری داشته‌اند. آموزشگاه ما در خصوص ارائه دوره‌های آموزشی به افراد، موسسات، شرکتها و ارگانهای دولتی فعالیت دارد و با در نظر گرفتن برنامه‌ای مشخص، جلسات را با بالاترین میزان کیفیت برگزار خواهد کرد.

یکی از موارد تشکیل دهنده این برنامه در نظر گرفتن زمانی مشخص است؛ به این معنا که در یک بازه زمانی معین میزان پیشرفت و میزان ارائه مطالب به افراد تخمین زده می‌شود و هدف این است که در مدن زمان تعیین شده بتوان به آن سطح مورد انتظار رسید. از آن جایی که آموزش زبان به روش تدریس خصوصی از ویژگی‌‌هایی برخوردار است که مدرس می‌تواند تمرکز بیشتری به ازای هر فرد داشته و به صورت خصوصی به رفع مشکلات یادگیری هر شخص بپردازد، عمدتا این هدف حاصل می‌گردد.

سروش دانش

مزایای استفاده از جلسات آموزش و تدریس خصوصی زبان

  • برگزاری جلسات به صورت تک نفره و یا کلاس‌های نیمه خصوصی کمتر از پنج نفر
  • تعیین روزها و ساعات مربوط به جلسات، به صورت توافقی بین موسسه و زبان آموز
  • امکان تشکیل کلاس در روزهای تعطیل و جمعه‌ها برای افراد شاغل
  • امکان پرداخت شهریه به صورت اقساط
  • ارائه خدمات تدریس خصوصی زبان در غرب، شرق، جنوب، شمال و مرکز استان تهران
  • تقویت مهارت‌های گفتاری، شنیداری و نوشتاری و خواندن در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان
  • برگزاری کلاس‌ها در منزل یا محل کار فرد متقاضی
  • آماده‌سازی زبان آموز به جهت شرکت در آزمون‌های بین المللی
  • انتخاب مدرس از بین اساتید مجرب (خانم یا آقا) بر اساس تمایل فرد متقاضی
  • امکان تغییر شخص مدرس در صورت نداشتن رضایت از نحوه آموزش وی

آموزشگاه سروش دانش، برگزار کننده دوره‌های تدریس خصوصی زبان‌های خارجی در استان تهران

مجموعه ما با ثبت رسمی 41594، ضمن برخورداری از سوابق درخشان و مفید در حوزه آموزش آماده ارائه دوره‌های تدریس خصوصی زبان به علاقمندان است. از جمله ویژگی‌های این خدمات می‌توان به کیفیت، جامعیت و هزینه منصفانه آن در مقایسه با سایرین اشاره نمود.

در صورت علاقمندی به فراگیری زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ترکی استانبولی، عربی، روسی، ایتالیایی، چینی، ارمنی، هلندی، هندی، اسپانیایی و ... و همچنین کسب آمادگی برای شرکت در آزمون‌های آیلتس و تافل و ... حتما از طریق مراجعه به وبسایت آموزشگاه زبان سروش دانش و شماره‌های درج شده در آن با ما تماس بگیرید. کارشناسان واحد آموزش پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

بر اساس رای ۳ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *