سریع ترین روش خرید لپ تاپ را در مقداد آی تی تجربه کنید

۸۸ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
سریع ترین روش خرید لپ تاپ را در مقداد آی تی تجربه کنید
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

برای بسیاری از افرادی که به دنبال خرید یک لپ‌تاپ خوب هستند، تهیه کردن آن تبدیل به یک دردسر بزرگ شده است. به خاطر این که پیدا کردن سیستم‌های اصل و بدون مشکل، امروزه کار نسبتا سختی شده است. حتی بعضا مشاهده شده که در برخی فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ هم، اجناس دست دوم و مورد‌دار به جای لپ‌تاپ‌های اورجینال تحویل مشتریان داده شده‌اند. چنین اتفاق‌هایی باعث شده تا مردم نسبت به خرید لپ تاپ ایسوس و یا سایر برندهای موجود در بازار، کمی هوشیارتر بوده و این کار را با احتیاط و دقت بیشتری انجام بدهند.

از طرفی دیگر، قیمت برخی از سیستم‌های پرچم‌دار مانند لپ تاپ ایسوس و یا لپ تاپ اچ پی، بسیار بالا است. البته در مورد لپ تاپ لنوو و مک‌بوک هم، این موضوع صدق می‌کند و به خاطر نوسانات قیمت ارز، این سیستم‌ها قیمت بسیار بالایی دارند. به همین دلیل، خرید یک محصول کاملا درست و بدون ایراد، در چنین شرایطی می‌تواند کار بسیار مهمی باشد. اما مشکلات خرید لپ‌تاپ فقط به اینجا ختم نمی‌شود. بلکه شما برای این کار باید به فروشگاه‌های مختلفی سر بزنید و قیمت‌های مختلفی را بررسی کنید تا هم مدل موردنظرتان را پیدا کنید و هم قیمت نهایی برایتان ارزان‌تر تمام شود. اما تمامی این مراحل نیاز به زمان زیادی برایتان خواهد داشت. حالا سوال اصلی این است که دقیقا چه کسانی نیاز به لپ‌تاپ‌ دارند؟

انتخاب یک لپ‌تاپ مناسب برای کارهای گرافیکی

بیشتر افرادی که گرافیست هستند به یک لپ‌تاپ بسیار خوب برای طراحی گرافیک نیاز دارند. چرا که انتخاب یک سیستم خوب به عنوان ابزار کاری‌شان به شمار می‌آید و همگی به خوبی می‌دانیم که باید همیشه ابزار کاری‌مان از بهترین نوع آن تهیه شود. تقریبا اکثر برندهای مطرح، سیستم‌های مخصوص کارهای گرافیکی را تولید کرده‌اند که می‌توان از آن‌ها بهره‌مند شد. از لپ تاپ ایسوس گرفته تا لپ تاپ لنوو و... همگی مدل‌های مخصوص طراحی دارند که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. جالب است بدانید که بیشتر این لپ‌تاپ‌ها حتی یک قلم نوری دارند که کار طراحی گرافیک را برایتان چند برابر آسان‌تر می‌کند. چنین سیستم‌هایی، بهترین انتخاب برای کارهای گرافیکی هستند.

معمولا سیستم‌هایی که مخصوص کارهای گرافیکی ساخته می‌شوند، باید حتما از CPU، رم و کارت گرافیک عالی برخوردار باشند. در غیر این صورت هرگز قادر نخواهند بود نرم‌افزارهای ویرایش فیلم و یا عکس را به خوبی اجرا کنند. از آنجایی که این نرم‌افزارهای فضای زیادی از رم را اشغال می‌کنند و نیاز به پردازشگرهای قوی دارند، شما باید برای چنین کارهایی بهترین لپ‌تاپ‌ها را انتخاب کنید. معمولا لپ تاپ ایسوس و یا لپ تاپ لنوو مدل‌های بسیار قدرتمند پردازشی دارند که می‌توان از آن‌ها برای کارهای گرافیکی استفاده کرد. جالب است بدانید، بسیاری از افراد حتی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ هم برای چنین کارهایی استفاده می‌کنند که در ادامه به این موضوع هم خواهیم پرداخت.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ سیستم‌های قدرتمند پردازشی

کمتر کسی پیدا می‌شود که به بازی‌های رایانه‌ای علاقه‌ای نداشته باشد. چرا که بازی‌های جذاب زیادی در دنیا وجود دارند که می‌توانند کاملا مفرح و سرگرم‌کننده باشند. اما اجرا کردن بسیاری از بازی‌های حرفه‌ای نیاز به سیستم‌های قوی پردازشی دارند. یکی دیگر از مدل‌هایی که اکثر برندها، مخصوص بازی‌های رایانه‌ای تولید کرده‌اند، لپ‌تاپ‌های گیمینگ است. این سیستم‌ها باید از سخت‌افزارهای عالی و به خصوص کارت گرافیک بسیار رده‌بالا ساخته شده باشند. به همین دلیل هم، قیمت نسبتا زیادی دارند. اما با خرید یک لپ‌تاپ گیمینگ شما می‌توانید تمام بازی‌های موردعلاقه‌تان را با آن اجرا کنید. لپ تاپ ایسوس و سایر برندها، مدل‌های مخصوص گیمینگ را تولید کرده‌اند که از لحاظ پردازشی بسیار عالی هستند.

برخی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ دارای پردازنده‌های بسیار قدرتمندی هستند که می‌توانند علاوه بر بازی‌های رایانه‌ای، حتی نرم‌افزارهای گرافیکی و یا مهندسی را مثل آب خوردن اجرا کنند. شاید برای شما هم جالب باشد اگر بدانید بسیاری از ماینرها از لپ‌تاپ‌های گیمینگ برای استخراج ارز دیجیتالی مانند بیت‌کوین و... استفاده می‌کنند. چرا که استخراج یا ماینینگ ارزهای دیجیتالی نیاز به پردازنده‌های بسیار قدرتمندی دارد و چه چیزی می‌تواند بهتر از یک لپ‌تاپ گیمینگ سبک اما بسیار قوی باشد؟ اگر شما هم علاقه‌ی زیادی به بازی‌های رایانه‌ای دارید و می‌خواهید یک سیستم قدرتمند قابل حمل بخرید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما یک لپ‌تاپ گیمینگ خریداری کنید. لپ‌ تاپ ایسوس مخصوص گیمینگ و یا برندهای دیگر می‌تواند برایتان بهترین گزینه ممکن باشد.

لپ‌تاپ‌های مخصوص مهندسی؛ بهترین گزینه برای نرم‌افزارهای سنگین

فرقی ندارد شما یک دانشجوی رشته مهندسی و یا بهترین مهندس مجرب باشید، در هر صورت باید از یک لپ‌تاپ مهندسی عالی بهره‌مند شوید. لپ‌تاپ‌های مهندسی تنها تفاوتی که با سیستم‌های گیمینگ دارند، این است که کارت گرافیک چندان قوی ندارند. البته این به معنای وجود یک کارت گرافیک ضعیف نیست. بلکه این سیستم‌ها در مقایسه با لپ‌تاپ‌های گیمینگ کارت گرافیک بسیار رده‌بالا ندارند، چرا که نیازی به چنین پردازنده گرافیکی هم نخواهند داشت. اما در عوض، شما می‌توانید انتظار یک CPU و رم قوی را از لپ‌تاپ‌های مهندسی داشته باشید. لپ تاپ ایسوس، اچ پی و سایر برندها هم سیستم‌های مخصوص مهندسی دارند که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

از آنجایی که لپ‌تاپ‌های مهندسی، همگی دارای بهترین سخت‌افزارهای پردازشی و همچنین باتری بسیار قوی هستند، می‌توانند نیاز شما را به طور کلی رفع کنند. بیشتر کسانی که با نرم‌افزارهای سنگین مهندسی کار می‌کنند و نیاز به یک سیستم قابل حمل قوی دارند، می‌توانند از این سیستم‌ها بهره‌مند شوند. توجه داشته باشید که با لپ‌تاپ‌های مهندسی نمی‌توانید کارهای گرافیکی نظیر ویرایش فیلم و... را انجام بدهید. حتی ممکن است نتوانید با آن‌ها گیم‌های سنگین را هم اجرا بکنید. اما می‌توانید بدون کوچک‌ترین مشکلی، تمام نرم‌افزارهای مهندسی‌تان را مثل آب خوردن، با این سیستم‌های قوی، اجرا بکنید.

چرا پروسه خریدن لپ‌تاپ مناسب زمان‌بر و سخت است؟

تصور کنید که هم‌اکنون یک بودجه مشخصی برای یکی از لپ‌تاپ‌هایی که در بالا توضیح دادیم، دارید و می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن سیستم موردنیازتان را تهیه کنید. در بالا هم توضیح دادیم که اگر بخواهید این کار را به صورت سنتی، یعنی سر زدن به مغازه‌ها و فروشگاه‌های مختلف انجام بدهید، زمان زیادی را از دست خواهید داد. از طرفی دیگر، حتی بهترین فروشگاه‌های لپ‌تاپ هم، ممکن است تمام مدل‌های مختلف را در داخل ویترین مغازه‌شان موجود نداشته باشند. نهایتا شاید برایتان یک کاتالوگ بدهند تا آن را مطالعه کنید.

در چنین روشی، دیگر نیازی به مراجعه به فروشگاه‌ها در اوج ترافیک و... را نخواهید داشت. بلکه فقط کافی است با گوشی هوشمندتان چند دقیقه جست‌وجو کنید، تا با بهترین مدل‌های لپ تاپ ایسوس مخصوص مهندسی و یا سایر برندها آشنا شوید. فروشگاه‌هایی نظیر مقداد آی تی که یک وب‌سایت جامع و کامل دارند، تمام محصولاتشان را با قیمت روز در اختیارتان قرار می‌دهند.

خرید سریع و آسان لپ‌تاپ از فروشگاه مقداد آی تی

همان‌طور که در بالا توضیح دادیم، شما می‌توانید قیمت انواع سیستم‌هایی نظیر لپ تاپ ایسوس، لپ تاپ لنوو و... را در وب‌سایت مقداد آی تی مشاهده کنید. با پرداخت نقدی از این فروشگاه معتبر، در هر کجای کشور که باشید، محصول خریداری شده‌تان در کمترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید. این روش می‌تواند برای کسانی که اهمیت زیادی به زمانشان قائل هستند، بسیار مناسب باشد. چرا که می‌توانید بدون اتلاف زمان و هزینه، بهترین لپ‌تاپ‌های روز دنیا را از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی انتخاب و خریداری بکنید. تمام محصولات در فروشگاه مقداد آی تی ضمانت اصالت و سالم بودن کالا را توسط کارشناسان این مجموعه دریافت کرده‌اند و همگی تضمین‌شده به دستتان خواهند رسید.

بر اساس رای ۱۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *