بهترین سایت خرید کتاب از نظر کاربران کدام سایت است؟

۱۴۷ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ دی ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
بهترین سایت خرید کتاب از نظر کاربران کدام سایت است؟
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

شما کتاب‌هایتان را از کجا تهیه می‌کنید؟ آیا اهل گشت‌‌و‌گذار در سطح شهر و سر زدن به کتابفروشی‌های مختلف هستید یا ترجیح می‌دهید در خانه بمانید و کتاب‌هایتان را آنلاین سفارش بدهید؟ هر کدام از این دو مورد لطف خودشان را دارند. بعضی از کتابفروشی‌‌های معروف سطح شهر فضای مفرح و دلچسبی دارند که کاملا باب میل کتاب‌دوستان است و خرید اینترنتی هم که مزایای خاص خودش را دارد.

اگر تمایل دارید که بیشتر اینترنتی خرید کنید و کتاب‌هایتان را به‌ صورت آنلاین سفارش بدهید بد نیست تا انتهای مقاله همراه باشید تا بهترین سایت خرید کتاب را به شما معرفی کنیم و اگر اهل خرید اینترنتی نیستید باز هم با ما همراه باشید تا مزایای خرید اینترنتی کتاب را برایتان شرح بدهیم.

 چرا سی‌بوک بهترین سایت خرید کتاب است؟

اگر کارمند یا شاغل هستید، حتماً از مزایای خرید آنلاین بهره برده‌اید و حتماً می‌دانید که خرید آنلاین چقدر باعث صرفه‌جویی در وقت شما خواهد شد. سی‌بوک یک فروشگاه‌ آنلاین کتاب و نوشت‌افزار است که می‌توانید با خیال راحت کتاب‌های خود را با تخفیف ویژه از آن تهیه کنید و نگران زمان تحویل کتاب‌ها نباشید. فروشگاه سی‌بوک کتاب‌هایتان را با پست برایتان ارسال می‌کند و اگر ساکن تهران باشید، می‌توانید کتاب‌هایتان را یک روزه با پیک تحویل بگیرید یا حتی از گزینه تحویل حضوری استفاده کنید تا لازم نباشد که پول پیک و پست بپردازید. اما چرا این سایت را به عنوان بهترین سایت خرید کتاب معرفی می‌کنیم؟ در ادامه به مزایای خرید از سایت سی‌بوک اشاره می‌کنیم تا خودتان با این سایت آشنا شوید.

کتاب‌‌ها را با چند کلیک با هم مقایسه کنید

ممکن است یک کتاب با ترجمه‌های مختلف از نشرهای متفاوت منتشر شود و شما در انتخاب بهترین گزینه گیج شوید و ندانید که بهترین ترجمه کدام است. یا شاید برای تصمیم‌گیری بهتر نیاز داشته باشید تا کتاب‌های مختلف را با هم مقایسه کنید. در سی‌بوک به تمامی این کتاب‌ها دسترسی دارید و می‌توانید آن‌ها از جنبه‌های مختلف باهم مقایسه کنید. شما می‌توانید در بخش نقد و بررسی معرفی کتاب‌ها را بخوانید و با دانلود نمونه‌ای از صفحات کتاب متن آن را بخوانید تا ببینید که از نثر و ترجمه خوشتان می‌آید یا نه و بعد اقدام به خرید کنید.

تخیف دائمی در سی بوک

یکی از مهم‌ترین مزایای سایت سیبوک این است که هر زمان که به این سایت سر بزنید می‌توانید از تخفیف کتاب‌ها استفاده کنید چون این سایت تخفیف دائمی دارد و در مناسبت‌های خاص حتی تخفیف بیشتری هم به مشتریانش می‌دهد. پس هر زمان که می‌خواستید کتاب با تخفیف بخرید حتما به سی بوک سر بزنید. اگر در سایت ثبت نام کنید و عضو سایت شوید، این سایت از طریق پیامک شما را از تخفیفات دوره‌ای باخبر خواهد کرد.

دوری از ترافیک و شلوغی شهر

مشغله‌های بسیار و دود و شلوغی و ترافیک شهری باعث شده است که امروز خیلی از مردم به جای خرید در سطح شهر به فروشگاه‌های اینترنتی متکی باشند. خوبی فروشگاه‌های اینترنتی این است که شما هم می‌توانید به همه اقلام یک‌جا دسترسی داشته باشید و حتی تخفیف بگیرید و هم اینکه کاملا از شلوغی شهری دور می‌مانید و زمانی را که باید در ترافیک هدر بدهید صرف انجام یک کار سازنده می‌کنید.

دسترسی نامحدود: کتاب‌ها را یکجا بخرید

می‌خواهید برای خودتان کتاب‌های روانشناسی بخرید و برای پدرتان یک رمان کلاسیک؟ دنبال کتاب آشپزی می‌‌گردید و می‌خواهید در کنارش برای فرزندتان یک کتاب کودکانه بخرید؟ سایت سی‌بوک محدودیتی در این زمینه ندارد. می‌توانید کتاب‌های مختلف از ژانرهای متفاوت را به‌صورت یکجا با تخفیف ویژه از این سایت بخرید. در این سایت بیش از ۱۵۰ هزار عنوان کتاب در ژانرها و موضوعات متفاوت در کنار هم منتظر شما هستند تا هرکدام را که می‌خواهید سفارش بدهید.

پشتیبانی مشتری

پشتیبانی مشتری یکی از ملزومات مهم یک فروشگاه آنلاین است. شما در سایت سی بوک می‌توانید با ورود به پنل کاربری از سفارشات خود مطلع شوید. همچنین پس از ارسال بسته کد مرسوله برایتان پیامک می‌شود و با رهگیری این کد در سامانه پست به‌راحتی از وضعیت بسته‌تان باخبر می‌شوید و هر زمان که به مشکلی برخورد کردید یا اگر در مورد سفارشتان و یا انتخاب کتاب مناسب به راهنمایی نیاز داشتید می‌توانید با سایت تماس بگیرید.

ضمانت تعویض کتاب در صورت خرابی

تعویض یا مرجوع کردن کتاب‌ها در صورت خرابی و آسیب  ایرادات چاپی یکی دیگر از مزیت‌های سایت سی بوک و بخشی از پشتیبانی این سایت است.

چشم بسته کتاب نخرید

اگر برای خرید کتابی به کتاب‌فروشی بروید دیگر دسترسی به نظر دیگر کتابخوان‌ها برایتان میسر نخواهد بود. یکی از بخش‌های مهمِ فروشگاه سی‌بوک، بخش نظرات آن است. می‌توانید به راحتی روی کتاب مورد نظرتان کلیک کنید و نظرات دیگران دربارهٔ این کتاب را بخوانید.

تحویل سریع

مطمئناً برای کتابخوانان مهم است که کتاب مورد نظرشان را در اسرع وقت تحویل بگیرند. سی بوک سفارشات شما را با فاصله یک الی دو روز کاری به پست تحویل می‌دهد و اگر در تهران باشید کتاب‌ها یک الی دو روز کاری بعد از ثبت سفارش به دستتان می‌رسد. البته خودتان هم می‌توانید یکی تا دو روز کاری بعد از ثبت سفارش به دفتر سی بوک در تهران سر بزنید و سفارشتان را تحویل بگیرید.

کتاب‌های تازه و پرفروش

بعد از ورود به سایت می‌توانید به بخش کتاب‌های پرفروش و تازه‌ها سر بزنید و با کتاب‌های پرفروش و پرمخاطب و یا کتاب‌هایی که به تازگی چاپ شده‌اند آشنا شوید.

سی بوک فقط سایت فروش کتاب نیست

با اینکه سی ‌بوک کارش را با فروش کتاب شروع کرد اما امروزه فقط کتاب نمی‌فروشد و شما می‌توانید نوشت‌افزارهای متنوع، کالاهای فرهنگی، ماگ سرامیکی و تابلوهای مختلف و متنوع را از این سایت سفارش بدهید.

سی‌بوک همچنین چند فروشگاه حضوری هم دارد: فروشگاه هروی در شمال شرق تهران و فروشگاه سی‌بوک اهواز در شهر اهواز هر روزه پذیرای شما هستند. البته بد نیست بگوییم که در این فروشگاه‌ها خبری از تخفیف دائمی سایت نیست.

فروشگاه اینترنتی کتاب 30بوک، یکی از سایت‌های معتبر برای خرید کتاب به‌صورت آنلاین است. فروشگاه 30بوک با تخفیف دائمی خود این امکان را برای کابران فراهم کرده تا کتاب‌های موردنظرشان را با بهترین قیمت خریداری کنند. پشتیبانی سایت سی‌بوک تا زمانی که کتاب به دست‌تان برسد جوابگوی شما خواهد بود و حتی اگر بعد از دریافتِ کتاب متوجهٔ ایرادی در کتاب شوید، می‌توانید کتاب خود را به‌راحتی تعویض کنید.

در این نوشتار مزایای خرید اینترنتی کتاب از سایت سی بوک را شرح دادیم. اگر در فکر خرید کتابی هستید بهتر است همین الان به سایت 30بوک مراجعه کنید.

بر اساس رای ۱ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *