برای رشد کسب و کار خود در ایران از دفتر کار مجازی استفاده کنید

۱۶۷ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
برای رشد کسب و کار خود در ایران از دفتر کار مجازی استفاده کنید
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

اگر برای شروع کسب و کار خودتان تردید دارید و از هزینه‌های سرسام آور اجاره دفتر کار، تلفن سانترال، استخدام منشی و ... نگران هستید، می‌توانید با کمک دفتر کار مجازی دفترشما با هزینه‌ای بسیار پایین صاحب امکانات یک دفتر کار شوید.

دفتر کار مجازی «دفترشما» چیست و چه کمکی به کسب و کار ما می‌کند؟

دفتر شما

به طور خلاصه شما با کمک دفتر کار مجازی می‌توانید بدون نیاز به فضای فیزیکی و دفتر کار صاحب خط تلفن ثابت بشوید، منشی دور کار داشته باشید، فکس اینترنتی دریافت کنید و تماس‌های خود را به سادگی مدیریت کنید.

یک زن خوش ذوق در سیستان و بلوچستان که سوزنی دوزی می‌کند می‌تواند از تلفن گویایی دفترشما برای فروش محصول خود استفاده کند و در واقع یک نمایندگی فروش در پایتخت داشته باشد. یک برنامه نویس آزاد کار در شهر بانه که فروشگاه اینترنتی دارد می‌تواند برای پشتیباتی تماس از سرویس منشی مجازی «دفترشما» استفاده کند. یک مدرس آنلاین که به صورت مجازی آموزش می‌دهد می‌تواند پاسخ به تماس‌های متقاضیان را به منشی مجازی دفتر شما بسپارد.

دبیرخانه یک همایش شلوغ را می‌توان با کمترین هزینه به کمک سرویس‌های «دفترشما» مدیریت کرد وقتی که همزمان بیست ورودی تماس دارید و تلفن‌تان بوق اشغال نمی‌خورد، در واقع ساعات اوج تماس به خوبی مدیریت شده و هیچ تماسی هم از دست نرفته است.

هر کسب و کاری در هرکجای ایران می‌تواند برای رشد کسب و کار خود از این خدمات استفاده کند.

در حال حاضر بیش از پنج هزار کسب و کار ایرانی از این خدمات استفاده می‌کنند. دفترشما بیش از 7 سال است که به مشترکین خود خدمات تلفن گویا و منشی مجازی می‌دهد.

تلفن گویا ivr با کمتر از صد هزار تومان!

دفتر کار شما

سرویس های اصلی «دفتر شما» تلفن گویا و منشی مجازی است.

شما در ابتدا وارد سایت دفترشما به آدرس daftareshoma.com می‌شوید و برای کسب و کار خود در 5 دقیقه یک شماره ثابت تهران با سرشماره 2 می‌خرید و روی این شماره تلفن، سرویس تلفن گویا یا منشی مجازی می‌گیرید.

شما می‌توانید برای شماره خریداری شده بینهایت داخلی تعریف کنید و در واقع دایورت تلفن ثابت شما روی موبایل های خود و همکارنتان با کمک تلفن گویا به راحتی انجام می‌شود.

با خرید سرویس تلفن گویا ivr دفتر شما دیگر حتی نیازی به اجاره دفتر کار در تهران، نصب نرم‌افزار و سخت‌افزار سانترال هم ندارید. بدین ترتیب اگر فقط خط ثابت تهران را برای پاسخگویی به تماس‌های کاری لازم داشتید، دیگر نیازی به هزینه کردن برای اجاره و تجهیز یک دفتر کار ندارید و صرفه‌جویی زیادی می‌کنید.

در این سرویس، علاوه بر خط تلفن تهران، تمام امکانات یک سانترال حرفه‌ای نظیر پخش پیام خوشامدگویی در ساعات مختلف روز، تعریف منو، داخلی و شماره‌هایی که مایلید تماس‌ها به آنها دایورت شود و همچنین فکس و صندوق صوتی نیز قابل ارائه است.

از طریق پورتال «دفتر شما»، گزارش کامل تماس‌ها و دقایق مصرفی هم به‌صورت آنلاین در دسترس است.

منشی دفترشما پاسخگوی تماس‌های کسب و کار شما

دفتر کار مجازی

در واقع منشی مجازی، منشی دورکار شما است و یک اپراتور حرفه‌ای است و بدون اینکه در محل شما حضور داشته باشد، تمامی تماس‌های کاری شما را براساس دستورالعملی که از طریق پورتال آنلاین به او داده‌اید، مدیریت می‌کند و به شما گزارش می‌دهد یا در صورت لزوم تماس را به شما وصل می‌کند.

با این سرویس، شما عملا از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌شوید. دفترشما شرایطی را فراهم کرده تا هر فرد کارآفرین بتواند با حداقل هزینه یک منشی حرفه‌ای دورکار داشته باشد.

به سادگی می‌توانید پس از طی مراحل خرید بسته منشی و انتخاب یک خط تلفن، دستورالعمل پاسخگویی تماس‌های منشی را مشخص کرده تا بدین ترتیب با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مدیریت تماس‌های کاری خود را به اپراتورهای حرفه‌ای واگذار کنید.

دو هفته رایگان سرویس ها را امتحان کنید

اگر فکر می‌کنید که امکانات دفترکار مجازی می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند، پیشنهاد می‌کنیم ۱۵ روز خدمات دفتر کار مجازی را به‌صورت رایگان آزمایش کنید.

با مراجعه به سایت دفتر شما به نشانی daftareshoma.com می‌توانید در ۵ دقیقه شماره ثابت تهران بگیرید و ۴ رقم آخر شماره تلفن را هم خودتان انتخاب کنید، با جستجو در میان شماره‌ها شانس خود را برای گرفتن شماره رند یا دلخواه امتحان کنید.

حالا که شماره ثابت خود را گرفتید، می‌توانید دو هفته رایگان روی این شماره خدمات تلفن گویا و یا منشی را دریافت کنید و اگر مورد پسند بود، پس از این دو هفته مشترک دفتر کار مجازی شوید.

تخفیف ویژه برای شما

خبر خوب اینکه برای خرید سرویس‌ها شما می‌توانید تا آخر پاییز سال 99 تا 20 درصد تخفیف داشته باشید و تنها کافی است موقع خرید سرویس‌ها در قسمت کد تخفیف عبارت paeiz99 را وارد کنید.

اگر هر سوال یا ابهامی هم در رابطه با سرویس‌های دفترشما دارید، با ما تماس بگیرید. شماره تماس ما 02128420 است و همینطور ما را در اینستاگرام، تلگرام و توییتر و آپارات با آی‌دی daftareshoma پیدا کنید.

بر اساس رای ۴ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *