درخواست معلم خصوصی ریاضی با چه قیمتی و از کجا؟

۳۰ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
درخواست معلم خصوصی ریاضی با چه قیمتی و از کجا؟
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

ریاضی همیشه درسی بوده است که به دلیل سختی مباحثش، ما را در سال‌های تحصیل‌مان غافلگیر کرده و به نقطه‌ای رسانده که برای یادگیری بهتر این درس، بارها تصمیم گرفته‌ایم معلم خصوصی ریاضی بگیریم. یعنی نیاز به معلم خصوصی ریاضی همواره مهم‌ترین نیاز آموزشی اکثر ما در درس ریاضی بوده است که همچنان هم این نیاز احساس می‌شود.

اما از دغدغه‌های مهمی که در دوران تحصیل‌مان داشتیم این مورد بود که معلم خصوصی ریاضی خوب را از کجا پیدا کنیم یا حتی از کجا بدانیم که واقعا در آموزش ریاضی خوب عمل می‌‌کند و آیا قیمت کلاس تدریس خصوصی ریاضی‌اش منصفانه و متناسب با توانایی و مهارت‌هایش است؟

این‌ها دغدغه‌های اکثر ما دانش‌آموزان در درس ریاضی بوده است که همواره نمی‌دانستیم باید برای درخواست معلم ریاضی، به آگهی تدریس خصوصی ریاضی روی دیوارهای اطراف مدرسه‌مان اعتماد کنیم یا با معرفی همسایه، دوست و همکلاسی‌هایمان به گرفتن شماره معلم ریاضی اکتفا کنیم یا حتی به سراغ معلم مدرسه خودمان برویم که همواره خستگی‌اش در تدریس این درس به وسعت یک کلاس سی نفره با سطح هوش‌های متفاوت در ریاضی بود.

استاد بانک

اما الان شرایط متفاوت شده است و خیلی راحت‌تر از آنچه که فکر می‌کنیم، می‌توانیم معلم خصوصی مناسبی پیدا کنیم. وجود سایت‌های تدریس خصوصی این امکان را برای همه ما فراهم کرده است که فارغ از محدودیت‌های زمان و مکان، معلمی که مدنظرمان است را انتخاب کنیم.

یعنی با وجود سایت‌های تدریس خصوصی، ما سه فاکتور مهم مهارت معلم ریاضی، قیمت جلسات و مرجع انتخاب معلم را می‌توانیم براحتی بررسی کنیم و فارغ از تمام مشکلات گذشته برای گرفتن معلم خصوصی، آن معلمی که مدنظرمان است را پیدا کنیم.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل و معلم ریاضی آنلاین چند است؟

قیمت کلاس‌های آنلاین ریاضی یا حضوری بهتر است بر اساس مهارت و شایستگی معلم تعیین شود نه به سلیقه شخصی او.

با کلیک روی لینک تدریس خصوصی ریاضی، قیمت هر جلسه کلاس ریاضی را می‌توانیم مشاهده کنیم که در سایتی مثل استادبانک که یکی از سایت‌های تدریس خصوصی است بر اساس فاکتورهای زیر تعیین می‌شود.

  • سابقه تدریس معلم
  • تعداد شاگردان و جلسات موفق
  • میزان مهارت تدریس معلم

در این سایت قیمت کلاس تدریس خصوصی ریاضی در منزل برای اساتید یک ستاره با حدود قیمتی 60 تا 70 هزار تومان است و به اساتید پنج ستاره برای هر جلسه با حدود قیمتی 200 هزار تومان می‌رسد.

قیمت معلم ریاضی آنلاین برای اساتید یک ستاره از جلسه‌ای حدوداً 50 هزار تومان شروع می‌شود و برای اساتید 5 ستاره به جلسه‌ای حدود 150 هزار تومان می‌رسد که این هزینه کاملا متناسب با سه فاکتوری است که ذکر کردیم.

سنجش مهارت تدریس معلم ریاضی چگونه است؟

مهم‌ترین اصل در مهارت تدریس معلم در درس ریاضی، تواناییش در توضیح مسائل و فهم راحت آن به شاگرد است و مهم‌ترین سنجه‌ای که می‌توان با آن این مهارت را سنجید، میزان رضایت شاگردان قبلی از نحوه تدریس خصوصی ریاضی معلم است.

منبع: سه اصل کلیدی در یادگیری آسان ریاضی، سایت مشرق نیوز

از کجا درخواست کلاس تدریس خصوصی ریاضی بدهیم؟

مهم ترین نکته‌ای که باید در انتخاب مرجع یا همان سایت تدریس خصوصی برای درخواست معلم ریاضی در نظر بگیریم این مورد است که سایت مورد نظر شروط زیر را داشته باشد:

  • اولین شرط انتخاب معلم خصوصی از سایت مورد نظرمان، داشتن نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
  • دومین شرط، داشتن بانکی از اساتید حرفه‌ای است که مورد ارزیابی قرار گرفته باشند و تمام مشخصاتشان در پروفایل‌شان مشخص باشد.

سایت استادبانک علاوه بر داشتن نماد اعتماد الکترونیک، رسیدن به درجه دانش بنیانی و همراهی دانشگاه صنعتی شریف با این مجموعه، با ارزیابی دائمی عملکرد اساتید خود و با آموزش رفتار و اخلاق حرفه‌ای به مدرسینش برای هرچه بهتر برگزار کردن کلاس‌هایشان، توانسته در سال‌های اخیر در حوزه آموزش خصوصی پیشتاز باشد.

معلم‌های ریاضی استادبانک می‌توانند همان گزینه مناسب برای رفع نیازمان در درس ریاضی باشند که فارغ از مشکلات گذشته برای پیدا کردن معلم خصوصی، می‌توانیم به مهارت تدریس و قیمت منصفانه کلاس‌هایشان اعتماد کنیم.

بر اساس رای ۱ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *