خرید گیفت کارت و جم بازی

۶۰ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
خرید گیفت کارت و جم بازی
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

امروزه افراد می‌توانند با خرید گیفت کارت و جم بازی‌ها از دنیای جدیدی از امکانات، کالاها و خدمات بهره‌مند شوند و از دنیای مدرن و الکترونیکی لذت ببرند. گیفت کارت‌ها در حقیقت نوعی از کارت‌های هدیه هستند که دارای میزان اعتباری مجازی و غیر نقدی هستند.

اعتبار این کارت‌ها قابلیت انتقال ندارد و افراد فقط می‌توانند خریدهای خود را با آنها انجام دهند. تمام شرکت‌های شناخته شده برای رفاه بیشتر کاربران خود از سراسر جهان اقدام به عرضه گیفت کارت‌هایی با قابلیت‌های متعدد کرده‌اند.

این گیفت کارت‌ها می‌توانند به عنوان هدیه‌ای مناسب برای همه افراد خصوصاً گیمرها، دانشجویان و نتورکرها باشند.

نکات مهم در خرید گیفت کارت

با توجه به محبوبیت بالای گیفت کارت‌ها و فعالیت شرکت‌ها و افراد مختلف در این حوزه لازم است که در هنگام خرید این کارت‌ها به موارد مختلفی توجه شود که مهم‌ترین آنها شامل اعتبار و سابقه فروشگاه عرضه کننده گیفت کارت، نوع گیفت کارت و قابلیت‌های آن، حجم اعتبار کارت و نوع ارزی که در آن وجود دارد، منطقه و ناحیه استفاده از کارت، موارد امنیتی خرید گیفت کارت، کارمزدها و مالیات گیفت کارت‌ها، تاریخ انقضای گیفت کارت و ... هستند.

پر استفاده‌ترین گیفت کارت‌ها

امروزه مردم جهان از هر نقطه‌ای می‌توانند از خدمات و کالاهای شرکت‌های مختلف استفاده کنند و همین باعث شده است که شرکت‌های بزرگ خدمات مختلفی مانند عرضه گیفت کارت به مشتریان خود داشته باشند.

‌افراد می‌توانند به صدها گیفت کارت معتبر و مختلف دسترسی داشته باشند و استفاده‌های متعددی از آنها داشته باشند.

از جمله رایج‌ترین و پر استفاده‌ترین گیفت کارت‌های موجود در فروشگاه‌ها می‌توان به مواردی همچون گیفت کارت اپل، گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت استیم، گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارت ریزر گلد و ... اشاره کرد که هر کدام قابلیت‌های منحصر به فردی دارند.

از دیگر شرکت‌هایی که گیفت کارت‌های انحصاری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند می توان به اسپاتیفای، والمارت، اسکایپ، فیس‌بوک، eBay و ... اشاره کرد.

کاربران به راحتی می‌توانند از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید گیفت کارت اپل آیتونز با قیمت دلخواه، خرید گیفت کارت گوگل پلی با قیمت دلخواه، خرید گیفت کارت آمازون با قیمت دلخواه و تهیه سایر گیفت کارت‌ها بکنند.

خرید جم بازی‌ها

امروزه بازی‌های ویدیویی و موبایلی اصلی‌ترین وسیله سرگرمی افراد از سراسر جهان هستند. شرکت‌های بازی‌سازی معمولاً بازی‌های خود را به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند و منبع درآمد خود را بر روی فروش جم بازی‌ها قرار داده‌اند. گیمرها برای آنکه قادر باشند از خریدهای درون برنامه ای استفاده کنند و آیتم‌های مختلف موجود در بازی‌ها را خریداری یا آپدیت کنند باید از جم بازی‌ها بهره ببرند.

گیمرها با خرید یوسی پابجی موبایل، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، خرید الماس فری فایر، خرید ویباکس فورتنایت، خرید الماس ایمو و جم بازی‌های دیگر می‌توانند به راحتی خرید درون برنامه‌ای اندروید و ios را انجام دهند و نهایت لذت و هیجان را از بازی‌ها دریافت کنند.

مرکز خرید گیفت کارت و جم از سایت گیم کد

سایت گیم کد یکی از معتبرترین سایت‌های فعال در حوزه گیفت کارت و جم بازی است که خدمات متنوعی به کاربران ارائه می‌کند.

این سایت دارای پشتیبانی آنلاین و شبانه روزی است و با داشتن درگاه بانکی و SSL مطمئن، تحویل فوری محصول، شارژ فوری محصولات درون برنامه‌ای و شارژ فوری خرید جم بازی خریدی تضمینی را برای کاربران رقم می‌زند.

بر اساس رای ۵ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
۱ دیدگاه برای «خرید گیفت کارت و جم بازی»

سلام میخواهم گیفت کارت بخرم و به وسیله ان فروشگاه فروش الماس بازی موبایل لجند بزنم و اقدام به فروش الماس بازی کنم چه کاری باید انجام دهم؟ و سوال دوم ایا گیفت کارت رو میشه ریشارژ کرد؟

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *