خرید هاست پرسرعت و پرحجم با دامنه و قالب رایگان

۱۲۶ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
خرید هاست پرسرعت و پرحجم با دامنه و قالب رایگان
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

در حال حاضر اگر بخواهیم یک سایت عادی را راه‌اندازی کنیم می‌بایست هزینه بسیار زیادی را بپردازیم اما همیشه یک راه مطمئن و کم هزینه‌تر البته با بالاترین سطح کارایی در دسترس ماست. تصور کنید بتوانید یک هاست بسیار باکیفیت با فضای 20 گیگابایت به همراه دامنه و قالب رایگان را به مبلغ 399 هزار تومان بصورت یکساله در اختیار داشته باشید. این واقعا عالی است و حتی هاست‌های با کیفیت معمولی با این حجم را نمی‌توان با این مبلغ تهیه کرد، پس پیشنهاد می‌کنیم این فرصت بسیار خاص و ویژه را از دست ندهید.

شرکت میزبان فا ارائه دهنده باکیفیت‌ترین و حجیم‌ترین هاست‌های کشور

شرکت میزبان فا جزو 5 شرکت برتر و محبوب هاستینگ در کشور است که ده‌ها هزار سایت فعال و پربازدید کشور را با بالاترین سطح کیفی میزبانی می‌کند. سرویس‌های هاست ایران میزبان فا جزو محبوب‌ترین سرویس‌های مورد ارائه این مجموعه بوده و در واقع با وجود بالاترین سطح کیفی، هزینه بسیار اقتصادی نیز دارند. در تصویر زیر مشخصات پلن‌های مورد ارائه میزبان فا را مشاهده می‌کنید. برای مشاهده جزئیات بیشتر و ثبت سفارش بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

همانطور که مشاهده می‌کنید شما می‌توانید با سفارش سالانه سرویس‌های فوق از امکان دامنه و قالب رایگان برخوردار شده و همچنین شامل تخفیف ویژه نیز شوید.

امکان راه‌اندازی رایگان سایت توسط میزبان فا

یکی از بهترین خدمات میزبان فا امکان راه‌اندازی رایگان سایت است که پس از ثبت سفارش می‌توانید درخواست آنرا ثبت کنید تا یک سایت راه‌اندازی شده آماده به کار را تحویل بگیرید؛ در صورت سفارش سرویس بصورت سالانه نیز قالب حرفه‌ای بصورت رایگان بر روی سایت شما قابل فعالسازی است و می‌توانید از امکانات عالی این قالب‌ها برای طراحی سایت‌تان بهره بگیرید.

دیگر سرویس‌های مورد ارائه میزبان فا

میزبان فا سرویس‌های متنوعی داشته و شما می‌توانید سرویس متناسب با سایت‌تان را از میزبان فا تهیه نمایید. سرویس‌های مورد ارائه میزبان فا به شرح زیر است:

  • هاست اشتراکی ایران - مناسب سایت‌های با بازدید متوسط و کسب و کارهای تازه راه‌اندازی شده.
  • هاست مخصوص وردپرس - مخصوص سایت‌های وردپرسی پربازدید با منابع سخت افزاری نامحدود.
  • هاست مخصوص ووکامرس - مخصوص سایت‌های ووکامرسی پربازدید با منابع سخت افزاری نامحدود.
  • هاست دانلود - با قدرتمندترین و پرسرعت‌ترین پهنای باند کشور با پورت‌های 40 گیگابیتی.
  • هاست ابری - شامل تمامی سرویس‌های فوق با بالاترین سطح سرعت، امنیت و پایداری.

برای مشاهده سرویس‌های میزبان فا بر روی لینک مقابل کلیک کنید: سرویس‌های هاست لینوکس میزبان فا

بر اساس رای ۲ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *