راهنمای تبلیغات در گوگل و سئو سایت به کمک منتوریکس

۱۲۵ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ تیر ۱۴۰۱
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
راهنمای تبلیغات در گوگل و سئو سایت به کمک منتوریکس
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

این‌طور تصور کنید که انگار تا وقتی گوگل، سایت شما را ندیده، تقریبا سایت شما وجود ندارد. برای این‌که با گوگل رفیق شوید، نیاز دارید سئو سایت خود را بهینه کنید و در کنارش تبلیغات در گوگل هم قطعاً نباید فراموش کنید. اما چطور؟ نگران نباشید؛ منتوریکس تمام سوالات شما را پاسخ می‌دهد. کسانی که با آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس آشنا باشند، می‌دانند که تیم منتوریکس علاوه بر آموزش تبلیغات گوگل و سئو، خدمات تبلیغات در گوگل و سئو سایت هم ارائه می‌دهد.

تبلیغات در گوگل چیست؟

اگر قرار است پول خود را صرف تبلیغات کنید تا به تارگت خود برسید، پس بهتر است آن را جای درست خرج کنید. گوگل ادز تنها دو سال از این‌که گوگل راه‌اندازی شد روی کار آمد. این پلتفرم تبلیغاتی در اکتبر سال 2000 با نام Google Adwords وارد صحنه شد، اما پس از مدتی تغییر نام تجاری در سال 2018، به Google Ads تغییر نام داد.

گوگل ادز یک پلتفرم تبلیغات پولی است که به کمک آن می‌توانید ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهید. یعنی زمانی که مشتریان به دنبال محصول یا خدمات مشابه شما هستند،‌ کسب و کار شما در نتایج آن‌ها دیده می‌شود. تبلیغات این پلفترم می‌تواند در کانال های دیگری مثل یوتیوب نیز پخش شود.

آیا تبلیغات در گوگل واقعا موثر است؟

بگذارید برای پاسخ به این سوال،‌ از آمار و ارقام واقعی بگوییم:

  • تبلیغات گوگل دارای نرخ کلیک نزدیک به 8 درصد است.
  • تبلیغات نمایش داده شده، هر ماه 180 میلیون ایمپرشن ایجاد می‌کنند.
  • برای کاربرانی که آماده خرید هستند، تبلیغات در گوگل، 65 درصد از کلیک‌ها را دریافت می‌کند.
  • 43٪ از مشتریان چیزی را می‌خرند که در تبلیغ یوتیوب دیده‌اند.

گوگل بیشترین استفاده را بین سایر موتورهای جست‌وجو دارد. پس چه‌چیزی از گوگل برای سپردن تبلیغات خود به آن بهتر است؟

تبلیغات در گوگل با منتوریکس

گوگل دیگر خود را از یک برند به یک فعل ارتقا داده و در دیکشنری مریام وبستر تعریف شده است و به این خاطر است که این روز‌ها هرکس به سوالی بر می‌خورد، اولین انتخابش گوگل است. پس تعجبی ندارد که جواب سوال شما به این‌که چطور سایتم دیده شود؟ چطور از رقبایم جلو بزنم؟ هم دست گوگل باشد. به کمک تبلیغات در گوگل می‌توانیم محصول یا خدماتی را به افرادی نشان دهیم که احتمال بیشتری دارد به آن‌ها مایل باشند. حتی می‌توانیم بررسی کنیم آیا روی تبلیغ ما کلیک کرده‌اند یا نه. با روش تبلیغات در گوگل می‌توانید پول خود را در جای درست خرج کنید و بهترین نتیجه را بگیرید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس دارای گواهی پارتنر رسمی گوگل است و باتوجه به این‌که تیم منتوریکس همیشه تشنه یادگیری است، به جدیدترین امکانات تبلیغات در گوگل مسلط است. ما تمامی اتفاقات و تغییرات تبلیغات گوگل ادز را در قالب گزارش‌های گوگل دیتا استودیو، به صورت شفاف و در بازه‌های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه ارائه می‌دهیم و هرگونه ابهام و شک را از بین می‌بریم.

تنوع خدمات منتوریکس باعث می‌شود دیگر نیازی به برو‌ن‌سپاری سئو و تبلیغات گوگلی خود نداشته باشید.

ما در منتوریکس به شما کمک می‌کنیم تا با کاهش هزینه‌هاتان،‌ حداقل ۳۰ درصد افزایش مشتری داشته باشید.

انواع تبلیغات گوگل ادز به کمک منتوریکس

ما بر اساس ترجیحات شما تصمیم می‌گیریم از کدام نوع از تبلیغات در گوگل استفاده کنیم:

  • تبلیغات سرچ گوگل ادز (Search Google Ads)
  • تبلیغات بنری گوگل ادز (Display Ads)
  • تبلیغات بازاریابی مجدد در گوگل ادز
  • تبلیغات در یوتیوب
  • تبلیغات جیمیل (Gmail Ads)
  • تبلیغات دیسکاوری (Discovery Ads)
  • تبلیغات نصب اپلیکیشن با گوگل ادز
  • تبلیغات Segmentation & Customization
  • تبلیغات گوگل ادز براساس بازدیدکنندگان رقبا

سئو سایت چیست؟

سئو،‌ بهینه‌سازی سایت خود برای موتورهای جست‌وجو است تا وقتی افراد به دنبال خدمات یا محصول مشابه کسب و کارتان هستن،‌ شما در صفحه ۱ و نتایج اول گوگل ظاهر شوید.

چرا سئو اهمیت دارد؟

  • کم هزینه است
  • ROI عالی ارائه می‌دهد.
  • داده های عملی ارائه می‌دهد.
  • باعث افزایش اعتبار می‌شود.
  • کاربران مرتبط را جذب می‌کند.

برای اطمینان از این‌که سایت خود را به بهترین شکل ممکن بهینه می‌کنید، مهم است که با ابزارهای مناسب آشنا باشید. منتوریکس مجموعه کاملی از ابزارها را در اختیار دارد تا مطمئن شوید که استراتژی سئوی شما به طور کامل اجرا می‌شود.

سه نوع سئو وجود دارد که یک استراتژیست سئو می‌تواند روی آن‌ها تمرکز کند:

  • سئوی درون صفحه: این سئو بر روی محتوایی که در واقع در صفحات سایت وجود دارد و نحوه بهینه‌سازی آن برای افزایش رتبه وب‌سایت متمرکز است.
  • سئوی خارج از صفحه: این سئو بر روی لینک‌هایی متمرکز می‌شود که از سایر نقاط اینترنت به وب‌سایت هدایت می‌شوند.
  • سئوی تکنیکال: این سئو درواقع روی معماری وب‌سایت، مانند کد سایت تمرکز دارد. گوگل به همان اندازه که به محتوا اهمیت می‌دهد برای تنظیمات فنی نیز اهمیت قائل است.

به خاطر داشته باشید که هر کسب‌وکاری اهداف متفاوتی دارد، بنابراین وظیفه یک سئوکار این است که صنعت آن‌ها را بررسی کند، تعیین کند که مخاطبان به چه چیزهایی اهمیت می‌دهند، و استراتژی‌ بچیند که به آن‌ها آن‌چه را که به دنبالش هستند می‌دهد؛ پس یک قاعده کلی را برای همه کسب‌وکارها نمی‌توان پیاده کرد.

نحوه بالا بردن سئو سایت با منتوریکس

ما ابتدا به کمک ابزارهای سئویی، سایتتان را آنالیز می‌کنیم تا بتوانیم یک استراتژی دقیق سئو داشته باشیم. بعد از آن نوبت به چیدن استراتژي سئو که مختص به سایت شما و کسب و کارتان است می‌رسیم. این مرحله شامل کیورد ریسرچ،‌ سئو تکنیکال و… می‌شود. حالا نوبت می‌رسد به کیورد ریسرچ. کلمات کلیدی که مستعد رتبه گرفتن هستند را پیدا می‌کنیم و بعد از آن با تعامل فکری با شرکت شما،‌ کلمات کلیدی را انتخاب می‌کنیم که برای شرکت شما پول ساز باشند.

بعد از آن هم به سئو تکنیکال می‌رسیم که شامل بررسی ساختارها و نیازهای فنی، تعامل با تیم فنی و اجرای تمامی موارد تکنیکال است و به یک نقشه راه می‌رسیم. بعد هم نوبت سئو داخلی و سئو خارجیست که دو بخش حساس این‌کار هستند. همواره در طول این مسیر به شما گزارش می‌دهیم تا خیال شما را از روند انجام شده راحت کنیم و بدانید که در مسیر درستی قرار داریم.

در صورت نیاز آن‌چه لازم است از سئو بدانید را به شما آموزش می‌دهیم تا با اشراف هرچه بیشتر کارها جلو بروند. خدمات سئو منتوریکس به شما کمک می‌کند تا دیگر نگران هزینه و زمانی که برای سئو سایتتان می‌گذارید، نباشید.

جمع‌بندی

مهم‌ترین ویژگی منتوریکس جدای از تخصص تیم آن،‌ این است که همیشه بر کیفیت اصرار داشته و پروژه‌ها را صرف انجام آن دست نمی‌گرفته. همیشه مرد میدان بوده و تا نمی‌برده تمام نمی‌کرده است.

برای اطلاعات بیشتر درباره خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس، به سایت ما مراجعه کنید.

بر اساس رای ۷ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *