آیا تا به حال به تایپ سریع نیاز پیدا کرده اید؟

۱۳۹ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ آبان ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
آیا تا به حال به تایپ سریع نیاز پیدا کرده اید؟
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

تایپ سریع از خدماتی است که اگر دانشجو، استاد دانشگاه، مترجم و نویسنده یا محقق باشید، به طور حتم در زمان های زیادی به آن نیاز خواهید داشت. تایپ کردن بر عکس تصور همگان کار ساده‌ای نیست و هر کسی که بتواند پای لپ‌تاپ یا کامپیوتر بنشیند و از صفحه کلید استفاده کند نمی‌تواند تایپیست باشد. تایپیست بودن یک شغل است که نیاز به یاد گرفتن مهارت ویژه خودش را دارد. به همین دلیل هم بهتر است برای اینکه از ابتدا کار تایپ خوب و حرفه‌ای پیش برود از افرادی که در این حوزه تجربه دارند استفاده شود.

برای اینکه بتوان چنین افراد ماهر و با تجربه ای را پیدا کرد می‌توان به وبسایت‌ها و مؤسسه‌هایی مراجعه کرد که توانسته‌اند با فعالیت گسترده در این حوزه آن‌ها را به استخدام خود در آورند. برای دست یافتن به تایپیست‌های حرفه‌ای با سرعت بسیار بالا می‌توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کنید.

آیا تایپ سریع منجر به کاهش دقت و کیفیت متن می‌شود؟

به طور حتم اگر تایپ سریع به افراد ناشی که مهارت‌های کافی نداشته باشند سپرده شود، عواقب خوبی را به دنبال ندارد. تایپیست‌های حرفه‌ای دارای ویژگی‌های خاصی هستند. یکی از مهم‌ترین مشخصات آن‌ها این است که می‌توانند ده‌انگشتی تایپ کنند. آن‌ها جای همه حروف را روی صفحه کلید می‌دانند و در واقع حفظ هستند. آن‌ها برای تایپ کردن از هر ده انگشت دستان خود استفاده می‌کنند. می‌دانند که کدام دکمه صفحه کلید را با کدام انگشت باید بزنند. همه این مهارت‌ها در کنار هم موجب می‌شود که بتوانند با سرعت بالایی تایپ کنند.

به دلیل این‌که زمان زیادی را به تایپ کردن اختصاص می‌دهند، روز به روز تجربه بیشتری کسب می‌کنند. نه‌تنها سرعت تایپ کردن آن‌ها بالا می‌رود، بر دقت و کیفیت کار تایپ آن‌ها نیز افزوده می‌شود. تایپ سریع با کم‌ترین غلط‌های تایپی و اشتباهات املایی را تنها می‌توان از تایپیست حرفه‌ای درخواست کرد. تایپیست غیرحرفه‌ای به‌راحتی ممکن است جای حروف را اشتباه بزند و حتی متوجه آن هم نشود.

تایپ تنها زمانی به کاهش دقت و کیفیت در متن منجر می‌شود که به افراد ناشی واگذار شود. در این صورت ممکن است به راحتی اشتباهاتی در متن اتفاق بیفتد که بعد از تمام شدن کار خودشان را نشان می‌دهند. جا افتادگی‌ها می‌توانند صاحب متن را دچار دردسر کنند. تایپ سریع متن‌های تخصصی را تنها می‌توان به افراد حرفه‌ای واگذار کرد که متن را با کمترین اشتباهات تایپ می‌کنند.   

آیا خدمات تایپ سریع در قالب پروژه‌‌ها و ترجمه متون نیز ارائه می‌‌شوند؟

تایپ سریع و خدماتی که در این حوزه ارائه می‌شوند در قالب پروژه‌ها و ترجمه متون هم هستند. در واقع، هر نوع متنی که به نوشتن و تایپ شدن احتیاج داشته باشد شامل این خدمات می‌شود. مهم نیست متن تخصصی پروژه چه موضوعی داشته باشد، تایپیست کاربلد با دقت و حوصله می‌تواند متن تایپ کند. درباره متون ترجمه هم می‌توان از این افراد کمک گرفت. حتی برای تایپ متن های غیرفارسی هم می‌توان به این افراد مراجعه کرد. برای تایپ کردن متن‌هایی به زبان‌های انگلیسی و عربی و زبان‌های دیگر می‌توان روی این افراد حساب کرد.

در صورتی که مترجم برای تایپ متن ترجمه روی مهارت‌های خودش حساب کند، ممکن است در نهایت به از دست رفتن زمان منجر شود. برای این‌که باید برای غلط‌گیری متن آن را به یک نمونه‌خوان یا ویراستار بدهد تا اشتباهاتش را اصلاح کند. تایپ سریع ممکن است برای این افراد هزینه اضافی به نظر برسد. در صورتی که یک بار هزینه برای این افراد برای تایپ حرفه ای بسیار به صرفه‌تر خواهد بود. هزینه تایپ به طور معمول به صورت کلمه‌ای دریافت می‌شود.

برای دریافت این خدمات می‌توان دست‌نوشته را در اختیار تایپیست قرار داد و با خیال آسوده متن تایپ شده با بالاترین کیفیت را تحویل گرفت. متنی که اشتباهات بسیار کمی در آن وجود دارد و برای بازخوانی آن نیازی به وقت زیادی ندارد. اما برای اصلاح متن‌هایی که برای تایپ سریع به افراد غیرحرفه‌ای سپرده شده ممکن است نیاز به گذاشتن وقت زیادی باشد.  

راهی ساده برای تبدیل اطلاعات صوتی به متن

یکی از راه‌حل‌های تایپ سریع استفاده از نرم‌افزارهایی است که فایل و اطلاعات صوتی را به متن تبدیل می‌کنند. این امکان نه‌تنها در کامپیوتر و لپ‌تاپ وجود دارد، بلکه نرم‌افزارهای مخصوص گوشی هم طراحی شده‌اند که در زمانی کوتاه متن گفتاری را به نوشتاری تبدیل می‌کنند. اما آیا می‌توان برای متن‌های مهم و اصولی نیز از همین امکان استفاده کرد؟ آیا برای متن یک پایان‌نامه می‌توان متن را با صدای بلند خواند و تایپ کردن آن را با خیال راحت به نرم‌افزار سپرد؟

کمتر کسی پیدا می‌شود که برای تایپ کردن متن جدی که قرار است در جایی معتبر چاپ شود از این نرم‌افزارها استفاده کند. ضمن این‌که این احتمال وجود دارد که اشتباهاتی در متن ایجاد شود که اصلاح کردن آن‌ها به زمان زیادی نیاز داشته باشد. بهترین راه‌حل برای تایپ سریع در این موارد مراجعه به تایپیست‌های وب سایت ایران تایپیست است.

کاری که یک تایپیست انجام می‌دهد با کار نرم‌افزار قابل مقایسه نیست. به طور حتم کار انسانی را نمی‌توان با کار ماشینی یکی دانست. هرکدام از این کارها از کیفیت خاص خودشان برخوردار هستند، اما کاری که به یک فرد ماهر واگذار می‌شود کیفیت بالاتری دارد. سفارش تایپ سریع را در بهترین حالت در این وب سایت ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

سفارش تایپ آنلاین

تایپ سریع در وب سایت ایران تایپیست با هزینه کمتری در مقایسه با وب سایت های رقیب انجام می‌گیرد. برای دانشجویان این مسئله اهمیت بسیاری دارد. همچنین برای آن‌ها که مدام به کار تایپ نیاز دارند و نمی‌توانند هزینه زیادی را برای آن صرف کنند. این مرکز بهترین گزینه و پیشنهاد برای همه کسانی است که در زمان‌های زیادی به تایپ و تایپیست نیاز دارند. بعد از سفارش در اولین فرصت ممکن زمان تحویل و برآورد هزینه‌ها به سفارش‌دهنده اعلام می‌شود. امکان مقایسه قیمت با وب‌سایت‌های دیگر هم برای همه سفارش‌دهندگان ایجاد شده است.   

 

با خدمات تایپ سریع در زمان صرفه‌ جویی کنید

مهم‌ترین مزیت تایپ سریع را می‌توان صرفه‌جویی در زمان دانست. البته تنها در صورتی که از افراد حرفه‌ای و تایپیست‌های کاربلد کمک گرفته شود. به دلیل این‌که تایپیست‌های غیرحرفه‌ای و تازه‌کار به جای صرفه‌جویی در زمان می‌توانند با اشتباهاتشان زمان بیشتری بگیرند. ضمن این‌که هزینه بیشتری هم ممکن است برای کار نیاز شود. برای ثبت سفارش تایپ کافی است به نشانی وب سایت https://irantypist.com وارد شوید و در آن ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام یک پنل کاربری در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این پنل امکان ثبت هر نوع سفارش تایپی ایجاد شده است.

بر اساس رای ۱ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *