انجام پروژه متلب از طریق برون سپاری

۳۴ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
انجام پروژه متلب از طریق برون سپاری
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

انجام پروژه متلب یکی از پرتکرارترین چالش‌های دانشجویان رشته‌های فنی مهندسی و علوم پایه و همینطور صنعتگران است. از آنجایی که متلب یکی از محبوبترین و قوی‌ترین نرم‌افزارهای تجریه و تحلیل داده است، در رشته‌های تحصیلی زیادی مورد استفاده دانشجویان و اساتید قرار می‌گیرد.

5 نکته ضروری پیش از انجام پروژه متلب از طریق برون سپاری

متلب از ترکیب دوکلمه تشکیل شده است و به معنای آزمایشگاه ماتریس است. در نرم‌افزار متلب تمام عملیات و محاسبات با رویکرد ماتریسی صورت می‌گیرد. امروزه با فراگیر شدن اینترنت و نقش مهمی که در زندگی روزمره ما ایفا می‌کند بخش زیادی از پروژه‌ها و خدمات مورد نیاز دانشجویان و صنعتگران از طریق برون سپاری تامین می‌گردد. در این میان انجام پروژه‌های برنامه نویسی از طریق برون سپاری طی سال‌های اخیر به طور چشمگیری افزایش داشته است. سفارش پاورپوینت و انجام پروژه متلب نیز سهم قالب توجهی از این برون سپاری‌ها را به خود اختصاص داده است. حال قصد داریم به بررسی چالش‌های دانشجویان و صنعتگران در برون سپاری پروژه‌های کدنویسی بپردازیم.

پروژه دانشجویی متلب نوین قلم

آیا انجام پروژه متلب از طریق برون سپاری انتخاب درستی است؟

برون سپاری به این معناست که شما بخشی یا کل یک پروژه را به فرد یا مجموعه دیگری واگذار می‌کنید. برون سپاری شامل پروژه‌ها و حوزه‌های بسیاری می‌شود و صرفا به پروژه‌های کدنویسی محدود نمی‌شود. امروزه وب سایت‌های بسیاری در حوزه برون سپاری پروژه‌های مختلف در داخل و خارج از ایران فعالیت می‌کنند و میلیون‌ها فریلنسر از این طریق دانش و تجارب خود را در اختیار بخش عظیمی از جامعه قرار می‌دهند.

اما آیا برون سپاری انتخاب بدون چالشی است، قطعا خیر. هر تصمیم ما مسلما با چالش‌هایی همراه هست و برون سپاری نیز از این قاعده مستثنا نیست. از جمله مواردی که پیش از برون سپاری باید به آنها دقت کرد عبارت اند از:

  • هزینه انجام پروژه
  • مدت زمان تحویل پروژه
  • تخصص، تجربه و تعهد فریلنسر
  • اعتبار وب سایت برون سپاری پروژه
  • گارانتی کیفیت پروژه و بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از کیفیت پروژه

معرفی و بررسی وب سایت نوین قلم

انجام پروژه متلب نوین قلم

نوین قلم وب سایت فعال در زمینه برون سپاری پروژه‌های مختلف از جمله پروژه‌های کدنویسی است. هدف نوین قلم ایجاد بستری علمی و پویا است تا همه افراد در هر نقطه از ایران بتوانند بدون دغدغه و در بستری امن و با خیال راحت به محتوای اصیل و با کیفیت علمی دسترسی داشته باشند که این امر موجب افزایش بهره‌وری و گسترش هرچه بیشتر علم در مهین عزیزمان ایران می‌گردد.

همچنین در نوین قلم هر فردی از هر جای ایران اگر توان و تخصصی در زمینه‌های نرم افزاری دارد تنها با داشتن یک لپ‌تاپ و اینترنت می‌تواند کسب درآمد کند. در حال حاضر صدها فریلنسر در رشته‌های تحصیلی مختلف با نوین قلم همکاری می‌کنند و پیشرفت نوین قلم در سال‌های گذشته بدون شک به دلیل فراهم کردن بستری علمی و امن برای متخصصان و سفارش دهندگان بوده است؛ گواه این مدعا افزایش محبوبیت و تعداد کاربران این وب سایت طی سه سال گذشته است.

چگونه می‌توان با خیال راحت انجام پروژه متلب را به نوین قلم واگذار کرد؟

همانطور که پیش از این اشاره شد از موارد مهمی که باید پیش از برون سپاری پروژه به آنها دقت کرد، اعتبار وب سایت برون سپاری پروژه و همینطور مشتری مداری آنهاست. از جمله ویژگی‌هایی که نوین قلم را از دیگران متمایز می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درگاه پرداخت امن و اختصاصی
  • دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت
  • ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • دارای دامنه ثبت شده در مرکز ثبت دامنه کشوری
  • استفاده از پروتکل امن انتقال فرامتنی (HTTPS)
  • ثبت سفارش کاملا رایگان در 30 ثانیه تنها با یک کلیک
  • مشاوره رایگان و تیم پشتیبانی آنلاین
  • تضمین قیمت و کیفیت خدمات
  • همکاری با صدها متخصص در سراسر کشور

آیا ثبت سفارش پروژه متلب در نوین قلم رایگان است؟

یکی از ویژگی‌های نوین قلم که آن را از سایر وب سایت‌های فعال در این حوزه متمایز می‌کند این است که در نوین قلم ثبت سفارش کاملا رایگان است و تنها با یک کلیک به سادگی قابل انجام است. به منظور ثبت سفارش کافیست فرم مندرج در سایت را تکمیل کنید، پس از اینکه ثبت سفارش با موفقیت انجام شد، پروژه ثبت شده به صورت آنلاین در اختیار فریلنسرهای مربوطه قرار می‌گیرد و آنها نسبت به ارائه پیشنهاد فنی و مالی اقدام می‌کنند.

تیم پشتیبانی نوین قلم پیشنهادها را بررسی می‌کند و با توجه به سابقه فریلنسر و میزان رضایت مشتریان از پروژه‌های قبلی وی اقدام به انتخاب بهترین پیشنهاد می‌کند. در صورت توافق اولیه با سفارش دهنده، پروژه توسط فریلنسر شروع می‌شود.

پس از اتمام پروژه، تیم پشتیبانی پروژه را برای سفارش دهنده ارسال می‌کند. اگر پروژه مورد تایید سفارش دهنده باشد مبلغ با فریلنسر تسویه شده و پروژه خاتمه می یابد در غیر اینصورت فریلنسر موظف است تا زمان رضایت کامل سفارش دهنده اصلاحات مورد نیاز را انجام دهد.

همچنین نوین قلم برای فریلنسرها هم مزیت بزرگی در نظر گرفته است. در نوین قلم فریلنسرها نباید هیچ هزینه ماهیانه‌ای پرداخت کنند و هر تعداد پیشنهاد در ماه را می‌توانند اعلام کنند. شاید بتوان گفت این ویژگی‌ها و مزایای رقابتی یکی از اصلی‌ترین دلایل تمایل فریلنسرها به همکاری و عضویت در نوین قلم شده است.

جمع‌بندی

امروزه بخش قابل توجهی از پروژه‌های کدنویسی از طریق برون سپاری به وب سایت‌ها انجام می‌شود. با توجه به تنوع وب سایت‌های فعال در این زمینه انتخاب گزینه مناسب جهت برون سپاری انجام پروژه متلب و یا سایر پروژه‌های کدنویسی از اهمیت زیادی برخوردار است.

چالش‌های پیش رو در انتخاب درست وب سایت برون سپاری مطرح شد و به بررسی وب سایت نوین قلم فعال در زمینه انجام پروژه متلب و سایر پروژه های کد نویسی پرداخته شد. در پایان باید اشاره کرد، برون سپاری پروژه می‌تواند تصمیم هوشمندانه‌ای برای انجام پروژه‌ها باشد به شرطی که دقیقا بدانید که چه بخشی از پروژه را به چه مجموعه‌ای می‌خواهید واگذار کنید.

بر اساس رای ۲ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *