افزونه دیجیتس چیست و چه کاربردهایی دارد؟

۲۸ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
زمان مطالعه: ۵ دقیقه
افزونه دیجیتس چیست و چه کاربردهایی دارد؟
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

افزونه دیجیتس این اجازه را به شما می‌دهد تا در سایت خود بتوانید سیستم ورود و یا ثبت‌نام با استفاده از موبایل را راه‌اندازی کنید. در این مقاله علاوه بر کاربردهای افزونه دیجیتس به قابلیت‌های مهم این پلاگین محبوب وردپرسی پرداخته می‌شود تا به صورت کامل با افزونه digits آشنا شده و سایت وردپرسی خود را به دیجیتس مجهز کنید.

همراه ما باشید تا لینک دانلود رایگان افزونه دیجیتس را در اختیار شما قرار دهیم و شما را با نصب و فعال سازی این افزونه مهم و کاربردی برای وردپرس آشنا کنیم و بهترین پنل اس ام اس برای دیجیتس را به شما معرفی کنیم.

دانلود رایگان افزونه دیجیتس

اولین کاری که باید انجام دهید دانلود افزونه تایید اجباری شماره موبایل (digits) است. در گوگل نام دانلود افزونه دیجیتس را جستجو کنید و وارد پنل اس ام اس فراز اس‌ام‌اس شوید تا بتوانید افزونه دیجیتس را رایگان دانلود کنید. بعد از دانلود افزونه در سایت خودتان وارد بخش افزونه‌ه ا> افزودن شوید و فایل افزونه را آپلود کنید تا افزونه اعتبارسنجی پیامکی وردپرس برای شما فعال شود.

گام دو: خرید پنل اس ام اس برای افزونه دیجیتس

پیش نیاز اصلی این پلاگین محبوب وردپرسی برای اینکه بتوانید پیامک اعتبارسنجی سایت خود را به خوبی و در کسری از ثانیه ارسال کنید، داشتن پنل اس ام اس مطمئن و قدرتمند است. لازم است بدانید افزونه‌های وردپرسی که در زمینه ارسال پیامک فعالیت می‌کنند، نمی‌توانند با استفاده از هاست یا از طریق اینترنت بین‌المللی پیامک ارسال کنند چون سیستم هاست یا ارسال پیامک از طریق اینترنت با پنل ارسال پیامک به کلی متفاوت است و برای همین برای استفاده از digits شما نیازمند داشتن پنل پیامک خدماتی هستید.

خرید پنل پیامکی هم کار بسیار آسانی است و شما می‌توانید به راحتی با یک جستجو پنل پیامکی مورد نظر خود را پیدا کنید. اما پنل اس ام اس برای افزونه دیجیتس می‌بایست دارای یک ویژگی "پنل خدماتی" باشد زیرا شما قصد ارسال کد فعال‌سازی و تایید شماره موبایل کاربران سایتتان را دارید. اگر پنل پیامک خدماتی نباشد به افرادی که پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند پیامک اعتبارسنجی ارسال نمی شود و کاربران نمی‌توانند در سایت شما عضو شوند.

شرکت‌های معتبر غالبا خودشان خط خدماتی رایگان و اشتراکی در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید پیامک کد فعال‌سازی ارسال کنید و پیامک شما برای تمام شماره‌ها ارسال شود. پیشنهاد ما سامانه پیامک خدماتی فراز اس‌ام‌اس است که در طی چندین سال اخیر امتحان خود را به خوبی پس داده است و همچنین به عنوان وبمستر برگزیده همیار وردپرس نیز شناخته شده و تندیس وبمستر برگزیده را دریافت کرده است. پس در قدم بعدی برای استفاده از افزونه دیجیتس باید پنل پیامکی خدماتی را خریداری و فعال کنید.

کاربردهای افزونه دیجیتس

می‌توان گفت اصلی‌ترین کاربرد افزونه دیجیتس تایید هویت کاربران با استفاده از موبایل است که هم کاربردهای امنیتی و هم بازاریابی دارد. کاربرد امنیتی این است که کاربران فقط خودشان می‌توانند وارد اکانت خود شده و دیگر کسی نمی‌تواند از اکانت دیگر کاربران استفاده کند.

از نظر بازاریابی هم باید بدانید که به دلیل جمع آوری شماره‌های موبایل که واقعی و تایید شده هستند شما می‌توانید اطلاع رسانی درباره محصولات خود را به صورت پیامک برای کاربران خود ارسال کنید تا از جدیدترین محصولات و خدمات شما مطلع شوند.

ارسال کد یکبار مصرف جهت تایید شماره موبایل

پشتیبانی از فروشگاه ساز وردپرس یعنی ووکامرس

از آنجایی که بهترین فروشگاه ساز در وردپرس، ووکامرس است بنابراین بیشتر فروشگاه‌های وردپرسی از ووکامرس استفاده می‌کنند. در این میان افزونه دیجیتس سازگاری بالایی با ووکامرس دارد و شما به راحتی می‌توانید افزونه پیامک ووکامرس را به صورت رایگان از سایت فراز اس ام اس دانلود کرده تا هنگامی که سفارشی در سایت شما ثبت می‌شود برای مدیر سایت و مشتری به صورت اتوماتیک و در کمتر از 5 ثانیه پیامک ارسال شود.

وارد شدن به حساب‌هایی که قبلا ثبت نام کرده‌اند

شما می‌توانید با استفاده از افزونه دیجیتس این قابلیت را به کاربران وب سایت خود بدهید که کسانی که قبلا در سایت شما ثبت نام کرده‌اند نیز بتوانند سیستم ارسال پیامک را مورد استفاده قرار دهند که در این صورت کاربران پس از وارد شدن به حساب کاربری خود شماره موبایل را وارد می‌کنند و بعد از وارد کردن شماره موبایل از سایت شما پیامک‌های لازم را دریافت خواهند کرد.

ارسال سریع پیامک با خطوط خدماتی از طریق افزونه دیجیتس

ویژگی‌ها و کاربردهای افزونه digits

در ادامه مقاله، دیگر قابلیت‌ها و کاربردهای افزونه digits را برای شما توضیح خواهیم داد تا به خوبی با تمامی کاربردهای اصلی این افزونه آشنا شوید.

از مهمترین کاربردهای افزونه دیجیتس ارسال پیامک به شماره‌هایی است که در بلک لیست قرار دارند، شماره‌های بلک لیست همان شماره‌هایی هستند که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را قطع کرده‌اند. البته لازم است بدانید که باید پنل پیامکی شما نیز دارای قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست‌ها و خط خدماتی باشد تا افزونه DIGITS نیز بتواند پیامک کد تایید شماره موبایل را با سرعت بالا ارسال کند.

اگر هم به دنبال افزونه دیجیتس فارسی هستید باید بدانید که افزونه دیجیتس Faraz sms به خوبی زبان فارسی را پشتیبانی می‌کند. پس اگر می‌خواهید ثبت‌نام با موبایل را در سایت خود راه‌اندازی کنید همین حالا این افزونه کاربردی را به صورت رایگان دانلود کرده و نصب کنید. همانطور که در بالا نیز اشاره شد نصب افزونه دیجیتس کار بسیار آسانی بوده و اگر با روش نصب پلاگین ها به خوبی آشنایی دارید به راحتی می توانید نصب و تنظیمات را انجام دهید. استفاده از پنل‌های پیامکی مختلف و ارسال بدون محدودیت پیامک از دیگر قابلیت‌های مهم و خوب افزونه digits است.

افزونه digits کار را برای کاربران وب سایت شما راحت کرده است، به این صورت که کاربران شما برای ثبت نام در سایت با وارد کردن شماره موبایل و ثبت کد تایید می‌توانند در سایت شما عضو شوند و دیگر نیازی به دردسرهای ورادکردن ایمیل، تایید ایمیل و.... نیست بعد از اینکه در سایت ثبت نام کردند حالا می‌توانید سایر اطلاعات کاربر را نیز دریافت کنید که نشان از اهمیت دادن به آسایش کاربران است.

اگر کاربران در زمان ثبت نام با موانع و پیچیدگی زیادی مواجه شوند، قطعا از ثبت نام در سایت شما انصراف خواهند داد در صورتی که سادگی در ثبت نام با افزونه دیجیتس اجازه نمی‌دهد که به این دلیل کاربران سایت خود را از دست بدهید.

امنیت بالا در ثبت نام و ارائه فرم دریافت شماره موبایل از دیگر قابلیت‌های مهم در این افزونه است. بسیاری از هکرها با هدف قرار دادن فرم‌های ورود و یا ثبت نام سعی دارند اطلاعات کاربران وب سایت‌های مختلف را به سرقت ببرند و این به امنیت فرم‌ها و میزان اعتبار سنجی فرم‌ها بر می‌گردد که اجازه ندهد اطلاعات کاربران مورد سرقت قرار گیرد.

در این میان افزونه digits از امنیت بالایی برخوردار است و اگر شما به فرم دریافت اطلاعات این افزونه یک کپچا اضافه کنید دیگر هیچ هکری نمی‌تواند با استفاده از روش‌های کرک فرم ورود و یا ثبت نام را مورد حمله قرار دهد و به این طریق امنیت کاربرانی که با استفاده از این افزونه ثبت نام می‌کنند به شدت بالا می‌رود. از مهمترین ویژگی‌‌های این افزونه به روز رسانی مداوم و پشتیبانی منظم است که امنیت افزونه را بیش از پیش بالاتر می‌برد.

در مورد راه‌اندازی و نصب افزونه دیجیتیس جای هیچگونه نگرانی نیست زیرا سایت فراز اس ام اس ویدیو آموزش نصب و تنظیمات دیجیتس را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به سادگی از طریق ویدیو آموزش پیکربندی دیجیتس و تنظیمات را انجام دهید و سیستم ورود و ثبت نام در سایت با شماره موبایل را برای خود فعال کنید.

با استفاده از کد تخفیف digitsfd می‌توانید پنل‌های پیامک خدماتی فراز اس ام اس را از سایت farazsms.com با 20 % تخفیف ویژه خریداری کنید و افزونه دیجیتس را رایگان دریافت کنید.

جمع‌بندی

هدف از معرفی افزونه دیجیتس ارائه راهکاری ویژه برای ثبت نام راحت کاربران در سایت و یا فروشگاه اینترنتی شما است. از آنجایی که برای ارسال پیامک به تمامی کاربران سایت خود نیاز به خط خدماتی دارید و خیلی از کسب و کارها امکان ارائه سفته و ... را برای دریافت خط خدماتی ندارند، بر آن شدیم تا با معرفی پنل اس ام اس فراز اس ام اس این مژده را به شما کاربران بدهیم که می توانید به راحتی از خط خدماتی رایگان فراز اس ام اس استفاده کنید.

در صورت هر گونه سوال درباره افزونه دیجیت و نصب و راه اندازی آن می‌توانید در قسمت نظرات همین مقاله مطرح کنید تا واحد پشتیبانی فراز اس ام اس شما را راهنمایی کنند.

بر اساس رای ۲ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *