آیا استخدام بصورت آنلاین و بدون پرداخت هزینه امکان پذیر است؟

۵۸ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
آیا استخدام بصورت آنلاین و بدون پرداخت هزینه امکان پذیر است؟
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

اگر به وضعیت اشتغال در جامعه نگاهی بیندازیم افراد زیادی را مشاهده خواهیم کرد که با وجود دارا بودن شرایط مناسب، نمی‌توانند کار مورد علاقه خود را پیدا کنند و یا بدلیل هزینه‌هایی که کاریابی‌های حضوری اخذ می‌کنند، از مراجعه به آنها خودداری می‌کنند. نکته جالب توجه این است که حتما کارفرمایانی نیز وجود دارند که نیاز شدیدی به نیروی کار داشته و ممکن است نیروی دلخواه آنها در بین همان افراد جویای کار باشد. در چنین شرایطی وجود یک رابط که کارجویان و کارفرمایان را به یکدیگر ارتباط دهد می‌تواند باعث حل مشکلات بسیاری در زمینه کاریابی باشد.

سامانه کاریابی آنلاین ملی کار از سال 1398 با مجوز رسمی از «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی»، «وزارت صنعت و معدن» و «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» در تلاش است تا با برقراری پل ارتباطی بین افراد جویای کار و کارفرمایان مشکل کاریابی را تا حد امکان مرتفع سازد. مجوزهای فوق برای بازدیدکنندگان گرامی در سامانه قابل رویت است.

ثبت ‌نام رایگان کارجویان

برای استفاده از امکانات این سامانه، کارجویان می‌توانند با ورود به سامانه بصورت آنلاین اطلاعات و سوابق خود را ثبت کرده و سپس از بین آگهی‌های شغلی موجود در سامانه، کار مورد نظر خود را پیدا کنند. لازم به توضیح است کارفرمایانی که رزومه کارجو را در سامانه دیده و آن فرد را مناسب موقعیت شغلی خود تشخیص دهند، از طریق پیامک، تماس تلفنی یا پیام داخل سیستم با کارجو ارتباط برقرار خواهند کرد. + لینک ثبت نام

ثبت نام رایگان کارفرما

کارفرمایانی که نیاز به نیروی کار دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه و ثبت نام در آن، آگهی‌های شغلی خود را بصورت رایگان ثبت کرده و منتظر تماس کارجویان باشند. همچنین کارفرما می‌تواند با مراجعه به سامانه و جستجوی شرایط موردنیاز خود به رزومه کارجویانی که با آن شرایط در سامانه ثبت نام کرده‌اند را مشاهده کرده و در صورت تمایل با آن‌ها تماس برقرار کنند. + لینک ثبت نام

لازم به توضیح است شماره تماس کارجویان فقط برای آن دسته از کارفرمایان در دسترس است که اصالت آن‌ها از طرف سامانه و از طریق بررسی مدارک رسمی شرکت تایید شده باشد.

بر اساس رای ۳ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *