برگزاری تافل کودکان در ایران مجوز گرفت

۱۱۲ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
برگزاری تافل کودکان در ایران مجوز گرفت
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

«مرکز زبانهای خارجی زبان نگار، مجری رسمی برگزاری آزمون TOEFL IBT- GRE مورد تایید سازمان سنجش»: برای نخستین بار در ایران در سال 2017 با اخذ مجوز از کمپانی ETS، برگزاری تافل کودکان و نوجوانان در کشور امکان پذیر شد.

با دریافت مجوز برگزاری تافل کودک و نوجوان (TOEFL primary-junior) از این پس کودکان و نوجوانان ایرانی می‌توانند آزمون‌های مخصوص دریافت مدارک معتبر بین المللی را به عمل آورند و بدین وسیله ارتقا آموزشی زبان‌های خارجی در جمهوری اسلامی ایران محقق شود. دریافت این مدارک همچنین این امکان را بوجود آورده است که جوانان ایرانی جذب معتبر‌ترین دبیرستان‌های خارجی شده و ارتقا علمی خود را برای آینده کشور رقم بزنند. مدارس دیگر نیاز نیست برای سنجش زبان آموزان آزمون‌های فیک کمبریج را برگزار کنند.

تافل سنتر زبان نگار مجری رسمی برگزاری TOEFL-GRE یک مرکز تخصصی است که پس از نزدیک به دو دهه فعالیت، با هدف پاسخگویی به نیاز جامعه آموزشی کودکان و نوجوانان، موفق شده کمبودهای دریافت مدارک معتبر بین المللی زبان برای قشر کودک و نوجوان کشور را رفع کند. مرکز تخصصي و مجری رسمی برگزاری آزمون‌های بین المللی «زبان نگار» در سال ۱۳۸۱ با اخذ مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع به کار کرد و بر این پایه از آغاز فعالیت خود با توجه به نیازمندی‌های زبان آموزان و ارتقا مراکز آموزشی در بخش زبان آموزی، با تدوین سلسله برنامه‌های سنجیده و علمی برای آزمون‌های مختلف مورد نظر سفارتخانه‌ها به این رویکرد ادامه کار داد. دپارتمان آزمون‌های بین المللی آموزشگاه زبان نگار پس از تلاش‌های مداوم در سال ۱۳۹۵ موفق به اخذ مجوز برگزاری آزمون‌های تافل شد، این مرکز توانست مجوز انحصاری برگزاری TOEFL PRACTICE ONLINE (خدمات آزمون‌های آزمایشی تافل) را نیز از ETS دریافت کند.

در حال حاضر این موسسه آموزش زبان موفق شده است بخش عمده‌ای از زبان آموزان رشته‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی، روسی، چینی، ایتالیایی، هلندی، اسپانیایی، ترکی استانبولی و سوئدی را فارغ التحصیل و در رشته تحصیلی خود مشغول به کار کند.

ویژگی دوره‌ها:

  • برگزاری TOEFL IBT و GRE مورد تایید سازمان سنجش
  • برگزاری تافل کودک و نوجوان (امکان اجرای آزمون در مراکز زبان در سراسر کشور)
  • برگزاری آزمون TFI فرانسه در ایران (با مجوز رسمی از ETS)
  • برگزاری کلاس‌های مکالمه، تخصصی تافل، تخصصی آیلتس ، برگزاری دوره‌های معتبر TTC
  • آموزش زبانهای آلمانی، ترکی، فرانسه، روسی، چینی، عربی
  • خرید ووچر تافل، آموزش مجازی Course تخصصی تافل، خرید ووچر GRE

به غیر از مجوز برگزاری آزمون، زبان نگار موفق شد برای اولین بار محصولات آموزشی ETS را که امکان تهیه‌اش به خاطر تحریم‌ها برای مردم عزیز ایران مقدور نبود فراهم کند.

این محصولات به شرح زیر است:

از طرفی موسسات زبان برای آماده‌سازی زبان آموزان برای تافل دیگر نیاز نیست ازمون فیک ازمایشی یا ساختگی برگزار کنند.

آماده همکاری با مراکز زبان در سراسر کشور

اطلاعات بیشتر از طریق سایت رسمی zabannegar.com و یا شماره تماس 02143942

بر اساس رای ۱ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
۱ دیدگاه برای «برگزاری تافل کودکان در ایران مجوز گرفت»

سلام، واقعا عالی، باعث خوشحالیه تو این هم خبر بد شنیدن یه خبر خوب.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *