بررسی نرم‌افزار Nitro Pro 11 — ویرایش و ساخت فایل‌های PDF

۱۱۸۵ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
بررسی نرم‌افزار Nitro Pro 11 — ویرایش و ساخت فایل‌های PDF

نرم‌افزار Nitro Pro 11 یکی از بهترین گزینه‌ها برای کار با فایل‌های PDF است. این نرم‌افزار کار طراحی، ویرایش و تبدیل فایل‌های PDF را بسیار آسان کرده است. کسانی که به طور حرفه‌ای با فایل‌های PDF سروکار دارند، می‌دانند که نرم‌افزار Nitro PDF یک جایگزین مناسب با قیمت به صرفه برای Adobe Acrobat است. اگر شما هم دائماً با PDF سروکار دارید، این نرم‌افزار حتماً باید در سرور یا رایانه‌ی شما نصب باشد. حال به  بیان برخی از مزایا و امکانات این نرم‌افزار می‌پردازیم.

فهرست مطالب این نوشته

از مزایای این نرم‌افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت راحت‌تر و سریع‌تر فایل‌های PDF
  • امکان ساخت فایل با Drag-and-Drop و تبدیل دسته‌جمعی
  • پشتیبانی از مجموعه‌ی عظیمی از فرمت‌ها
  • قابلیت ویرایش عکس، متن و صفحات

تنها ایرادی که در این نسخه وجود دارد، عدم پشتیبانی از فایل‌های ویدیویی در هنگام ساخت PDF است. اما به طور کلی، نرم‌افزار Nitro Pro 11 یک نرم‌افزار عالی با امکانات بسیار در زمینه کار با PDFها است، که این امکانات آن را تبدیل به یکی از بهترین نرم‌افزارهای PDF سال می‌کنند. حالا نگاهی جامع‌تر به این نرم‌افزار می‌اندازیم.

Nitro Pro 11

نگاهی جامع به Nitro Pro 11

نرم‌افزار Nitro Pro 11 به شما این امکان را می‌دهد که به سریع‌ترین و راحت‌ترین حالت ممکن، از 300 نوع مختلف فایل‌ها بتوانید فایل ‌PDF ایجاد کنید. این PDFها به طور صد در صد با تمامی نرم‌افزارهای PDFخوان، از جمله Adobe Acrobat و Adobe Reader، سازگار هستند. با امکانات قدرتمند این نرم‌افزار، شما می‌توانید فایل‌هایی از نوع PDF و PDF/A را از تقریباً هر نوع فایل در ویندوز تولید کنید. علاوه بر آن شما می‌توانید چندین فایل را به یک فایل PDF، یا چندین فایل را به صورت دسته‌جمعی به فایل‌های PDF مجزا تبدیل کنید.

نرم‌افزار Nitro Pro امکاناتی نظیر ویرایش PDF را نیز در خودش جای داده است که به کاربر اجازه‌ی ویرایش تصاویر و متن‌ها، نظیر تغییر اندازه، فونت و رنگ را می‌دهد. کاربران با این نرم‌افزار این امکان را دارند که صفحات یک فایل‌ PDF را از هم جدا کنند یا نحوه‌ قرارگیری صفحات و ساختار فایل، از جمله تصاویر گرافیکی، امنیت، لینک‌ها، قسمت‌های نشانه‌گذاری شده و اطلاعات درون فایل را تغییر دهند.

این نرم‌افزار امکانات پیشرفته‌ای برای چاپ PDFها به کاربر ارائه می‌دهد که از جمله‌ی این امکانات می‌توان از تنظیم رنگ، قرار دادن فونت‌های خاص در خود فایل و خلاصه کردن فونت‌ها به کاراکترهای مورد نیاز (Font Subsetting) نام برد. حتی گزینه‌هایی برای بهینه‌سازی فایل برای استفاده در وب، یا چاپ با کیفیت بالا نیز در این نرم‌افزار قرار دارد. گزینه‌ی Save as تنها به فایل PDF محدود است، ولی برای دسترسی به سایر گزینه‌های خروجی، می‌توانید از ابزار تبدیل فایل (Convert File) استفاده کنید تا فایل PDF خود را به فرمت‌هایی مانند ورد (Word) یا اکسل (Excel)، یا حتی فایل متن یا تصویر تبدیل کنید.

در Nitro Pro 11 امکانات جدیدی نسبت به نسخه‌های قبلی این نرم‌افزار وجود دارد که بخشی از آن‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • اشتراک‌گذاری و بررسی فایل‌های PDF با همکاران
  • قرار دادن فایل‌های PDF در فضاهای ذخیره‌سازی ابری
  • قرار دادن امضای امنیتی بر روی فایل‌های PDF
  • قابلیت تشخیص کاراکتر (Optical Character Recognition یا به طور مختصر OCR) برای تبدیل فایل‌های PDF به فایل‌های قابل ویرایش و جستجو

به طور خلاصه، نرم‌افزار Nitro Pro 11 بهترین نرم‌افزار کار با PDF در بازار است و یک جایگزین بسیار عالی برای Adobe Acrobat به حساب می‌آید. اگر شما هم می‌خواهید به ویرایش و ساخت فایل‌های PDF بپردازید، ولی امکان پرداخت قیمت بالایی برای نرم‌افزار ندارید، Nitro Pro 11 بهترین گزینه برای شما است.

اگر این نوشته برای شما مفید بوده است، پیشنهاد می‌کنیم موارد زیر را نیز  ملاحظه کنید:

==

بر اساس رای ۸۶ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
۲ دیدگاه برای «بررسی نرم‌افزار Nitro Pro 11 — ویرایش و ساخت فایل‌های PDF»

به نظر ک عالی ولی اگر خوب باشد من حتما ب همه معرفی میکنم

سلام ظاهرا نرم افزار روی سیستم عامل ویندوز سون با هارد های جدید SSD مشکل دارد و موقع نصب و عدم ساپورت را اعلام می دارد لطفا بررسی فرمائید

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *