صرف افعال زبان آلمانی در زمان حال — آموزک [ویدیوی آموزشی]

۱۴۶ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
صرف افعال زبان آلمانی در زمان حال  — آموزک [ویدیوی آموزشی]

فعل در زبان آلمانی یکی از مهم‌ترین نقش‌ها را ایفا می‌کند. به همین علت، در آموزک قبلی از مجموعه آموزک‌های زبان آلمانی مجله فرادرس با دو فعل بسیار پرکاربرد Sein و Haben آشنا شدید. حال، باید به این نکته بپردازیم که یکی از مباحث مهم افعال در زبان آلمانی، مبحث صرف آن‌ها است. برخی از افعال در این زبان با قواعد و روش خاصی صرف می‌شوند و البته این قواعد برای تعداد دیگری از افعال با تغییراتی همراه هستند؛ ناگفته نماند که در موارد معینی نیز قواعد یاد شده نقض می‌شوند. اکنون و در همین راستا، بنا داریم به آموزش صرف افعال زبان آلمانی در زمان حال بپردازیم.

997696

در ویدیوی آموزشی که در ادامه آمده، ابتدا مسیر خود را با صرف افعال با قاعده شروع می‌کنیم و پس از بیان نکات و مثال‌های مرتبط، به بررسی افعال بی‌قاعده و صرف آن‌ها می‌پردازیم. پس از تماشای این آموزک، زبان‌آموز توانایی صرف افعال زبان آلمانی در زمان حال را کسب خواهد کرد. اگر شما نیز مشتاق هستید تا بیشتر در این رابطه یاد بگیرید، توصیه می‌کنیم آموزک این مطلب را مشاهده کنید.

برای مشاهده قسمت بعدی از آموزک‌های زبان آلمانی روی این لینک کلیک کنید: افعال با قاعده و بی قاعده در زبان آلمانی --- آموزک [ویدیوی آموزشی]

+ لینک دانلود ویدیو

در صورتیکه ویدیوی بالا برای‌ شما مفید بوده است، آموزش‌هایی که در ادامه آمده‌اند نیز به شما پیشنهاد می‌شوند:

^^

بر اساس رای ۱ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *